loading...

بهترین مشاور

هنگامی که شب سال نو در حال چرخش است و شما تصمیم می گیرید که آیا یک لیوان شامپاین دیگری داشته باشید، تصمیم شما ممکن است از دید شما از آینده پیش بینی شود. یک جفت از محققان دانشگاه ایالتی کانزاس دریافتن

tina بازدید : 60 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

هنگامی که شب سال نو در حال چرخش است و شما تصمیم می گیرید که آیا یک لیوان شامپاین دیگری داشته باشید، تصمیم شما ممکن است از دید شما از آینده پیش بینی شود.

یک جفت از محققان دانشگاه ایالتی کانزاس دریافتند که افرادی که تمایل دارند در بلند مدت فکر کنند، احتمال بیشتری دارند که تصمیمات مثبتی در مورد سلامت آنها بگیرند، چه مقدار از آنها بخورند، چه چیزی بخورند یا تصمیم بگیرند که از کرم ضد آفتاب استفاده کنند.

جیمز Daugherty، دانشجوی دکترا در رشته روانشناسی که این مطالعه را هدایت کرد، گفت: "اگر شما بیشتر مایل به انتخاب بعد، پاداش های بزرگتر به جای دریافت بازده فوری هستید، شما بیشتر از لحاظ ذهنی آینده فکر می کنید". "شما احتمال بیشتری دارید که ورزش کنید و احتمال کمتری برای سیگار کشیدن و نوشیدن داشته باشید."

مرکز خلاقیت و بازی

دخترهتی این تحقیق را با گری برس، استاد روانشناسی دولتی K انجام داداین تحقیق در نوامبر در کنفرانس انجمن تصمیم و تصمیم گیری در بوستون ارائه شدهمچنین در شماره ژانویه 2010 نشریهشخصیت و تفاوت فردی" به چاپ رسیده است .

محققان همچنین علاوه بر مقایسه دیدگاه افراد در زمان با رفتارهای بهداشتی خود، می خواستند ببینند که چه نوع اندازه گیری های چشم انداز در پیش بینی رفتارهای سلامت بهتر است.

برای پاسخ دادن به هر یک از این سوالات، دخترها و برز دارای سوابق تحصیلی - دانش آموزان کالج با میانگین سن 19 سالگی - در مورد اینکه آیا آنها در کوتاه مدت یا بلند مدت فکر می کنند، پاسخ می دهند.

برس گفت: "دانش آموزان کالج تمایل به تعریف بیشتر در آینده دارند، زیرا آنها به جای تحصیل در خارج از دبیرستان به کالج می روند.

یک نظرسنجی از سوالات روانشناسی شناختی مانند «آیا امروز 35 دلار یا 45 دلار در 35 روز ترجیح می دهید؟» نظرسنجی های دیگر دو نوع روانشناسی اجتماعی را انجام دادنداینها شامل مواردی بود که افراد میزان آن را با اظهارات "من مایلم فداکاری شادی یا رفاه فوری خود را برای رسیدن به نتایج آینده به توافق برسانم."

پس از آن، افراد مورد بررسی قرار گرفتند که سوالاتی را مطرح می کردند مانند مصرف صبحانه، استفاده از تنباکو و ورزش، و نیز نگرانی های آنها در مورد خطرات بهداشتی نظیر کلسترول بالا و ایدز.

Daugherty and Brase متوجه شدند که افرادی که پاسخ های متفاوتی در نظرسنجی های اولیه ارائه دادند احتمال بیشتری برای گزارش رفتارهای سالم در نظرسنجی اخیر داشتندآنها گفتند که این امر می تواند پیامدهایی برای رفتار مردم با رفتارهای بهداشتی منفی داشته باشد.

داستان های مربوطه

·         بهبود سلامت مردان مسن تر از طریق ورزش

·         قرص های کاهش وزن Lorcaserin دارای خطر کم قلبی عروقی هستند

·         تمرینات قلبی و تمرین قدرت، اثرات متنوعی بر هورمون دارند

براست گفت: "پتانسیل زیادی برای کمک به مردم برای تصمیم گیری بهتر سلامت وجود دارد." "افرادی که تمایل به دیدگاه بسیار ذهنی دارند، زمان بیشتری را صرف این کار می کنند، اگر آنها بتوانند زودتر پاداش را ببینند. بنابراین اگر کسی به یک مرکز کاهش وزن می رود، پزشکان می توانند دیدگاه زمانی مشتری را اندازه گیری کنند. پزشکان می توانند روش موثرتری را برای کمک به مشتری در دستیابی به هدف کاهش وزن خود داشته باشند. "

دخترهتی گفت که یک فرد در حال حاضر ممکن است با تأکید بر سرمایه گذاری حداقل در حال حاضر برای دستیابی سریع در آینده نزدیک تشویق شوداو گفت، این مشابه تبلیغات وسایل ورزشی است که با تمرین 20 دقیقه در روز، چندین بار در هفته، شما بازخورد سریع را خواهید دید.

دختره گفت: "شما این ایده را مطرح می کنید که شما باید خیلی کم کار کنید و این نتایج عالی را مشاهده خواهید کرد."

او و برس همچنین دریافتند که با ارائه پرسش های روانشناسی اجتماعی برای تعیین اینکه آیا فردی آینده گرایی یا ذهنی است، محققان قادر به پیش بینی رفتارهای سلامت افراد بودند.

براز گفت: "در زمینه علمی، ما امیدواریم روانشناسان را درک بهتري از این اندازه گیری های دیدگاه زمانی داشته باشیم."

برای ادامه تحقیق، Daugherty و Brase به چگونگی ارتباط ذهنیت و آیندهنگاری با رفتارهای مسئول محیط زیست مانند بازیافت نگاه خواهد کرد.

دخترهتی گفت: "رفتارهای مسئول محیط زیست فقط برای شما سود نمی کند و این دستاورد ها لزوما در هفته آینده یا ماه آینده انجام نمی شود." "اگر شما یک ماه تمرین می کنید، می بینید که برخی از پرداخت های واقعا فوری انجام می شود. اگر یک سال دیگر یک قوطی های آلومینیومی اضافی را بازیافت کنید، این مزایا را به همان شیوه نمی بینید."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,097
  • بازدید ماه : 1,097
  • بازدید سال : 39,897
  • بازدید کلی : 236,414