loading...

بهترین مشاور

دولت سوئد با روانشناسان در SMU همکاری می کند تا یک برنامه والدین را برای کاهش سوء استفاده از کودکان اجرا کند. مطالعه دو ساله که توسط دولت سوئد تامین می شود، به امکان اجرای برنامه در سراسر کشور در آن

tina بازدید : 83 سه شنبه 27 شهریور 1397 نظرات (0)


دولت سوئد با روانشناسان در SMU همکاری می کند تا یک برنامه والدین را برای کاهش سوء استفاده از کودکان اجرا کند.

مطالعه دو ساله که توسط دولت سوئد تامین می شود، به امکان اجرای برنامه در سراسر کشور در آن کشور نگاه خواهد کرد.

همسالان

این برنامه "پشتیبانی پروژه" توسط روانشناسان SMU Renee McDonald و Ernest Jouriles ایجاد شده استتحقیقات نشان داده است که سوء استفاده از کودکان و عدم توجه به خانواده های شدید خشونت آمیز را کاهش می دهد.

مک دونالد و جوریلز با Kjerstin Almqvist، روانشناس دانشگاه کارلستاد سوئد متخصص در درمان کودکان مبتلا به خشونت خانگی، تحت کمک هزینه 730،000 دلار از اداره ملی بهداشت و رفاهی سوئد مشارکت دارنداین کمک به محققان سوئدی برای بررسی بهترین شیوه برای کودکان در معرض خشونت خانگی و سوء استفاده از کودکان اعطا شد.

مک دونالد و جورلیس اخیرا در سوئد برای آموزش کارکنان اداره خدمات اجتماعی در مورد چگونگی پیاده سازی پشتیبانی پروژه شرکت کردند.

برنامه والدین در ابتدا به 100 خانواده در چهار شهر سوئدی استکهلم، ترول تتان، رونبی و ربرو تبدیل خواهد شدکارکنان اجتماعی از سازمان های خدمات اجتماعی ملکی در این شهرها، حمایت از پروژه را به خانه هایی می رسانند که کودکان در معرض خشونت شدید خانوادگی قرار گرفته اند.

در پایان مطالعه دو ساله، مقامات سوئد تعیین خواهد کرد که آیا پشتیبانی پروژه برای استفاده معمول در ادارات خدمات اجتماعی سوئد برای خانواده هایی که کودکان در معرض خشونت خانوادگی قرار دارند، مورد حمایت قرار می گیرند.

مک دونالد گفت: "این پروژه نمونه خوبی از چگونگی تحقق علم برای کمک به رفع رنج های واقعی انسان است." "همکاران سوئد ما متعهد هستند تا اطمینان حاصل کنند که خدمات اجتماعی کشورشان در کاهش فرزندان خردمندانه و بهبود سلامت روانی کودکان در خانواده های خشونت آمیز موثر است."

پشتیبانی از پروژه، خانواده هایی را با کمک والدین، پشتیبانی عاطفی فراهم می کند

پشتیبانی پروژه یک برنامه فشرده و یکپارچه است که در آن ارائه دهندگان خدمات بهداشت روان با هفتگی در خانه های خود به مدت شش ماه ملاقات می کننددر طی آن زمان والدین مهارت های خاصی را شامل می شوند، از جمله نحوه توجه و بازی با فرزندان خود، نحوه گوش دادن و آسایش آنها، چگونگی ارائه ستایش و توجه مثبت، نحوه ارائه دستورالعمل های مناسب و نحوه پاسخ به سوء رفتارارائه دهندگان خدمات همچنین مادرانی را با حمایت عاطفی ارائه می دهند و از طریق سازمان های اجتماعی مانند بانک های مواد غذایی و Medicaid به مواد و منابع مورد نیاز دسترسی پیدا می کنند.

المقلست گفت: "اگر چه دولت سوئد اطمینان می دهد که هر شهروندی می تواند نیازهای فیزیکی خود را تامین کند، بسیاری از زنان که قربانی خشونت خانگی هستند، نیاز به حمایت های بیشتری دارند تا به آنها کمک کنند که رابطه خشونت آمیز را ترک کنند و با فرزندان خود زندگی کنند." "برنامه های سوئدی که از مادران حمایت می کنند، موفق به کمک به آنها می شوند که مستقل و مستقل باشند، اما چنین برنامه هایی برای کمک به کودکان خانواده ها در غلبه بر اثرات نامطلوب خشونت کافی نیست. حمایت از پروژه اثرات مثبت زیادی برای مادران نیز نشان داده است به عنوان کودکان در ایالات متحده، و ما امیدواریم که آن را در سوئد به همان اندازه موفق خواهد بود. "

داستان های مربوطه

·         CDC توصیه می کند که مردم به زودی از ابتلا به انفلوانزا مطلع شوند

·         علائم ناراحتی در کودکان بیشتر از بزرگسالان طول می کشد

·         روان درمانی کوتاه مدت سلامت روان زنان را برای مراقبت از کودکان مبتلا به بیماری های مزمن بهبود می بخشد

مک دونالد استاد دانشکده روانشناسی SMU است و دانشیار دانشکده علوم انسانی و علوم دانمارک SMU است. Jouriles استاد و رئیس بخش روانشناسی SMU است.

المکویست استاد روانشناسی پزشکی در رشته روانشناسی دانشگاه کارلستاد است.

حمایت از پروژه گزارش سوء استفاده، بهبود عملکرد خانواده را کاهش داد

مک دونالد و جوریلز در سال 1996 برای کمک به حمایت از پروژه در ایالات متحده برای حل مشکلات سلامت روانی کودکان و نوجوانانی که در معرض خشونت خانگی و سوء استفاده از کودکان قرار دارند، در حال برنامه ریزی هستندروانشناسان SMU می گویند، این عوامل در دوران کودکی اغلب به مشکلات کودکان بعد از زندگی، از جمله سوء مصرف مواد، خشونت های میان فردی و فعالیت های جنایی منجر می شود.

پشتیبانی پروژه در پایگاه های داده ای فدرال و ایالتی به عنوان مداخله ای برای کودکان در خانواده های خشونت آمیز است که توسط شواهد پژوهشی پشتیبانی می شود.

تحقیقات نظرسنجی در تگزاس قبلا نشان داد که این برنامه والدین سوءاستفاده را در میان مادرانی که در فقر زندگی می کنند و خانواده هایشان سابقه خشونت خانگی یا سوء استفاده از کودک را دارند، کاهش دادمادران استفاده خود را از انضباط سخت و تجاوز فیزیکی نسبت به فرزندان خود کاهش دادند و به احتمال زیاد به خدمات محافظتی کودک تگزاس برای سوءاستفاده کودکان ارجاع می شدپشتیبانی محققان همچنین تعدیل روانشناختی کودکان را بهبود بخشید، به ویژه در زمینه انجام مشکلات.

این مطالعه به طور مشترک توسط کنسرسیوم بینالمللی فدرال خشونت علیه زنان و خشونت در خانواده و بنیاد هوگو برای سلامت روان در تگزاس تأمین شداین تحقیق در مجله روانشناسی خانواده "بهبود پدر و مادر در خانواده های ناشی از سوء رفتار با کودک" منتشر شده است: یک آزمایش تصادفی کنترل شده اثرات حمایت از پروژه ". این مطالعه در http://1.usa.gov/12hFzxr است .

اخیرا استفاده از پشتیبانی پروژه در دالاس برای خدمت به برخی از خانواده هایی که قبلا بی خانمان بودند، گسترش یافتقدیمی ترین اداره آزار و اذیت فرزندان کودکان در دالاس، کمپس خانواده، خدمات پشتیبانی پروژه را به خانواده های خدمت شده مرکز بحران مسکن ارائه می دهد که ماموریت آن مبارزه با بی خانمانی استدر مورد http://bit.ly/Wve3Po بیشتر بخوانید .

مک دونالد گفت: "پروفسور المقویت بیش از یک سال پیش درباره سازگاری پشتیبانی پروژه برای استفاده در سوئد و ارزیابی آن در سوئد به ما نزدیک شد. "ما اخیرا یک کلاس آموزش فشرده برای کارمندان آژانس هایی که خدمات پشتیبانی پروژه را ارائه می دهند، انجام دادیم. مرحله بعدی در ماه سپتامبر آغاز می شود، زمانی که خانواده ها خدمات خود را دریافت می کنند."

به گفته وزارت بهداشت ایالات متحده و خدمات انسانی، هر ساله سازمان های رفاه کودکان ایالات متحده بیش از 3 میلیون گزارش سوء استفاده از کودکان و غفلت از نزدیک به 6 میلیون کودک را دریافت می کنند.تقریبا 13 درصد از کودکان در ایالات متحده در معرض اقدامات شدید خشونت خانوادگی هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 39,046
  • بازدید کلی : 235,563