loading...

بهترین مشاور

  استیون فلمینگ، استاد دانشگاه یورک و روانشناس بالینی ، بهترین روش درمان را برای مقابله با ترومای ناشی از مرگ وحشتناک ارائه می دهد . فلمینگ و محققان تیم یورک در بررسی

tina بازدید : 56 یکشنبه 15 مهر 1397 نظرات (0)

 


استیون فلمینگ، استاد دانشگاه یورک و روانشناس بالینی ، بهترین روش درمان را برای مقابله با ترومای ناشی از مرگ وحشتناک ارائه می دهد .

فلمینگ و محققان تیم یورک در بررسی رابطه بین مرگ و میر و سایر مشکلات روانشناختی در هنگام مرگ از دست دادن قابل توجه هستندچنین تلفاتی ممکن است شامل همسر، فرزند، والدین، خواهر یا برادر، نزدیکان یا دوستان خود باشد و ممکن است شامل یک وضعیت وحشتناک مانند قتل، تصادف یا سوانح خانگی باشد.

مقابله با مرگ غم انگیز یکی از عزیزان

فلمینگ توضیح می دهد: "پس از مرگ یک دوست، غم و اندوه مردم از راه های مختلفی از جمله افسردگی، اضطراب و تروما و یا ترکیبی از این سه نفر به چشم می خورد." در یورک در مورد روانشناسی مرگ و مرگ. "در حالی که مرگ و مرگ بخش عادی زندگی روزمره است، مقابله با مرگ غیرمنتظره یا تصادفی می تواند بسیار سخت تر و عواقب طولانی مدت عاطفی داشته باشد."

فلمینگ، که همچنین تمرین مشاوره غم و اندوه را در برمپتون، Ont، اجرا می کند، می گوید که علائم تروما ممکن است شامل فلاش های دردناک و منجر به اجتناب از موقعیت های خاص مانند رانندگی در 401 در مورد یک تصادف اتومبیل رانندگی یا احساس آسیب پذیری و در مورد آدم ربایی و قتل یک کودک ترسو. "تروما می تواند به عنوان یک نتیجه از شاهد مرگ و یا حتی تصور جزئیات دشوار از دست دوم - به عنوان مثال، در مورد مرگ یک مرگ ناگهانی از طریق رسانه ها که می تواند دیدگاه خود را از جهان و طبیعت بشری را تحت تاثیر قرار می دهد.

فلمینگ می گوید: "بهترین راه برای مقابله با تروما این است که لحظه را تحمل کنید و از آن اجتناب نکنید." "در مورد شاهد مرگ، مشتریان در طول روان درمانی تشویق می شوند به یاد آوردن و به یاد آوردن مناظر ناگوار، بویایی و صداهای مرتبط با تجربه تروما".

اعتیاد نوجوان

اپراتورهای مترو، مهندسین قطار و رانندگان کامیون های دوردست در معرض خطر بالای آسیب دیدگی هستند

فلمینگ اضافه می کند که افراد در مشاغل خاص - اپراتورهای مترو، مهندسین آموزش و رانندگان کامیون - به ویژه در معرض علائم تروما هستندفلمینگ می گوید: "ما باید درک کنیم که کارکنان خدمات اورژانسی مانند آتش نشانان، پلیس و امدادرسانی که با این کار مواجه می شوند، کار نمی کنند." "اپراتورهای مترو اعتصاب می کنند افرادی که پرش یا به راه قطار خود را تحت فشار قرار داده و چرخ دنده های کامیون اغلب اولین در صحنه یک تصادف خودروی غم انگیز موتور است."

داستان های مربوطه

·         مطالعه بررسی ارتباط بین عملکرد مغز و تاثیر رویدادهای زندگی در افسردگی است

·         ساعات روز کمتری در دوران بارداری ممکن است خطر افسردگی پس از زایمان را افزایش دهد

·         فرم استنشاقی دارو فشار خون بالا برای درمان اضطراب، درد است

فلمینگ روزی را یادآوری می کند که مهندس راه آهن وارد عمل شده استاو به طور خلاصه اعلام کرد که او سه نفر را کشته است - اشاره به این واقعیت دارد که هیچ وقت نمی توانست قطار خود را برای متوقف کردن قطارش که یک سیگنال هشدار دهنده را وارد کرده بود عبور دهد. "

چه کسی مشاوره غم و اندوه را به عهده می گیرد؟

فلمینگ از تجربه شخصی خود می گوید که مشاوران غم اغلب با مشکلات مشتریان خود روبرو می شوند که تجربیات غم انگیز خود را به طرز وحشیانه ای تجدید می کنند. "تا حدودی، تراژدی های مشتریان خود را جذب می کنید و خود را در کفش های خود تصور می کنیددر بعضی موارد سخت است که در طول زمان تحت تاثیر قرار نگیرداین واقعا باعث می شود که شما از قدردانی و گرانی زندگی لذت ببریداو می گوید: مسئله این که مشاور مشاور غم و اندوه نیز در معرض این حرفه قرار می گیرد.

آموزش روانشناسی مرگ و مرگ

دوره ی فلمینگ یورو در مورد روانشناسی مرگ و مرگ همیشه به ظرفیت ثبت شده استدانش آموزان فرصت دیدن خانه های مراسم تشییع جنازه، واحدهای مراقبت تسکینی و تعامل با بسیاری از سخنرانان مهمان، از جمله والدین از دست رفته را دارند. "دانش آموزان اغلب می خواهند در مورد ترس و نگرانی های خود در کلاس بحث کنندعلاوه بر کمک به آنها برای تبدیل شدن به پزشکان بالقوه آینده، این دوره به آنها کمک می کند تا در مواجهه با مرگ یک شخص دوست داشتنی به سطح شخصیتری برسند. "

فلمینگ برگزاری یک کنفرانس برای زمستان سال 2005 را برگزار می کند، "تغییر چهره غم و اندوه: زمان، تروما و تحول".

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 1,733
  • بازدید سال : 40,533
  • بازدید کلی : 237,050