loading...

بهترین مشاور

مصرف نوشابه های گازدار یا \"حشرات سنگین\" در طول نوجوانی شایع است و باعث افزایش نگرانی ها در مورد اثرات الکل بر روند های عصبی مرکزی در طول این دوره رشد می شود. مصرف الکل سنگین با کاهش در عملکرد شن

tina بازدید : 58 پنجشنبه 02 اسفند 1397 نظرات (0)


مصرف نوشابه های گازدار یا "حشرات سنگین" در طول نوجوانی شایع است و باعث افزایش نگرانی ها در مورد اثرات الکل بر روند های عصبی مرکزی در طول این دوره رشد می شودمصرف الکل سنگین با کاهش در عملکرد شناختی در هر دو گروه بزرگسالان و نوجوانان، به ویژه در وظایف حافظه کاری فضایی (SWM) همراه استدر این مطالعه، تاثیرات جنسیتی در مصرف نوشابه های گازدار را در SWM مورد بررسی قرار دادند. یافته های این پژوهش نشان می دهد که نوجوانان نوجوان ممکن است به خصوص در اثر منفی مصرف الکل سنگین آسیب پذیر باشند.

کودک مضطرب (استرس)

"اگرچه نوجوانان ممکن است از لحاظ جسمی رشد کنند، مغز آنها به طور قابل ملاحظه ای پیشرفت و بالغ می شود، به ویژه در مناطق مغزی فرونتال که با افکار سطح بالا مانند برنامه ریزی و سازمان مرتبط هستند"، سوزان فپاتپرت، رئیس بخش روانشناسی در سیستم بهداشتی VA سان دیگو و همچنین استاد روانپزشکی در دانشگاه کالیفرنیا، سان دیگو. "استفاده از الکل های سنگین می تواند رشد سلول های طبیعی مغز را در طی نوجوانی متوقف کند، به خصوص در این مناطق مغزی جلو، که می تواند توانایی نوجوانان در مدرسه و ورزش را مختل کند و حتی چند ماه پس از استفاده از نوجوانان، اثرات طولانی مدت داشته باشد."

Tapert، که همچنین نویسنده مربوط به این مطالعه است، توضیح داد که "حافظه کاری" یک اصطلاح است که به استفاده و کار با اطلاعاتی که در ذهن شما نگهداری می شود، مانند اضافه کردن اعداد در سر شما استاو گفت: "حافظه کاری برای تفکر منطقی و استدلال بسیار مهم است."

او اضافه کرد که حافظه کاری فضایی توانایی درک فضای اطراف شما است و سپس به یاد داشته باشید و با این اطلاعات کار کنیداو گفت: "ما تصمیم گرفتیم حافظه کاری فضایی را بررسی کنیم، زیرا مطالعات قبلی نشان داده اند که در بزرگسالان و نوجوانانی که به شدت الکل مصرف می کنند، دچار اختلال می شود." "نقص در وظایف حافظه کاری فضایی می تواند به مشکلی در رانندگی، استدلال شکل گیری (مانند کلاس هندسه)، ورزش (یادآوری و اجرای نمایش های پیچیده)، استفاده از یک نقشه یا یادآوری نحوه برخورد با مکان ها" مربوط شود. "

Tapert و همکارانش 95 نفر از دانش آموزان مدارس دولتی سن دیگو را به عنوان بخشی از مطالعات طولی طولانی مورد مطالعه قرار دادند: 40 نفر (27 مرد و 13 زن) و 55 نفر (31 مرد و 24 زن) نوجوانان 16 تا 19 سالهتمام نوجوانان آزمایشات عصب روانشناختی، مصاحبه مصرف مواد و یک وظیفه SWM را در طی تصویربرداری رزونانس مغناطیسی عملکردی (fMRI) به پایان رسانیدند.

Tapert می گوید: "مطالعه ما نشان داد که مصرف کنندگان سنگین نوجوان در موش های مختلف چندین مغز فعال تر از نوجوانانی که دارای نوشیدن نیستند هنگام انجام یک کار مکانی مشابه عمل می کنند. "این اختلاف در فعالیت مغز با عملکرد بدتری در سایر ابعاد توجه و توانایی حافظه کار مرتبط بود. مصرف کنندگان نوشیدن نوشیدنی مردان نسبت به مردانی که مصرف نکردند، برخی از اختلالات نسبتا کمتر را نشان دادند، این نشان می دهد که نوجوانان نوجوان ممکن است به خصوص در اثر منفی آسیب پذیر باشند از مصرف الکل سنگین. "

داستان های مربوطه

·         فن آوری های سلول های بنیادی جدید، پیشرفت هایی را برای درمان بیماران دیابتی نشان می دهند

·         ورزش باعث افزایش قدرت مغز مردان مسن تر از زنان می شود

·         محققان نقشه جدیدی از سیستم ایمنی بدن خود را ایجاد می کنند

"این یافته ها به ما یادآوری می کند که پسران و دختران نوجوان از لحاظ زیست شناختی متفاوت هستند و گروه های متمایز را که نیاز به مطالعه جداگانه و موازی دارند، نشان می دهد." ادیت V. Sullivan، استاد گروه روانپزشکی و علوم رفتاری دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد. "افزودن الکل به ترکیبی از مغز در حال توسعه و توابع چند وجهی آن احتمالا مسیر سنتی پیشرفت را که به لحاظ جنسی دیمورفیک است، پیچیده می کند."

Tapert توافق کرده است نیاز به بررسی تفاوت های جنسیتی در ارتباط با مصرف الکل، به ویژه در دوران نوجوانی، به عنوان الکل به نظر می رسد اثر متفاوتی در مغزمغز دختران یک تا دو سال قبل از مردان رشد می کند، بنابراین مصرف الکل در مرحله رشد متفاوت - با وجود همان سن - می تواند تفاوت های جنسیتی را در بر داشته باشدسطح هورمونها و نوسانات الكلي در هورمونها نيز ممكن است به تفاوتهاي جنسيتي منجر شود. در نهايت، همان مقدار الكل ممكن است تاثير منفي بر زنان داشته باشد، زيرا جنس ماده كمتر از متابوليسم، نسبت چربي بدن و وزن بدن كمتر است. این همان چیزی است که به طور کلی در افراد آلرژی بزرگسال دیده شده است: در حالی که هر دو مردان و زنان به طور ناخودآگاه تحت تأثیر قرار می گیرند،

این یافته ها نشان می دهد "نوجوانان نسبتا نرمال سالم" که در نوشیدن اجتماعی مشارکت می کنند، Tapert اضافه کرده اند، مانند داشتن چهار تا پنج نوشیدنی در یک مهمانی در آخر هفته، اما برای هفته ها بعد از آن استفاده نمی شود. "نوجوانانی که ما بررسی می کنیم دارای تجربه نسبتا محدودی با الکل هستند، نوشیدن در سطوح است که برای بچه ها از سن آنها گسترده است - تقریبا یک چهارم از تمام سالمندان اعتراف به نوشیدن در دو هفته گذشته - بدون تشخیص الکل و یا اختلال مواد مخدر Tapert گفت: استفاده از داروهای دیگر و عدم اختلال در سلامت روانی.

سوليوان مشاهده کرد: "با اين حال، نوشيدن نوشيدن يک فعاليت خطرناک براي همه جوانان است." این مطالعه نشان می دهد که خطر ابتلا به مغز و عملکرد شناختی و عملکرد مغز طولانی است پس از یک مدرسه جوان به کالج، در حال حاضر تنها در معرض ابتلا به بیماری های مغزی است. مسیرهای رشدی که احتمالا مرحله ای برای توانایی های شناختی و حرکتی برای بقیه زندگی یک فرد تعیین می کند؟ "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 39,050
  • بازدید کلی : 235,567