loading...

بهترین مشاور

کشف غیرمنتظره توسط دانشمندان علوم انسانی UCLA، وعده ای برای توسعه آینده درمان برای اختلال استرس پس از سانحه و دیگر اختلالات اضطرابی و به طور بالقوه برای بیماری آلزایمر و سایر بیماری های حافظه می دهد.

tina بازدید : 51 پنجشنبه 04 بهمن 1397 نظرات (0)


کشف غیرمنتظره توسط دانشمندان علوم انسانی UCLA، وعده ای برای توسعه آینده درمان برای اختلال استرس پس از سانحه و دیگر اختلالات اضطرابی و به طور بالقوه برای بیماری آلزایمر و سایر بیماری های حافظه می دهد.

محققان، توسط مایکل فانسلو، استاد روانشناسی UCLA، کشف کرده اند که ممکن است یک هدف کاملا کشف نشده برای درمان اختلالات اضطرابی باشداین پژوهش 7 ژانویه در مجله Science منتشر شده است .

کانال روانشناسی خانواده

به طور معمول هنگامی که افراد یا حیوانات یک رویداد ترسناک را تجربه می کنند، یاد می گیرند از محل رویداد و هر گونه سیگنال هایی که در آن زمان حضور داشتند ترس ببرند. Fanselow، یکی از اعضای موسسه تحقیقاتی مغز UCLA، گفت: این اتفاق می افتد به این دلیل که سلول های عصبی در برخی مناطق مغز توانایی خود را برای تحریک و تحریک یکدیگر افزایش می دهند.

بیشتر تحقیقات علوم اعصاب تاکید کرده است که چگونه این پدیده از طریق ارتباطات شیمیایی در میان انتقال دهنده های عصبی در سراسر سیناپس جریان می یابد - فضای بین نورون ها. Fanselow گفت، با وجود این، نورون های مهار کننده ای نیز در این مناطق وجود دارد که با تماس مستقیم با یکدیگر از طریق کانال های ارتباطی شناخته شده به عنوان "اتصالات شکاف" ارتباط دارنداتصالات انحصاری در اغلب بی مهرگان بسیار رایج است، اما در پستانداران نادر است، جایی که آنها تنها در برخی از اینترنورونهای مهار کننده خاص یافت می شوند.

Fanselow گفت: "به همین دلیل، هیچ کس به اهمیت این اتصالات شکاف برای یادگیری، حافظه و احساسات توجه نکرده است. "ما فرض کردیم که این اتصالات شکاف ممکن است بسیار مهم باشد؛ زیرا اتصالات شکاف باعث می شوند که نورون های مهار کننده با هم هماهنگ شوند، آنها می توانند این نورون های مهار کننده را به عنوان ضربان ساز برای نورون های هیجان انگیز عمل کنند، و همزمان آنها را آتش می زند، به طوری که آنها بهتر است از خاطرات ترسانده شود. "

تیم تحقیقاتی Fanselow از داروهای متعددی در موشها استفاده کرده که موانع شکاف را مسدود کرده و دریافتند که ریتم های حیاتی در هیپوکامپ پشتی - منطقه مغزی که بیشتر درگیر شناختن هستند - مانع از خاطرات ترس برای مکان هایی از شکل گیری می شودهنگامی که بعد از تجربه ترسناک داده می شود، این داروها می توانند ترس از مکان ها را متوقف کنند.

اختلاط شکاف نورون ممکن است یک هدف کشف نشده برای درمان اختلالات اضطرابی مانند PTSD باشد؛ آنها وعده می دهند، زیرا تزریق دارو به طور منظم در حفره نزدیک شکم به طور موثر به عنوان یک تزریق به طور مستقیم به مغز کار می کندعلاوه بر این، تزریق پس از تجربه ترسناک درست انجام شد.

داستان های مربوطه

·         التهاب ماندگار ریه از آسم دوران کودکی ممکن است خطر اضطراب در زندگی بعد از زایمان را افزایش دهد

·         درمان رفتاری شناختی مقرون به صرفه و علائم اضطراب در بیماران COPD را کاهش می دهد

·         قرار گرفتن در معرض کانابیس، استرس در دوران نوجوانی ممکن است منجر به اختلالات اضطراب درازمدت شود

Fanselow گفت: "از آنجا که ما نمی دانیم زمانی که یک فرد در معرض تروما قرار گیرد، درمان هایی که می توانند پس از تجربه انجام وظایف بیشتری داشته باشند، انجام می شود."

وی افزود: "مغز دارای فرآیندهای بسیاری است که هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است." "شناختن آنها و نحوه کار آنها به طور معمول می تواند روش های جدیدی را که ممکن است در بیماری های بسیار شایع و ناتوان کننده مانند اختلالات اضطرابی و اختلالات حافظه کمک کند، باز کند."

جک های خلقی نورون جایی هستند که در آن نورون های مهار کننده یکدیگر را لمس می کنندآنها مانند باز کردن بین سلول های عصبی، شکاف در غشاء جدا شده از سلول ها از یکدیگر هستندآنها فعالیت الکتریکی را در یک نورون بر روی نورون تاثیر می گذارد.

Fanselow گفت: "تحقیقات ما نشان می دهد که نورون ها می توانند فعالیت خود را هماهنگ کنند، و این هماهنگی برای تشکیل حافظه حیاتی است." "شاید اگر ما راهی برای تقویت عملکرد اتصال شکاف داشته باشیم، ممکن است با تسهیل اتصالات شکاف، زمانی که حافظه با بیماری هایی مانند آلزایمر اختلال ایجاد می کند، بهبود حافظه را بهبود بخشد. با این حال هنوز این را نشان نداده ایم."

او گفت: "من کاملا از این کشف شگفت زده شدم." "من واقعا تصور می کردم که ما یک شلیک طولانی داشتیم و شگفت زده شدم که جابجایی های شکاف نه تنها نقش را بازی می کردند، بلکه اهمیت آنها خیلی بزرگ بود.

"شکل گیری خاطرات ترس علت اصلی اختلالات اضطرابی است.این اختلالات بسیار رایج هستند و می توانند بسیار ناتوان کننده باشند. اتصالات انشعاب در نظر هماهنگ کردن فعالیت شبکه نورون هایی که باعث ایجاد خاطرات ترس می شوند به طور خاص و احتمالا دیگر خاطرات، به طور کلی، همچنین. "

نویسنده اصلی مقاله علمی Stephanie Bissiere، دستیار محقق آزمایشگاه Fanselow است، که هفته گذشته به عنوان دریافت کننده جوایز جوایز جوان از اتحاد ملی تحقیقات اسکیزوفرنی و افسردگی انتخاب شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,672
  • بازدید ماه : 1,672
  • بازدید سال : 40,472
  • بازدید کلی : 236,989