loading...

بهترین مشاور

بر اساس یک مطالعه جدید، مردان جوان که به سن 18 سالگی خودکشی می کنند، بیشتر به عنوان بزرگسالان به سمت دوست دختر یا همسرشان، از جمله ضربه زدن و آسیب زدن به همکارانشان، بسیار بیشتر هستند. این تحقیق جد

tina بازدید : 33 دوشنبه 08 بهمن 1397 نظرات (0)



بر اساس یک مطالعه جدید، مردان جوان که به سن 18 سالگی خودکشی می کنند، بیشتر به عنوان بزرگسالان به سمت دوست دختر یا همسرشان، از جمله ضربه زدن و آسیب زدن به همکارانشان، بسیار بیشتر هستند.

این تحقیق جدید پیشگامانه شواهد بیشتری را در مورد نیاز به مداخله با نوجوانان خودکشی ارائه می دهداین بر اساس داده های 153 مرد از محله های جرم و جنایت که سالانه از 10 تا 32 سالگی مورد ارزیابی قرار می گیرند و شرکای عاشقانه ای که در هنگام مردان بین 18 تا 25 ساله شرکت داشتند، بر اساس داده ها است.

مشاوره ازدواج مجدد

این مطالعه که توسط موسسه ملی بهداشت تامین می شود، به صورت آنلاین در مجله روانشناسیمنتشر می شود .

به گفته نویسندگان این تحقیق، دیوید کر از دانشگاه ایالتی اورگان و دبورا کاپالدی از مرکز یادگیری اجتماعی اورگان در یوجین، میزان ارتباط بین تلاش خودکشی و آسیب یک شریک تعجب آور بود: 58 درصد جوانان در این گروه مطالعه که خودکشی را انجام داد، یک همسر را مجروح کرد، در مقایسه با 23 درصد مردان جوان که خودکشی نکردند.

کر، استادیار روانشناسی در OSU که خودکشی، افسردگی و رفتارهای مخاطره آمیز جوانان را به خود مشغول کرده است، گفت: "مطالعه شروع شد زمانی که این مردان بچه ها بودند، قبل از هر کسی می دانستند که چه کسی قصد خشونت را دارد." "این کاملا متفاوت از تحقیقات است که از مردان خشونت آمیز یا زنان از یک پناهگاه خشونت خانگی شروع می شود و تلاش می کند تا زمان برای توضیحات بازنگری کند."

این مطالعه همچنین تنها بر روی یک منبع اطلاعاتی نظیر گزارش های مردان از تجاوز تکیه نمی کنددر عوض، محققان داده های خود را از سوابق رسمی خشونت خانگی بازداشت، گزارش های مربوط به آسیب های زنان و مشاهدات زنده زوجین داده اند.

محققان دیگر مشکلات خود را برای دیگران کنترل می کنند که با خشونت برای همکاران مرتبط است، مانند تجاوز، افسردگی، مصرف مواد و سوء استفاده از خانوادهمحققان هنوز متوجه شده اند که مردان جوان که تلاش خودکشی کردند، نسبت به همکارانشان تهاجمی تر بودند.

Kerr گفت: "این جالب بود که این لینک فقط از اینکه توضیح داده نشد، رد شد.

کاپالدي که دانشمند ارشد مرکز يادگياري اجتماعي اورگان است و مسائل مربوط به خشونت خانگي را در سالهاي اخير مورد بررسي قرار داده است، اظهار داشت که اين مطالعه نشان مي دهد که عوامل خطرساز خشونت عليه زنان نسبت به بسياري از موارد قابل قبول متفاوت است.

وی گفت: "عقل متعارف خشونت مردان را به زنان نشان می دهد که سرد تر، کنترل و محاسبه شده است." "یافته های این مطالعه نشان می دهد که برای برخی از مردان خشونت مربوط به سابقه پرخاشگری است که شامل آسیب های خود و همچنین تجاوز به دیگران است."

کاپالدی اضافه کرد که این یافته با یک رویکرد تازه از کارهای اخیر سازگار است و نشان می دهد که هر دو مردان و زنان که به لحاظ جسمی نسبت به یک شریک زندگی می کنند، دارای تاریخچه ای از مشکلات رفتاری پرخاشگر و تحریک کننده هستند.

او گفت: "این مطالعه پیامدهای مهمی برای پیشگیری و درمان دارد. "هنگامی که مردان گفته می شود که سوء استفاده های داخلی صرفا به دلیل سرد شدن، کنترل و سقوط سیستماتیک است، ممکن است مشکلات خود را از بین ببرند، زیرا چنین الگوی ممکنی برای آنها اعمال نخواهد شد. اگر مردان درک کنند که ممکن است بیشتر به کنترل خشم و واکنش های تحریک کننده مرتبط باشد در معرض استرس، ممکن است بیشتر آگاه شوند که در معرض خطر هستند و مسئولیت یادگیری در مورد چگونگی جلوگیری از این را دارند. "

"این یافته ها به این معنی نیست که مردان خشونت آمیز می توانند ادعا کنند، من نمی توانم خودم را کمک کنم،" کر افزود. "خشونت شغلی یک مشکل بزرگ برای زنان و کودکان است و مردان مسئول رفتار آنها هستند."

محققان می گویند که تفکر در مورد (به جای تلاش) خودکشی در نوجوانان، پیش بینی مشکلات سلامت روان و خطر ابتلا به خودکشی در دوران بزرگسالی است، اما در این مطالعه ارتباطی با سوء استفاده یا آسیب های شغلی ندارد.

اختلاف بین افکار خودکشی با رفتارهای خودکشی واقعی ممکن است برای درک اینکه چرا اقدام به خودکشی پیشبینی سوء استفاده از شریک بعدی را پیش بینی کرده است، مهم استکر می گوید: "می توان به شدت مضطرب و خودکشی بدون اعمال بر روی آن،" گفت: کر. "ممکن است توانایی انسان برای صدمه زدن به خودش باشد که باعث می شود او بیشتر به یک شریک عاشقانه آسیب برساند."

هر دو محقق گفتند که این مطالعه شواهد بیشتری را نشان می دهد که برنامه های مداخله ای و پیشگیری برای جوانانی که خودکشی می کنند، مورد نیاز استعلاوه بر مطالعات قبلی که تلاش های خودکشی در جوانان را به خودکشی پایان داده یا پیامدهای منفی مانند افسردگی، تلاش های خودکشی و سوء مصرف مواد، خطر ابتلا به سوء استفاده از همسران، یکی دیگر از تهدیدات جدی است.

"رفتار خودکشی است در هر سنی و ناچیز نیست،" کر گفت، "این است که درام فقط نوجوان یا احساس وحشت و نگرانی نیست، بلکه نشان دهنده یک آسیب پذیری که می تواند عواقب طولانی مدت برای افراد، و در حال حاضر ما می دانیم، برای شرکای خود را بیش از حد. "

کاپالدی گفت برنامه های پیشگیری و درمان مؤثر می تواند در کل یک مساله اساسی در یک کودک یا نوجوان مشکل ایجاد کند.

او گفت، "پسران نوجوان که خودکشی می کنند در معرض خطر جدی برای مشکلات درازمدت هستند" و بنابراین پیشگیری هدفمند برای کاهش تجاوز در آینده و افزایش کنترل رفتاری و عاطفی واقعا ضروری است. "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 322
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,072
  • بازدید ماه : 1,072
  • بازدید سال : 39,872
  • بازدید کلی : 236,389