loading...

بهترین مشاور

تحقیق بر مبنای MRC که از دانشگاه لستر انجام شده نشان می دهد تزریق دوزهای کم التهاب مصنوعی، محافظت قابل توجهی در برابر بیماری های سپتیس در موش دارد \"من واقعا در مورد این کشف برجسته هیجان زده هستیم. م

tina بازدید : 53 یکشنبه 23 دی 1397 نظرات (0)


تحقیق بر مبنای MRC که از دانشگاه لستر انجام شده نشان می دهد تزریق دوزهای کم التهاب مصنوعی، محافظت قابل توجهی در برابر بیماری های سپتیس در موش دارد

"من واقعا در مورد این کشف برجسته هیجان زده هستیم. ما نشان می دهیم که تقویت سیستم ایمنی ذاتی می تواند تأثیر قابل توجهی بر توانایی بدن برای دفاع از خود در برابر عفونت های تهدید کننده حیات داشته باشد" - پروفسور ویلهلم شویلبل از بخش بیماری عفونی، دانشگاه لستر و التهاب

کانون مشاوران ایران

محققان دانشگاه لستر یک نسخه مصنوعی از یک پروتئین طبیعی، properdin را تولید کرده اند که با موفقیت در مبارزه با پنومونی باکتریایی و مننژیت در موش آزمایش شده است.

پژوهش جدید که امروز (24 مارس) منتشر شده در نسخه اولیه مجله مجله Proceedings of the National Academy of Sciences ( PNAS )، نشان داده است که تقویت کننده دفاع ایمنی ذاتی اثر جدی و فوری بر روی توانایی بدن برای پاک کردن عفونت، حتی زمانی که باکتری ها به جریان خون رسیده اند.

این تحقیق که توسط شورای تحقیقات پزشکی (MRC) تأمین مالی شده بود، تولید دندان مصنوعی تولید شده (Pn) برای مبارزه با عفونت 100 برابر بیشتر از عصاره طبیعی طبیعی بود، که در برابر موش های مقاوم به سرایت با بیماری های استرپتوکوک پنومونیه و عفونت Neisseria meningitidis موثر بود.

استرپتوکوک پنومونیه علت اصلی پنومونی و علت اصلی سپتی سمی و مننژیت است که حدود 1.2 میلیون مرگ و میر در جهان را در سراسر جهان مسئول داردNeisseria meningitidis مننژیت باکتریایی و سپتی سمی را با مرگ و میر بالا در کودکان و نوجوانان ایجاد می کند.

سرپرست تحقیق پروفسور ویلهلم شویلبل، استاد ایمونولوژی و دارنده جایزه تحقیقاتی دانشگاه سلطنتی وولفسبون، از دانشگاه لستر، توضیح داد: "من واقعا در مورد این کشف برجسته هیجان زده هستم. ما نشان می دهیم که تقویت سیستم ایمنی ذاتی می تواند تاثیر قابل توجهی روی توانایی بدن برای دفاع از خود در برابر عفونت های تهدید کننده زندگی است. "

یکی دیگر از مزایای این درمان این است که نشان داده شد که سموم مضر منتشر شده توسط باکتری ها هنگام تخریب آنها را خنثی می کنندیک مشکل شناخته شده با درمان های فعلی وجود دارد که می توانند باکتری را از بین ببرند اما از اثرات مواد سمی داخل یا خارج از باکتری ها جلوگیری نمی کنند، که اغلب مضرتر از باکتری ها است.

به نظر می رسد که عصاره مصنوعی مصنوعی باکتری ها را از بین برده و با استفاده از بالن های موش و خون انسان با تعداد زیادی از باکتری های مننژیت که به طور مستقیم پس از درمان Pn تخریب می شوند، کشته شونداین روش نیز توسط محققین بر روی خون انسان در آزمایشگاه مورد آزمایش قرار گرفت که در آن اثرات مشابه مشابهی نیز یافت شد.

داستان های مربوطه

·         کشف پروتئین می تواند منجر به پشه "کنترل تولد"

·         اپال: فشار مرزهای تحقیق در مورد بیماری پارکینسون

·         نورون هایی که پس از سکته مغزی تولید می شوند، موفق به ایجاد آن نمی شوند

پروفسور Schweilde اضافه کرد: "آنچه فوق العاده هیجان انگیز است این است که موش های آلوده پس از درمان Pn به دنبال سالم و طبیعی بودند. ما از تهذیب سرچشمه می کردیم که انتشار عروق مننگوکوک به جریان خون به عنوان یک نتیجه از این درمان می تواند کشنده باشد، با این حال واقعیت این است که موشهای درمان شده پس از آلودگی سالم به نظر می آیند، نشان می دهد که Pn همچنین اثر خنثی بر باقی مانده های باکتری بالقوه سمی آزاد شده است.

"بعد، ما تحقیق خود را برای بررسی سایر گونه های باکتریایی برای بررسی اینکه بیماری های عفونی را می توان به طور مؤثر با تزریق های Pn درمان کرد، گسترش می دهیم. ما همچنین آماده سازی مطالعات سم شناسی Pn انسان هستیم و امیدواریم که اولین آزمایش های انسان در آینده را ببینیم. پنج سال."

پروفسور دیوید وینفورد توماس، معاون معاون رئیس دانشکده پزشکی، علوم زیستی و روانشناسی و دكتر پزشکی دانشگاه می گوید: "این كار جدیدترین در مجموعه ای از دستاوردهای تحقیقاتی پیشرفته توسط پروفسور Schweil است این نشان دهنده یک مثال عالی از آنچه در حال حاضر اغلب به نام "تحلیلی" تحقیق - استفاده از دانش علمی اصلی برای توسعه روش های جدید برای درمان بیماری های انسانی - که یک اولویت کلیدی کالج پزشکی، علوم زیستی و روانشناسی در دانشگاه لستر. "

دکتر دزموند والش، سرپرست عفونت و ایمنی در شورای تحقیقات پزشکی، افزود: "درمان های جدید برای مبارزه با عفونت باکتری ضروری است. این مطالعه برای اولین بار نشان می دهد که افزایش مکانیسم های طبیعی حفاظت در برابر باکتری ها با پروتئین های مصنوعی ممکن است حیاتی باشد جایگزین در مبارزه با عفونت باکتریایی.

"تیم در لستر اولین گام ها را در نشان دادن این رویکرد هیجان انگیز در مدل های حیوانی گرفته است و قصد دارند آزمایش های خود را به انسان گسترش دهند. کار آنها نمونه ای عالی از چگونگی تحقیق اساسی بودجه صندوق های کمک مالی می تواند در توسعه درمان های جدید کمک کند. ، و همچنین نشان دادن تعهد ما برای مقابله با چالش های بیماری های عفونی ".

  • پروتئین مصنوعی برای تقویت سیستم ایمنی یافت می شود
  • مننژیت و سپتی سمی را قبل و بعد از عفونت تجاوز می کند
  • کشف راه های جدیدی را برای مبارزه با عفونت ها باز می کند
  • نشان داده شده است که 100 برابر موثرتر در مبارزه با عفونت نسبت به پروتئین طبیعی موجود در سیستم ایمنی بدن ما است
  • کشف ثبت شده است و برای آزمایشات بالینی در دسترس خواهد بود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,120
  • بازدید ماه : 1,120
  • بازدید سال : 39,920
  • بازدید کلی : 236,437