loading...

بهترین مشاور

حاملگی سلام ، من دیروز هنگام رابطه از پشت موقع ارضا شدن ، مایع منی رو روی سوراخ مقعد ریختم و چند ثانیه به همون حالت روی نامزدم خابیده بودم (دخول نداشتیم )، و بعد از چند ثانیه با دستمال تمیز کردم و نا

tina بازدید : 70 پنجشنبه 03 آبان 1397 نظرات (0)

حاملگی

سلام ، من دیروز هنگام رابطه از پشت موقع ارضا شدن ، مایع منی رو روی سوراخ مقعد ریختم و چند ثانیه به همون حالت روی نامزدم خابیده بودم (دخول نداشتیم )، و بعد از چند ثانیه با دستمال تمیز کردم و نامزدم رفت با آب خودشو شست ،الان نامزدم میگه میترسه حامله بشه ایا این امکان هست ؟ خاهشا کمک کنید منم استرس دارم

با سلام
دسوت عزیز به هر حال متوجه هستید که مایع منی حاوی اسپرم است که تا 72 ساعت زنده است و قدرت باروری دارد منتیه برای بارورس باید در دهانه رحم ریخته شود و در شرایطی که بتواند خود را به تخمک برساند .و اینکه بین مقعد و دهانه وازن فاصله زیادی نیست خب بهتره حتما ازمایش بارداری بدهند منتیه اگر صرفا مطمئن هستید در دهانه مقعد بوده مشکلی پیش مخواهد امد ولیچنانچه به هر صورت این مساله مربوط می شود به اینکه کاملا نمی دانید که در دهانه وازن هم قرار کرفته با نه با توجه به اینکه چند ثانیه بعد نامزد شما محل را شسته و طبیعتا وقتی رطوبت وجود داشته باشد باعث مکش می شود می توانید تست بتای بارداری بدهید البته احتمال بسیار ضعیفی برای بارداری وجود دارد نتیه در این شرایط بهتر است از وسایب مخافظتس استفاده کنید چون به هر صورت باید توجه داشته باشید که در این دوران اگر استرس های مربوط به حاملکس وجود داشته باشد اجازه داشتن رابطه لذت بخش را به دو طرف نمی دهد و مدام نگرانی هایی در مورد حاملگس وجود دارد که بر اصل رابطه تاثیر منفی می گذارد پس وقتی اصلا برنامه ای برای بارداری وجود ندارد بهتر است که خب
در شرایطی قرار بگیرید که روی رابطه هم تاثیر بگذارد پس داز وسایل خفاظتی و پوزیشن هایی که احتمال بارداری در ان کم است کمک بگیری
موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02188422495
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 990
  • بازدید ماه : 990
  • بازدید سال : 39,790
  • بازدید کلی : 236,307