loading...

بهترین مشاور

صحنه دیده شده در بچگی سلام.من در 7 یا 8 سالگی با صحنه ای مواجه شدم که یک بچه با پا به صورت بچه دیگری زد.از آن به بعد با دیدن همچین صحناتی مانند تکواندو و… تحریک میشوم.در ذهنم نیز به این موضوع

tina بازدید : 50 سه شنبه 02 مرداد 1397 نظرات (0)

صحنه دیده شده در بچگی

سلام.من در 7 یا 8 سالگی با صحنه ای مواجه شدم که یک بچه با پا به صورت بچه دیگری زد.از آن به بعد با دیدن همچین صحناتی مانند تکواندو و… تحریک میشوم.در ذهنم نیز به این موضوع فکر میکنم.میخواستم این مسیله برای من حل شود


توسط 77moradi درمتفرقه ·

با سلام
با این شرایط خب حتما باید حضورا مراجعه داشته باشید چون ممکنه واقعا مساله خاصی وجود داشته باشد ببینید یک مساله درناهشیار شما ثبت می شود و همان منشا ایجاددمشکلات می شود که شاید اکنون در نظر نگیرید ..گاهی در ناهشیار یک سری موارد در کودکی ایجاد می شود و کم کم بعد از مدتی خودش را نشان می دهد پس باید دقت داشته باشید در چه مواقعی خودش را نشان می دهدوو
ممکنه اینکه برای شما تحریک ایجاد می کند به این خاطر باشد که مساله ای برای خود شما هم اتفاق افتاده باشد .امیدوارم متوجه این مساله باشید یعنی در کودکی که به خاطر ندارید ضربه ای یا مساله ای ایجاد شده باشد و مشکل ساز شده باشد ..
به هر حال شرایط قطعا مرتفع می شود و جای نگرانی نبیست منتهی حتما به روانکاو مراجعه داشته باشید
چون یک صحنخ به تنهایی نمی تونه باعث این مساله باشد و قطعا مساله مهم تری هم اتفاق افتاده است که شاید اکنون توجهی نداشته باشید
امیدوارم خوشبخت و موفق باشید
و مساله به زودی حل شود منتهی باید زمان بگذارید چون گرایشات جنسی اینچنینی و تحریک ها ریشه یابی باید بشود و کمی زمان بر است

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۹۸۲۱۲۲۳۵۴۷۹۰
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,566
  • بازدید ماه : 1,566
  • بازدید سال : 40,366
  • بازدید کلی : 236,883