loading...

بهترین مشاور

شایع اضطراب، افسردگی و وابستگی به مواد ممکن است دو برابر افزایش یابد زیرا جامعه بهداشت روان به این باور رسیده است. این بستگی به این دارد که چطور می توان اندازه گیری کرد. روانشناسان دانشگاه دوک Terr

tina بازدید : 68 سه شنبه 24 مهر 1397 نظرات (0)


شایع اضطراب، افسردگی و وابستگی به مواد ممکن است دو برابر افزایش یابد زیرا جامعه بهداشت روان به این باور رسیده است.

این بستگی به این دارد که چطور می توان اندازه گیری کرد.

روانشناسان دانشگاه دوک Terry Moffitt و Avshalom Caspi و همکارانش از بریتانیا و نیوزیلند مطالعه طولانی مدت ردیابی بیش از 1000 زلاندنو را از زمان تولد تا سن 32 سالگی انجام دادند تا نتیجه گیری شود که افراد به شدت تحت تأثیر میزان بیماری های روانی قرار دارند. هنگامی که خواسته شد سال های پس از واقعه خود را به یاد بیاورید رنج می برند.

اما چنین گزارش خود از حافظه اساس بسیاری از آنچه که در مورد شایع اضطراب، افسردگی، وابستگی به الکل و وابستگی ماری جوانا می دانیم. Moffitt گفت، مطالعات طولی مانند مطالعه دان اندین در نیوزیلند که افراد را در طول زمان پیگیری می کند نادر و گران است.

Moffitt، استاد روانشناسی و علوم اعصاب دانته Knut Schmitt-Nielsen در دوک گفت: "اگر شما با یک گروه از کودکان شروع کنید و تمام عمر آنها را دنبال کنید، دیر یا زود تقریبا همه از یکی از این اختلالات برخوردار خواهند شد."

سلامت خانواده                                                                                        

جین کستلو، استاد پزشکی روان شناسی در دوک، که این مطالعه را مطالعه می کند، مطالعه مطالعه کوه های بزرگ اسموکی، یک تلاش مشابه بر اساس دوک، 1400 کودک آمریکایی را از سن 9 تا 13 سالگی به اواخر دهه 20 میلادی ردیابی کرده و الگوهای مشابهی پیدا کرده است.

کاستلو گفت: "من فکر می کنم باید به این ایده که بیماری روانی واقعا شایع است، استفاده کنیم." "مردم در حال رشد و نمو هستند، درمان نشده و به ظرفیت کامل خود عمل نمی کنند، زیرا ما آن را نادیده گرفته ایم".

شيوع بيماری های روانی به شدت توسط سياستمداران و ارائه دهندگان خدمات بهداشت روان برای سال ها بحث شده است. Moffitt گفت، صنایع دارویی و بیمه درمانی نیز در این بحث نقش دارند.

بهترین مطالعات گذشته نگر، نظرسنجی های مربوط به همبستگی ملی ایالات متحده (NCS) و بررسی سلامت روان در نیوزلند، میزان افسردگی در سن 18 تا 32 سالگی را در حدود 18 درصد یافته استاما بعضی از آنها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اند، زیرا میزان آنها بسیار زیاد استآخرین تجزیه و تحلیل از مطالعه دان اندین نشان داد 41 درصد از این رده سنی از لحاظ افسردگی بالینی قابل توجه بوده است.

داستان های مربوطه

·         ساعات روز کمتری در دوران بارداری ممکن است خطر افسردگی پس از زایمان را افزایش دهد

·         آرتریت معمولی در افرادی که دارای درجه افسردگی متفاوت هستند، مطالعه می کند

·         دانشمندان می گویند مسائل بهداشت روانی به دلیل گرمایش جهانی افزایش می یابد

به همین ترتیب، مطالعات انجام شده 6 تا 17 درصد طول عمر وابستگی الکلی بین سن 18 تا 32 سالگی را در مقایسه با 32 درصد در مطالعه دان اندی گزارش کرده اند.

دستورالعمل های منتشر شده توسط انجمن روانپزشکی آمریکایی که نوار را برای تعریف بیماری و قابل درمان بودن تعیین می کند در حال حاضر با بازنویسی کتابچه راهنمای تشخیصی و آماری معتبر اختلالات روانی (DSM) بازنگری می شوداما، با توجه به یافته های این مطالعات طولی، مفتیت، که در کمیته نوشتن DSM-V جدید است، می گوید که سختی معیارهای تشخیصی باید مورد بازبینی قرار گیرد.

موفیت گفت: "محققان ممکن است شروع به سوال کنند که چرا بسیاری از افراد حداقل یک بار در طول عمر خود اختلال ایجاد می کنند و این بدان معنی است که ما تعریف سلامت روانی را تعیین می کنیم، خدمات را ارائه می دهیم و بار اقتصادی را از بیماری های شدید محاسبه می کنیم."

از یک طرف، می توان گفت که استانداردهای تشخیصی بسیار کم است اگر بسیاری از افراد را می توان به عنوان ذهنی در نظر گرفتاز سوی دیگر، شاید این یافته ها برای مراقبت های بهداشتی روان و جسمانی بهتر و بهتر است، زیرا اختلالات بیشتر از هر کسی متوجه شده اند.

موفیت گفت: "دو اردوگاه مخالف وجود دارد، و من در مورد آن منفور هستم."

حداقل، شاید این یافته ها می تواند به کاهش نشانه های بیماری های روانی و مراقبت های بهداشتی روان کمک کندمثلا، نیوزیلند، کمپین جدیدی از اعلامیه های خدمات عمومی که شامل قهرمانان ورزشی است و گفتند که مسائل بهداشت روان را تجربه کرده اند، آغاز شده است.

کاستلو افزود: "اگر ما در مورد این مشکل جدی باشیم، ما باید جدی در مورد جلوگیری از آن باشیم. "اکنون ما درمورد پیشگیری خیلی بیشتر می دانیم".

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 39,206
  • بازدید کلی : 235,723