loading...

بهترین مشاور

ایدز سلام من پسر 14 ساله ام چن باری با چن پسری رابطی جنسی مقعدی و دهانی داشتم بدون کاندوم الان نگارنم ک نکنه ایدز بگیریم یبارم یادمه ک پوست التم رفت و یکم سطحی خون بود  الان نمیدونم چیکا کنم برم

tina بازدید : 43 پنجشنبه 28 تیر 1397 نظرات (0)

ایدز

سلام من پسر 14 ساله ام چن باری با چن پسری رابطی جنسی مقعدی و دهانی داشتم بدون کاندوم الان نگارنم ک نکنه ایدز بگیریم یبارم یادمه ک پوست التم رفت و یکم سطحی خون بود  الان نمیدونم چیکا کنم برم دکتر ک نمیتونم پس چیکا کنم نمیدونم میترسم ایز داشته باشم


توسط amirxxx درمسایل جنسی ·

 

ایدز و رابطه مقعدی

بیماری ایدز از طریق خون انتقال پیدا میکنه .
در این رابطه علت خون بخاطر شقاق مقعد بوده ولی باز هم میشه در این مورد احتمال آلوده شدن رو داد.
البته بخاطر باکتریهایی که در این ناحیه وجود داره احتمال عفونت برای هر دوی شما میتونه وجود داشته باشد.
به همین خاطر لازمه در این مورد با یک متخصص داخلی مشورت کنید و تست خون در این مورد انجام بدید.

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88472864

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 773
  • بازدید ماه : 773
  • بازدید سال : 39,573
  • بازدید کلی : 236,090