نقل قول نوشته اصلی توسط M_2007 نمایش پست ها
سلام
وقتتون بخیر...
من و همسرم در حال حاظر تو عقد هستیم و سه ماه دیگه عروسیمون هست ...
من با همسرم یک رابطه ی کوچیکی داشتم که همسرم بهم گفت که احساس ارضا شدن نکردم اما احساس کردم چیزی از بدنم خارج شد با دو فشار اما همسرم همچنان ادامه داد و در لحظه ی آخر که ارضا شد بیرون ریخت

بعد از ان هم که خواستم قسمت واژن رو با دستمال تمیز کنم دیدم یک ماده سفیدی داخل واژن هست که آبکی هم بود

ایا احتمال بارداری وجود داره؟
ایا در یک رابطه مرد میتونه دو بار پشت سر هم ارضا بشه ؟
من یک هفته از اون زمان میگذره با بی بی چک تست کردم ( ۷ روز بعد که میشه امروز ) نتیجه منفی بود

آیا بازهم با بی بی چک تست کنم یا نه؟
اگر جواب آزمایش مثبت بود بعد از ۱۰ تا ۱۴ روز برای این که به بارداری ام خاتمه بدم چیکار باید بکنم ؟
سلام
یه سری گیاهان ومشتقاتشون هستن که باعث سقط جنین می شن وقاعده آورن مثل کنجد تخم گشنیز و...که می تونی تونت پیداشون کنی.ولی زعفران ازهمش بهتره.البته به نظرم بامشورت دکتر طب سنتی و...باشه بهتره.
اگه براتون امکانش هست زودترعروسی بگیرید ویا
ازاین به بعد سعی کنید بیشتر مراقب باشید تادوران عقدتون تموم بشه واین مشکلات براتون پیش نیاد.