loading...

بهترین مشاور

  مخالفت خانواده سلام وقت بخیری بسر 20 ساله هستم و دانشجو معلمم و خونوادمم متوسط ا لحاظ مالیمن مث بقیه نوجوونای جامعه از 5 6 سال قبل دچار ی سری مشکلات جنسی شدم ک الان بعد از گذشت سالها تاثی

tina بازدید : 55 چهارشنبه 20 تیر 1397 نظرات (0)

 

مخالفت خانواده

سلام وقت بخیر
ی بسر 20 ساله هستم و دانشجو معلمم و خونوادمم متوسط ا لحاظ مالی
من مث بقیه نوجوونای جامعه از 5 6 سال قبل دچار ی سری مشکلات جنسی شدم ک الان بعد از گذشت سالها تاثیرات خیییلی مخربی تو مسایل دینی شخضی رئزمره زندگیم گذاشته
و دیگ اخرین راه حلش ازدواجه بنظرم از ظرفی من احساس امادگی میکنم و دختر خانومی هس 3 ساله بهش علاقه مندم و فلا میتونیم عقد کنیم و کلا تا حدودی بهم میخوریم و بقیشم توی جلسات خواستگاری مشخض میشه
من ی برادر زرگتر توی خونه دارم ک احتمالا تا 7 8 سال اینده قضد و شرایط ازدواجو نداره و خونوادم میگن ضب کن برادرت اول
چیکار کنم دیگ خسته شدم واقا

توسط میکاییل درازدواج ·


  1. تمایل به ازدواج

    دوست عزیز شما هنوز دانشجو هستید .
    و بهتره تا تمام شدن درستون صبر کنید .
    شما باید اول درستون رو تمام کنید .
    بعد از شغلتون مطمئن بشید .
    چون داشتن استقلال مالی بسیار مهمه .
    بین سالهای 21 تا 25 سالگی به بلوغ عاطفی میرسید .
    ولی اگر شرایط شما مهیاست میتونید از طریق واسطه ای خانواده رو برای انجام خواستگاری موافق خودتون کنید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,501
  • بازدید ماه : 1,501
  • بازدید سال : 40,301
  • بازدید کلی : 236,818