loading...

بهترین مشاور

ازدواجبکارتمسائل جنسی با سلام. بنده در دوران عقد از همسرم جدا شدم و بعد از چند سال در محل کارم آقایی از من خاستگاری کردند که شرایط خودم را داشتند ولی خانواده ایشان به این دلیل که همسر اولشان همشهری م

tina بازدید : 41 سه شنبه 10 مهر 1397 نظرات (0)

ازدواجبکارتمسائل جنسی

با سلام. بنده در دوران عقد از همسرم جدا شدم و بعد از چند سال در محل کارم آقایی از من خاستگاری کردند که شرایط خودم را داشتند ولی خانواده ایشان به این دلیل که همسر اولشان همشهری من بوده با ازدواج ما مخالفت کردند ,, متاسفانه رابطه ما بعد از خاستگاری چند ماهی ادامه داشت که منجر به برقراری رابطه جنسی کامل شد ولی ایشان نتوانستند خانواده خود را راضی به ازدواج با من کنند, در حال حاضر من خاستگاری با شرایط خودم دارم و چون در سند طلاق نوع طلاقم غیر مدخول بها درج شده است نگران مطرح شدن این مساله هستم و نمیدانم چه کاری باید انجام دهم خانواده ام اصرار بر ازدواجم دارند و لی من تا به حال به خاطر همین مساله که خودم باعث آن شدم تمام خاستگارها را رد می کردم , خواهشم می کنم راهنمایی بفرماید, اگر ازدواجمان صورت بگیرد می توانم نوع پرده بکارت را از نوعی ک بدون خونریزی است معرفی کنم,

پاسخ (2)

0 votes

زائل شدن بکارت

دوست عزیز اگر ایشون در این مورد بررسی کنه .
پس نظر متخصص رو جویا خواهد شد و ایشون هم واقعیت رو در مورد نوع بکارت شما عنوان میکنن.
پس لازمه در این مورد مشاوره و مشورت کنید .
در این مورد حتما ” با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر قیطریه:
۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه

مشاوره روانشناسي تلگرامي:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 3,067
  • بازدید سال : 34,828
  • بازدید کلی : 231,345