close
تبلیغات در اینترنت
لغزش بعد از چهار سال پاکی
loading...

بهترین مشاور

سوال شده 17 ساعت قبل در مشاوره رایگان فردی توسط یونس یو اس ۰متاسفانه بعد از چهار سال پاکی دچار لغزش شدم و الان بد جوری گیر افتادم ترامادول مصرف می‌کنم نه سرخوشم و نه حال خوبی دارم همش  تب و ارز و تشنج خفیف دارم از نظر احساسی دچار پوچ گرایی و تا امیدی شدید شدم از طرفی بی پولی و ضعف و درماندگی و بی درکی خانواده داره نابودم می‌کنه هیچ معنایی در زندگیم وجود نداره گاهی اوقات به خودکشی فکر میکنم یا اینکه چرا اول اینکارو نکردم بد جوری درگیرم ترس از آینده و وضعیت نابسامان اقتصادی مزید بر…

لغزش بعد از چهار سال پاکی

tina بازدید : 1 سه شنبه 15 آبان 1397 نظرات ()

سوال شده 17 ساعت قبل در مشاوره رایگان فردی توسط یونس یو اس

۰متاسفانه بعد از چهار سال پاکی دچار لغزش شدم و الان بد جوری گیر افتادم ترامادول مصرف می‌کنم نه سرخوشم و نه حال خوبی دارم همش  تب و ارز و تشنج خفیف دارم از نظر احساسی دچار پوچ گرایی و تا امیدی شدید شدم از طرفی بی پولی و ضعف و درماندگی و بی درکی خانواده داره نابودم می‌کنه هیچ معنایی در زندگیم وجود نداره گاهی اوقات به خودکشی فکر میکنم یا اینکه چرا اول اینکارو نکردم بد جوری درگیرم ترس از آینده و وضعیت نابسامان اقتصادی مزید بر علت شده به هیچ مذهب و خدایی اعتقاد ندارم حداقل تو زندگی من نبوده دارم دیونه میشم

پاسخ داده شده 8 ساعت قبل توسط دکتر روانشناس حرفه ای (70,160 امتیاز)

با سلام
دوست گرامی
وقتی تونستید 4 سال ترک کنید یعنی قطعا شما باز هم می تونید چنین شرایطی را داشته باشید و اصلا جای نگرانی وجود ندارد .منتهی در نظر داشته باشید که در این مواقع نمی توانید تنهایی وارد عمل شوید .
بلکه حتما به خاطر شرایط روحی و روانی که  ایجاد می شود باید حتما  زیر نظر روانشناس باشید و تحت نظر باشید به هر صورت این مساله بسیار حائز اهمیتی است که باید توجه داشته باشید .
اعتیاد مساله ای است که حمایت خانواده را علاوه بررانگیره فرد می خواهد و وقتی فردی ترک می کند باید  افراد بدانند که  باید همراهی داشته باشند و این مساله ای است که روانشناس حتما باید یاداور شود و مساله را تحت کنترل و نظارت داشته باشد .
توجه داشته باشید که  ترامادول عوارض زیادی ایجاد می کند که حتی چنانچه خود شما هم بخواهید به یک باره ان را قطع کنید نمی شود و مشکلات زیادی ایجاد  خواهد شد .
و خود  عوارض ترک اثرات بسیار مخرب تری ایجاد می کند پس برای ترک هم باید زیر نظر روانشناس باشید و هم اینکه تحت نظر باشید  توسط  پزشک تا در مورد مسائلی که وجود دارد شما را راهنمایی کند
تا مشکلات شدت بیشتری پیدا نکرده اند
خب طبیعی است که این مسائل اهمیت بسیاری خواهد داشت که باید در نظر داشته باشید .
اگر واقعا شما بخواهید می توانید منتهی عقیده نداشتن به خدا و کمکی که می تواند در این زمینه داشته باشد شرایط تحمل را بسیار سخت تر خواهد کرد که باید توجه کافی در این زمینه را داشته باشید .
به هر صورت امیدوارم  موفق باشید و به زودی بتوانید مدیریت مساله را به دست بگیرید مطمئن باشید اگر تحت نظر با روانشناس و روانپزشک باشید قطعا موفق خواهید شد
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1762
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 1,003
  • بازدید سال : 10,317
  • بازدید کلی : 10,317