loading...

بهترین مشاور

سوال شده 7 ساعت قبل در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ستاره سلام.من امسال سال نهم رو تموم کردم با معدل۲۰.بااینکه زیاد هم توی درس خوندن به خودم فشار نمیارم .رشته تجربی رو دوست دارم اما براد

tina بازدید : 38 سه شنبه 05 تیر 1397 نظرات (0)

سوال شده 7 ساعت قبل در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ستاره

سلام.من امسال سال نهم رو تموم کردم با معدل۲۰.بااینکه زیاد هم توی درس خوندن به خودم فشار نمیارم .رشته تجربی رو دوست دارم اما برادرم که خودش البته جزو رتبه های برتر ریاضی سال۹۶بوده   میگه که موفق نمیشم یعنی در واقع چیزی که میخوام رو به دست نمیارم چون توی این رشته رقابت خیلی خیلی زیاده و شانس من کمتره..اون اعتماد به نفسی که باید رو ندارم..از هیچ درسی بدم نمیاد یعنی با رشته ی ادبیاتم مشکی ندارم.اما بنظرتون باتوجه به اینکه به هردو رشته علاقه دارم وفعلا  روی رشته دانشگاهی خاصی متمرکز نیستم  کدوم رشته برای من بهتره؟میدونم شما مشاور تحصیلی نیستی اما ممکنه این تضعیف روحیه و اینکه به من بارها گفته بشه موفق نمیشم..روی درسم تاثیر بزاره و بعد یه مدت ناامید بشم؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 236
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 520
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 32,021
  • بازدید کلی : 228,538