loading...

بهترین مشاور

ازدواجخانهرسم سلام.پسری هستم که دو سال است عقد کردم.الان که میخوام مراسم بگیرم و اصلاحا بریم سر خونه و زندگیمون، خونواده همسرم از من طلب به نام زدن سه دنگ از آپارتمانی که دارم رو کردن به این بهانه که

tina بازدید : 39 یکشنبه 07 بهمن 1397 نظرات (0)

ازدواجخانهرسم

سلام.پسری هستم که دو سال است عقد کردم.الان که میخوام مراسم بگیرم و اصلاحا بریم سر خونه و زندگیمون، خونواده همسرم از من طلب به نام زدن سه دنگ از آپارتمانی که دارم رو کردن به این بهانه که این رسم ماست که ملک به نام دختر زده بشه.همسرم هم به طبع خونواده ش از این موضوع حمایت میکند.اما این موضوع رو روز اول خواستگاری کاملا باهاش مخالفت کردم.به نظرتون چکار باید بکنم؟
لازم به توضیح است تو شهر ما رسم اینه که اکثر جهزیه با پسره.الان که جهیزیه و خونه آماده است با این موضوع روبرو شدم.

با سلام
دوست عزیز شما با همسرتون تفاهم دارید ؟؟ایا ایشون رو پذیرفتید به هر حال گر واقعا مساله صرفا سر این موضوع است احتمالا از قبل خانواده همسر شما مساله را مطرح کرده اند .نمی شود که به یک باره چنین تصمیمی بگیرند اگر یه یک باره چنین نظری داده اند بهتره با همسرتون صحبت کنید و البته دلیل اینکه تمایل ندارید این کا رور انجام بدهید ولی در هر صورت شما زن و شوهر هستید و خب اینکه منزل دقیقا به نام چه فردی باشد شاید مهم نباشد
مگر در مواردی که فرد از خودش مطمئن نباشد .و خب نگران این باشید که اگر خدای ناکرده مساله طلاق مطرح شود شرایط به چه صورتی پیش خواهد رقت و البته خانواده همسر شما هم همین مساله رو در نظر می گیرند و احتمالا می خواهند دخترشون تضمیمنی داشته باشد .در هر حال امیدوارم این مساله رو درست مدیریت کنید و باعث ایجاد اختلافات نشوید و به هر حال ایشون رو هم درک کنید .به هر حال برخی از مناطق ممکنه چنین رسمی داشته باشند و چنین مطالبه ای کنند .در هر حال امیدوارم خوشبخت باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
982122354783
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 880
  • بازدید ماه : 880
  • بازدید سال : 39,680
  • بازدید کلی : 236,197