loading...

بهترین مشاور

بیمارستان کودکان و مرکز پزشکی سنت جوزف و بیمارستان کودکان فونیکس این هفته برنامه های علوم اعصاب کودکان را در زیر موسسه مغز و اعصاب بارو جدید در بیمارستان کودکان فینیکس ترکیب می کنند&nb

tina بازدید : 72 پنجشنبه 02 اسفند 1397 نظرات (0)


بیمارستان کودکان و مرکز پزشکی سنت جوزف و بیمارستان کودکان فونیکس این هفته برنامه های علوم اعصاب کودکان را در زیر موسسه مغز و اعصاب بارو جدید در بیمارستان کودکان فینیکس ترکیب می کنند .

"از طریق این همکاری، موسسه عصبی Barrow و بیمارستان کودکان فینیکس قادر به تمرکز و ایجاد برنامه های جدید در زمینه تخصصی علوم اعصاب کودکان خواهند بودما منتظر یک رابطه پر جنب و جوش و سازنده در سال های آینده هستیم "

تفریح و سرگرمی

وابستگی به تحقیقات بین المللی شناخته شده و تخصص مراقبت از بیمار بارو در سنت جوزف - به طور مداوم در ده کشور برتر برای عصب شناسی و علوم اعصاب توسط ایالات متحده اخبار و گزارش جهانی - با موسسه عصب شناسی کودکان ققنوس، که اخیرا در ایالات متحده News and World Report فهرستبهترین بیمارستان های کودکان برای اعصاب و جراحی مغز و اعصاببرنامه ترکیبی که اکنون موسسه Neurological Barrow در بیمارستان کودکان Phoenix است، دومین برنامه آموزشی اعصاب کودکان در کشور است که براساس حجم بیمار است.

"هنگامی که دکتر آدلسون و من برای اولین بار فرصت ایجاد موسسه مغز و اعصاب Barrow در بیمارستان کودکان فینیکس را در نظر گرفتند، ما این کار را با اندیشه اولیه انجام دادیم که چنین اتحادی به طور کامل از مجموعه ای از منابع در دسترس کودکان در بارو در یک مرکز به منظور ارائه رابرت اسپتزلر، MD، مدیر موسسه مغز و اعصاب Barrow می گوید: بهترین مراقبت های نورولوژیکی اطفال اطفال به کودکان ما در ایالت و جنوب غربی ما است.

پیشرو در موسسه اطفال جراح مغز و اعصاب P. David Adelson، MD است که برنامه مغز و اعصاب کودکان را ساخته و در حال حاضر به عنوان مدیر موسسه عصبی Barrow در بیمارستان کودکان فینیکس و همچنین رئیس جراحی مغز و اعصاب کودکان در موسسه مغز و اعصاب Barrow خدمت می کند.

"هدف اصلی ما ارائه بهترین مراقبت از کودکان مبتلا به اختلالات عصبی است. این وابستگی به ویژه هیجان انگیز است زیرا بلافاصله سطح مراقبت های کودکان را به صورت محلی و همچنین منطقه ای افزایش می دهد و همچنین برنامه های آموزشی قوی تر برای ساکنان و اهل محله - علوم اعصاب متخصصان فردا - و گسترش برنامه های تحقیقاتی برای کشف درمان های جدید و درمان برای کودکان در سراسر جهان، توضیح داد Adelson.

تعداد روزافزون کودکان با بیماری های عصبی مانند تهوع، اوتیسم، صرع، تومور مغزی و آسیب های مغزی آسیب دیده تشخیص داده می شوداین نیاز به تخصص و تخصص چند رشته ای دارد تا نیازهای مرتبط با این کودکان را مدنظر قرار دهداین مؤسسه متخصصان در زمینه کودکان، مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، عصب-تروما، توانبخشی عصبی، روانشناسی، روانپزشکی، عصبی-NICU و نورولوژیک ارائه می دهد.

تجهیزات پزشکی تخصصی، اتاق های بیمار کودکان، برنامه های تحقیقاتی عصب شناسی قوی و متخصصان علوم اعصاب اطفال، علاوه بر تمرکز خانواده در مرکز بیمارستان، موسسه عصبی Barrow را در بیمارستان کودکان Phoenix به طور منحصر به فرد برای درمان کودکان مبتلا به بیماری ها و اختلالات عصبی واجد شرایط می دانند.

داستان های مربوطه

·         حسگر پروتئین رمان به محققان اجازه می دهد حرکات نیکوتین را در سلول ها مشاهده کند

·         دانشمندان UVA، توضیح بالقوه برای مرگ سلول مرموز در آلزایمر، پارکینسون را پیدا می کنند

·         محققان راهکار بالقوه درمانی را برای درمان آلزایمر پیدا می کنند

ادلسون یادآور می شود: "در دو سال گذشته، برنامه های علوم اعصاب کودکان به واسطه تعهد بیمارستان و سرمایه گذاری در موسسه و تاکید زیادی بر مراقبت های بالینی، کیفیت، تحقیق و تدریس به طور چشمگیری افزایش یافته است. "بودجه پژوهشی غیررسمی کودکان در بیمارستان کودکان فینیکس در سه سال گذشته بیش از 15 برابر افزایش یافته است و با این اتحاد بیشتر رشد خواهد کرد."

تمام بخش ها در موسسه مغز و اعصاب Barrow در بیمارستان کودکان Phoenix در آموزش کودکان، از جمله از دانشگاه آریزونا، بیمارستان سن جوزف و بخش های مغز و اعصاب بالینی، جراحی مغز و اعصاب و روانپزشکی شرکت میوه شرکت می کنندبا همکاری استراتژیک، موسسه مغز و اعصاب Barrow در بیمارستان کودکان فینیکس در حال حاضر در حال آموزش دادن ساکنان مغز و اعصاب کودکان استعلاوه بر این، بخش های جراحی مغز و اعصاب کودکان و نورولوژیست در بیمارستان کودکان فینیکس اخیرا برای برنامه های کمک رسانی خود مورد تایید قرار گرفته اند.

موسسه مغز و اعصاب Barrow در سراسر جهان برای تدابیر پیشگیرانه، روش ها و تحقیقات خود در مورد بیماری ها و شرایط مرتبط با مغز و نخاع، مورد احترام استبارو برای هدفگیری شرایط دشوار بیماریهای عصبی، چندین برنامه و مراکز تخصصی ایجاد کرده استاعضای هیئت علمی و کارکنان Barrow در میان برخی از متخصصین بالینی و متخصصان دنیا هستندآنها نه تنها به بیماران با مشکلات عصبی سنتی کمک می کنند، بلکه ترکیبی از ترکیبات نوآورانه برای درمان بعضی از سخت ترین بیماری ها و شرایط مغز و ستون فقرات را ایجاد می کنندبارو اخیرا تخصص خود را در اختلالات عصبی عضلانی و ستون فقرات کرده است و نقش اصلی خود را در زمینه بیماری آلزایمر، تومورهای مغزی و نورومودلاک گسترش داده استبارو همچنین یکی از چند مرکز در ایالات متحده است

بیمارستان کودکان فینیکس یک همکاری استراتژیک با مرکز بیمارستان و مرکز پزشکی سان جوزف در تاریخ 1 ژوئن 2011 را تکمیل کرد. این اتحاد برنامه های کودکان دو سازمان را به یک سیستم تحویل سالم مراقبت های بهداشتی کودکان اختصاص داددر مجموع 28 متخصص اطفال و حدود 300 کارمند اطفال دیگر از بیمارستان کودکان سنت جوزف تا فینیکس نقل مکان کردنداین اتحاد مراقبت بیمار را بهبود می بخشد، برنامه های جامع و مراکز تعلیمی را تسهیل می کند و یک بیمارستان اطفال را که قبلا برای مراقبت از کیفیت آن در طیف وسیعی از تخصص های پزشکی شناخته شده است تقویت می کند.

"از طریق این همکاری، موسسه عصب شناسی بارو و بیمارستان کودکان فینیکس قادر به تمرکز و ایجاد برنامه های جدید در زمینه های علوم اعصاب کودکان می باشند. ما انتظار داریم رابطه های پر جنب و جوش و سازنده در سال های آینده،" Spetzler گفت:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,625
  • بازدید ماه : 1,625
  • بازدید سال : 40,425
  • بازدید کلی : 236,942