loading...

بهترین مشاور

مطالعه نشان می دهد که ترنسکسوالی هایی که هویت جنسیتی شان را باز می کنند رضایت شغلی و تعهد بیشتری دارند براساس یک مطالعه جدید از دانشگاه بریتیش و دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، افرادی که از نظر روان شناخ

tina بازدید : 46 یکشنبه 30 دی 1397 نظرات (0)


مطالعه نشان می دهد که ترنسکسوالی هایی که هویت جنسیتی شان را باز می کنند رضایت شغلی و تعهد بیشتری دارند

براساس یک مطالعه جدید از دانشگاه بریتیش و دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، افرادی که از نظر روان شناختی در محیط کار خود را به عنوان خودشان معرفی می کنند، بیشتر رضایت و تعهد نسبت به شغلشان نسبت به افرادی که در خارج از کشور انجام می دهند بیشتر است.

"Transparency in the Workplace: چگونه تجارب کارکنان Transsexual می تواند بهبود یابد" در یک موضوع آینده مجله رفتار حرفه ای ظاهر خواهد شد برای مطالعه، محققان 88 ترنس سکسوال را در سرتاسر کشور در مورد تجربیات محل کار خود برای بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی مورد بررسی قرار دادند.

شوهرم اصن دوسم نداره زهراشونم

میشل هگل، همکار و استاد روانشناسی در رایس، گفت: "محل کار در حال تبدیل شدن به مکان بسیار متنوع تر است." "ساختار جمعیتی کارکنان به علت تعدادی از عوامل مانند ساعت کار انعطاف پذیر، افزایش تلفات، دسترسی بیشتر و سیاست های سازمانی محافظتی تغییر می کند. تقریبا هیچ تحقیق تجربی بر روی تجربه تجارب هر دو انجام نشده است. تحقیقات ما در این زمینه نادیده گرفته شده است به شدت از تجربه های رایج در مورد محل کار در جامعه برخوردار است و چگونگی بهبود این تجربیات ".

یافته های این مطالعه نشان می دهد که ترنسکسوالی هایی که با دیگران در مورد هویت جنسی خود در محل کار باز هستند، کارگران شادتر و کارآمدتر از کسانی است که باز نیستندعلاوه بر این، افرادی که در مورد شیوه زندگی خود با خانواده و دوستان خود بازتر بودند و به شدت به عنوان دونفره شناسان شناخته شده بودند، احتمال بیشتری داشتند که هویت جنسی خود را در محل کار افشاء کنند، نسبت به افرادی که دچار کمترین افت تحصیلی بودند و به شدت به عنوان Transsexuals شناخته نشدند.

لری مارتینز، همکار نویسنده و فارغ التحصیل برنج، گفت که این مطالعه نشان می دهد اهمیت یک سیستم پشتیبانی قوی در داخل و خارج از محل کار.

مارتینز گفت: "برای افراد دارای هویت سازگار در محل کار و در خانه بسیار مهم است. "داشتن یک سیستم پشتیبانی قوی در منزل می تواند کارمندان شان را به جسارت به همکاران خود در محل کار اطلاع دهد."

داستان های مربوطه

·         سفارشی مدل های مهندسی ژنتیک برای برنامه های کاربردی تحقیقاتی خاص

·         یافته های تحقیقاتی نشان می دهد که نورون هایی که پس از سکته مغزی تولید می شوند موفق به ایجاد آن نمی شوند

·         پاسخ به بزرگترین تحقیقات عصبی تحقیقات امروز

این مطالعه همچنین نشان می دهد که کسانی که افسار گسیختگی خود را بیان می کنند نسبت به سازمان خود بسیار مؤثر و متعهد هستند، تا زمانی که محیط کاری آنها حمایتی باشدبا این حال، کارکنان متاهل دارای نرخ پایین رضایت شغلی و تعهد هستند، زمانی که همکارانشان منفی به هویت جنسیتی خود واکنش نشان می دهند.

بر اساس گزارش فارغ التحصیل برنج و همکاران آنریکا راگها، این مطالعه نشان می دهد که همکاران و سازمان های ضروری در پرورش یک محیط کار مثبت هستند.

او گفت: "اغلب، برای کارمند خوب است که برای محل کار مناسب است - در این مورد، یک فرهنگ باز و پذیرنده واقعا یک موقعیت برنده برای همه درگیر است." "کارکنان احساس می کنند که پذیرفته شده اند، تولید کننده تر هستند و تجربیات بهتر با همکاران دارند، این باعث ایجاد یک محیط کار مثبت می شود که می تواند باعث کاهش گردش مالی و سود بیشتری شود."

راگها افزودند که این تحقیق به گروه های دیگر افراد مبتلا به تبعیض در محل کار مبتنی است و تصمیم می گیرد که آیا آنها باید آزار دهنده های پنهان مانند گرایش جنسی، بیماری های مزمن یا ناتوانی یادگیری را افشا کنند.

نویسندگان امیدوارند که تحقیقاتشان عموم مردم را تشویق کنند که از طریق انتخاب سبک زندگی مختلف خود و متحدان خود را در انتخاب خود انتخاب کنند و کارفرمایان را تشویق کنند تا سیاست هایی را ایجاد کنند که فرهنگ سازمانی مثبت را تقویت کنند.

هگل گفت: "من فکر می کنم این مطالعه واقعا نشان می دهد که هر کس می تواند نقش مهمی در ایجاد محیط کار داشته باشد." "افراد می توانند به دیگران حمایتی بپردازند، دیگران می توانند متحدان و مثبت باشند و سازمان ها می توانند سیاست های سازمانی محافظتی و همگانی را ایجاد کنند. همه این اقدامات تغییر چشم انداز و تنوع نیروی کار ما را ادامه خواهند داد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,512
  • بازدید ماه : 1,512
  • بازدید سال : 40,312
  • بازدید کلی : 236,829