loading...

بهترین مشاور

فریب خورده، مورد آزار و اذیت قرار گرفته و به نقطه شکستن مرگبار رسیده است. سال گذشته، داستان های قلدری نوجوانان باعث شد تا عواقب دلهره آور زندگی جوانان توسط رفتار بی رحمانه و بدون کنترل برداشته ش

tina بازدید : 45 پنجشنبه 04 بهمن 1397 نظرات (0)


فریب خورده، مورد آزار و اذیت قرار گرفته و به نقطه شکستن مرگبار رسیده استسال گذشته، داستان های قلدری نوجوانان باعث شد تا عواقب دلهره آور زندگی جوانان توسط رفتار بی رحمانه و بدون کنترل برداشته شوددر حالی که پوشش رسانه های اخیر این اعمال خشونت آمیز باعث افزایش آگاهی ملی در مورد پیامدهای مرگبار قلدری شده است، اما تا کنون آن را متوقف نکرده است.

براساس یک مطالعه جدید از دانشکده مدیریت کالج در دانشگاه نورث وسترن، مردم درک پیامدهای آسیب های اجتماعی که قربانیان قلدری، اذیت کردن، و استبداد را احساس می کنند، درک نمی کننداین "شکاف همدلی" می تواند ویرانگر باشد، زیرا به این معنی است که قربانیان اغلب حمایت، مداخله یا حمایت لازم را ندارند.

مشاوره رایگان تلگرام

"هرکسی می داند که آسیب های اجتماعی ناخوشایند است، اما مردم اغلب به شدت از این تجربیات کور هستند و بنابراین برای محافظت و یا مداخله در زمانی که قربانیان رنج می برند کافی نیست." لوران ندرگرن، استاد مدیریت و سازمان در Kellogg مدرسه مدیریت "اخبار اخیر در ماه های اخیر در اطراف قربانیان قربانی بود که زندگی خود را از ناامیدی و ترس از اینکه از نظر جسمی در مدرسه یا به صورت احساسی از طریق پیام متنی، آنلاین یا از طریق شبکه های اجتماعی از بین رفته است، کنترل می کند. به جلو، فقط با داشتن حس همدردی نسبت به رنج واقعی قربانیان، که می توانیم راه را برای اصلاحات و سیاست های جدید هموار کنیم. "

به گفته ندرگرن، تحقیقات نشان می دهد که افراد دشوار درک سختی کامل رنج های اجتماعی را دارند، مگر اینکه خودشان آن را تجربه کنندیافته های این تحقیق نشان می دهد که درک این شکاف همدلی، به خصوص در مورد قلدری، بسیار مهم است، زیرا این پیامدها را برای اینکه چگونه بیگانه ها به حوادث ناخوشایند اجتماعی و میزان اقدامات تنبیهی که در حمایت از قربانیان انجام می شود، بیان می کند.

این مطالعه با عنوان "شکاف همدلی برای درد اجتماعی: چرا مردم بدتر از درد مضر اجتماعی محسوب می شوند" در شماره جاری مجله روان شناسی شخصیت و روان شناسی مطرح شده است و توسط Nordgren، Kasia Banas از دانشگاه ادینبورگ و جف مک دونالد دانشگاه تورنتو.

برای کشف نظریه خود - که تنها با شناسایی با یک رنج اجتماعی اجتماعی قربانی می تواند اثرات ویران کننده آن را درک کند - محققان پنج آزمایش انجام دادند که یک رویداد اجتماعی دردناک را شبیه سازی کردنددر آزمایش های یک تا چهار، شرکت کنندگان خواسته شد بازی توپ بازی کامپیوتری را بازی کنندبا استفاده از سوءاستفاده از سوءاستفاده از اجتماع، این مطالعه به این نتیجه رسید که کسانی که مشغول فعالیت بودند، شدت درد اجتماعی را در مقایسه با شرکت کنندگان حذف شدند که درک درستی از اثرات آن داشتند.

داستان های مربوطه

·         رسانه های اجتماعی برای سلامت روان دختران بیشتر از پسران

·         آموزش قبل از زخم، آسیب به عضلات و اعصاب را کاهش می دهد

·         اپال: تحرک مرزهای تحقیقات بیماری پارکینسون

آزمایش پنج نفر از معلمان راهنمایی دبیرستان برای ارزیابی سیاست های مربوط به قلدری های احساسی در مدرسه را ارائه دادآن دسته از معلمین که به طور شخصی تحت تاثیر قرار گرفتند، درک بالاتری از درد ناشی از قلدری های عاطفی داشتند که آنها را مجبور به اجرای مجازات دانشجویانی می دانست که به درد بخور و برنامه درمانی جامع تر برای دانشجویان مضطرب هستند.

"آمارها نشان می دهند که 25 درصد مدارس دولتی گزارش کرده اند که قلدری ها در بین دانشجویان به صورت روزانه یا هفتگی رخ می دهد و 43 درصد از دانشجویان برخی از انواع سوء استفاده اینترنتی را تجربه کرده اند. در حالی که معلمان و سیاست گذاران برنامه ها و قوانین را برای جلوگیری از حوادث اذیت و آزار، تحقیقات ما نشان می دهد این ممکن است کافی نیست، "Nordgren استدلال می کند. "تنها زمانی که دانش آموزان، معلمان و مدرسان مدرسه در تمرینات و یا آموزش هایی که یک رویداد اجتماعی دردناک، مانند قلدری را شبیه سازی می کنند، می توانند آنها را به عواقب ناخوشایندی نسبت دهند".

طبق نظر ندرگرن، تحقیقات آینده ای که با هدف بهبود سیاست عمومی انجام می شود، باید راه هایی برای بستن شکاف همدلی را به عنوان وسیله ای برای اصلاح قضاوت های تحریف شده از درد اجتماعی، مانند مشاوره بهتر برای دانش آموزان مورد آزار قرار داده و یا شبیه سازی حالت های خفیف ناشی از درد اجتماعی برای افزایش درک از درد دیگران.

"همه گفته اند، درک ما از درد اجتماعی مهم است، همانطور که درک ما از درد فیزیکی است. نه تنها برآورد هایی از درد اجتماعی حاکم است که چگونه ما با وقایع اجتماعی ترویج همدردی می کنیم، بلکه رویکرد ما را در مورد چگونگی حمایت از قربانی، "او نتیجه گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 339
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,089
  • بازدید ماه : 1,089
  • بازدید سال : 39,889
  • بازدید کلی : 236,406