loading...

بهترین مشاور

برای دانشجویان کالج، سالن غذاخوری پردیس، یک جشن خائنانه ارائه می دهد: هر شب ساندویچ بستنی، سی چند گونه غلات و عرضه بی حد و حصر سیب زمینی سرخ کرده. سینتیا بولیک، دکترا، مدیر برنامه های اختلالات خوردن

tina بازدید : 38 یکشنبه 07 بهمن 1397 نظرات (0)

برای دانشجویان کالج، سالن غذاخوری پردیس، یک جشن خائنانه ارائه می دهد: هر شب ساندویچ بستنی، سی چند گونه غلات و عرضه بی حد و حصر سیب زمینی سرخ کرده.

سینتیا بولیک، دکترا، مدیر برنامه های اختلالات خوردن در دانشکده پزشکی UNC گفت: "این یک سیگار کشیدن در یک کشتی کروز است."

     مشکلات رفتاری فرزند-کودک و نوجوان

سالن غذا خوردن همه شما، همراه با تغییرات در عادات ورزشی، برای "تازه کار 15 ساله"، که در آن دانش آموزان سال اول وزن وزن می گیرند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

اما بولیک گفت تحقیقات اخیر نشان می دهد که دانشجویان متوسطه تنها در سال اول تحصیل در دانشگاه 5 پوند دریافت می کنندو یک مطالعه سال 2008 در مجله روانشناسی بهداشتی استرالیا نشان داد که دانش آموزان مرد که وزن را به طور کلی افزایش می دهند، به دلیل افزایش توده عضلانی.

بولیک گفت: "تازه وارد 15" در واقع یک دانش آموز 15 ساله نیست.

در همین حال، بولیک گفت بسیاری از جوانان، به ویژه زنان، فشار خود را برای از دست دادن وزن نامنظم وزن قبل از کالج آغاز می کننداو گفت، متاسفانه، به دلیل ماهها قبل از کالج باید زمان برای ایجاد الگوهای تغذیه سالم و ورزش باشد.

او گفت: "شما می خواهید به کالج به عنوان سالم و قوی که احتمالا می توانید، به آن بروید.

هنگامی که آنها به کالج می رسند، جوانان با یک گروه جدید از همسالان مواجه می شوند که می توانند خودشان را مقایسه کنندبولیک گفت دانشجویانی که در حال حاضر در مورد وزنشان نگران هستند، می توانند اختلال خوردن را مهار کنند یا بدتر کنند.

در پاسخ به این پدیده، اعضای شورای سه گانه Delta، یک هفته "هفته بدون چربی" را تاسیس کردند که هر ماه اکتبر برگزار می شوداین برنامه باعث افزایش آگاهی از اثرات منفی "بحث چربی" می شود که شامل نظرات مانند "شما به نظر می رسد عالی است آیا شما از دست دادن وزن؟و "او بیش از حد چرب به پوشیدن آن لباس شنا".

بولیک گفت: "این چیزی است که هر کسی می تواند در آن شرکت کند یا شروع کند."

داستان های مربوطه

·         یافته های تحقیقاتی نشان می دهد که نورون هایی که پس از سکته مغزی تولید می شوند موفق به ایجاد آن نمی شوند

·         Olympus و USC اعلام همکاری جدیدی را برای پیشبرد تحقیقات سرطان اعلام کردند

·         هورمون ورزش میتواند از مطالعه آلزایمر کمک بگیرد

Eliana Perrin، MD، MPH، استادیار کودکان در دانشکده پزشکی UNC گفت: در عین حال، برای هر دانش آموز، مهم است که عادات غذایی سالم که آنها رشد کرده اند را به خاطر داشته باشیداو گفت که این بدان معنی است که مقدار زیادی از سبزیجات و میوه های تازه، نان کل دانه، گوشت بدون چربی و غذاهای حاوی کلسیم مانند محصولات لبنی و سبزیجات و سبزیجات برگزیده شده است.

ورزش نیز مهم است.

Perrin می گوید: "حتی فقط یک پیاده روی روزانه با دوستان می تواند یک تعطیلات فوق العاده است و واقعا به شما کمک می کند تا دوباره انرژی دهید." "برای همه، مهم است که فعال شود، به ویژه از طریق زمان استرس زا."

راهنمایی های دیگر برای خوردن سالم در کالج

تا آنجا که امکان دارد، یک برنامه غذای منظم را حفظ کنیدبولیک گفت: "بدن شما واقعا از پیش بینی پذیری و منظمیت لذت می بردو از پیتزا نیمه شب اجتناب کنید: "این وعده های اضافی واقعا به هم می خورد".

اگر شما هر بار غذا را با غذا غذا بخورید، غذای خود را به آن اضافه کنید، سعی کنید بولیک را "یک ماموریت شناسایی کمتر از صفحه" استفاده کنیدقبل از گرفتن یک سینی، در مورد مواد غذایی موجود در اطراف نگاه کنیدسپس تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید و به آن برسید.

بولیک گفت: "در همان زمان،" به یاد داشته باشید که کیست شما خیلی بیشتر از بدن شما است. " "فکر نکنید که موفقیت شما در کالج، به لحاظ علمی یا اجتماعی، فقط به وزن و شکل شما بستگی دارد."

اکثر کالج ها به دانش آموزان با اختلالات خوردن کمک می کننددر UNC-Chapel Hill، شما می توانید یک متخصص تغذیه ثبت شده در Campus Health Services را در 919-966-3658 برای انتصاب های فردی تماس بگیریدبولیک گفت: "اگر متوجه شوید که هم اتاقی یا همکلاسی شما رابطه نامناسبی با غذا دارد، دوست باشید و آنها را کمک کنید."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 778
  • بازدید ماه : 778
  • بازدید سال : 39,578
  • بازدید کلی : 236,095