loading...

بهترین مشاور

طبق تحقیقات جدیدی که توسط دانشگاه سیدنی انجام شده است، مپیدرون داروهای حزب می تواند باعث آسیب دائمی به مغز شود. \"مگدرون در بدترین حالت ممکن اعتیاد آور است. کریگ متبی، کاندیدای دکترای دانشکده رو

tina بازدید : 33 پنجشنبه 27 دی 1397 نظرات (0)


طبق تحقیقات جدیدی که توسط دانشگاه سیدنی انجام شده است، مپیدرون داروهای حزب می تواند باعث آسیب دائمی به مغز شود.

"مگدرون در بدترین حالت ممکن اعتیاد آور استکریگ متبی، کاندیدای دکترای دانشکده روانشناسی دانشگاه و نویسنده اصلی این تحقیق که در روزنامه PLOS ONE مجله کتابخانه عمومی منتشر شده است، گفت: مصرف کنندگان تمایل دارند که در مقادیر عظیمی از دارو مصرف کنند

"با توجه به این واقعیت، مگیدرون در سراسر جهان به سرعت در حال افزایش است و استرالیا به دنبال این روند است. یافته های ما نشان می دهد که دوزهای بالا می توانند موجب بروز اختلالات شناختی مداوم درمعرض خطر برای کاربران شوند."

اختلال شخصیت نمایشی

همچنین اثرات فوری مگدرون در مغز، همچنین به عنوان ترکیبی از اکستاسی و متامفتامین، شبیه به 'meow meow' و 'MCAT' شناخته می شود

Motbey گفت: "شما احساس غم و ناراحتی و احساس ناراحتی از اسهال را با شدت اعتیاد متامفتامین یا کوکائین به دست می آورید."

نتایج کنونی، بر اساس آزمایشات با موش آزمایشگاهی، شواهدی از توانایی مگدرون را برای آسیب رساندن به حافظه نشان می دهد.

موش صحرایی یک روز در روز برای تزریق مگیدرون مصرف می شودمغز از یک گروه موش ها یک ساعت پس از دوز نهایی خود مورد آزمایش قرار گرفتگروه دیگری از موشها دارای چندین هفته زندگی بدون دارو بودند و سپس آزمایشهای رفتاری برای یافتن علائم اختلال شناختی طولانی مدت، پیش از بررسی مغز آنها انجام شد.

"با این گروه دوم که مدت طولانی داروهای رایگان را داشتند، در حیوانانی که دوز بالاتری از دارو به آنها داده شد، یک اختلال حافظه قابل توجهی یافتیماین موضوع مربوط به آن است، زیرا نکات پیشین در مورد مشکلات حافظه در کاربردهای مگدرون انسان تایید شده استموتیب گفت: "واقعیت این است که اختلالات هنوز هم وجود دارد بسیاری از هفته ها پس از پایان درمان دارویی نشان می دهد که این آسیب ممکن است دائمی است." 

"بنابراین در این مرحله ما می دانیم تأثیر قابل توجه و پایدار این دارو که مربوط به انسان است، اما ما نمی دانیم چرا."

"وقتی ما شیمی مغز را مورد مطالعه قرار دادیم، تغییرات پایدار دیده نمی شود، اما همه این بدان معنی است که علت مشکل حافظه ممکن است نسبتا ظریف باشدامیدوارم تحقیقات در مورد مگدرون در این دانشگاه و جاهای دیگر به حل این رمز و راز کمک کند. "

داستان های مربوطه

·         چگونه فن آوری پچ کمان می تواند تحقیقات کانال یون را سودمند کند

·         نورون هایی که پس از سکته مغزی تولید می شوند، موفق به ایجاد آن نمی شوند

·         ابتکار عمل جدید به کودکان کمک می کند راه های ساده ای برای حفظ سلامت مغز را یاد بگیرند

در حالی که اختلال حافظه تنها در موشهای صحرایی در گروه های بالاتر دیده می شود، این بدان معنا نیست که مگیدرون در دوزهای پایین تر ایمن باشد.

"ما واقعا به اندازه کافی در مورد این دارو نمی دانیم که می گویند آیا چنین چیزی به عنوان یک دوز ایمن وجود داردممکن است که هر گونه آسیب از مگدرون، تجمعی باشد و حتی ممکن است حتی دوزهای نسبتا ملایم بتوانند آسیب جدی ایجاد کنند "، موتبی گفت.

این تحقیق همچنین یک ایده بهتر درباره عملکرد مگیدرن در مغز ارائه کرد.

"داده های مغز گروه اول موش صحرایی که تنها یک ساعت بعد از مصرف مگیدرون مصرف می شدند، نشان می دهد که افزایش سریع سروتونین در ارتباط با احساسات ناشی از یبوست موجب کاهش متابولیسم دوپامین در ارتباط با اعتیاد و تحریک سروتونین و دوپامین هر دو انتقال دهنده های عصبی هستند - مواد شیمیایی که به انتقال سیگنال ها در مغز کمک می کند. " 

بنابراین سروتونین بسیار سریع از بین می رود در حالی که دوپامین در سیستم باقی می ماندنتیجه یک کاربر است که به لطف خواص مربوط به وابستگی دوپامین به شدت متقاعد شده است تا دوباره سرایت شدید اما کوتاه مدت سروتونین را تحریک کند. "

این ممکن است به توضیح رفتار کاربران که اغلب دوزاژ مجدد در طول جلسه مگدرون را توصیه می کنند، اغلب ادامه می یابد تا زمانی که مواد مخدر خسته شوند.

Motbey در این مطالعه با همکاران دانشکده شیمی و رشته فارماکولوژی دانشگاه در همکاری با همکاران دانشگاه لندن و ANSTO کار کردمحقق اصلی استاد ایان مک گرگور، رئیس آزمایشگاه روان شناسی دانشگاه سیدنی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 3,118
  • بازدید سال : 34,879
  • بازدید کلی : 231,396