loading...

بهترین مشاور

آلت، بزرگی سلام، خیلی عذر میخوام من ۲۷ سالمه و مشکل من بزرگی آلتم هست، چند ساله همیشه شورت تنگ میپوشم که از روی پیژامه یا حتی شلوار لی دیده نشه اما همیشه برجستگیش معلومه و باعث ناراحتی و خجالتم میشه

tina بازدید : 65 جمعه 03 اسفند 1397 نظرات (0)

آلت، بزرگی

سلام، خیلی عذر میخوام من ۲۷ سالمه و مشکل من بزرگی آلتم هست، چند ساله همیشه شورت تنگ میپوشم که از روی پیژامه یا حتی شلوار لی دیده نشه اما همیشه برجستگیش معلومه و باعث ناراحتی و خجالتم میشه از طرفی شورت تنگ هم اذیتم میکنه دیگه خسته شدم لطفا راهنماییم کنید.

0 votes

با سلام
دوست عزیز به هر حال اگر اندازه الت شما طبیعی نباشد خوب ارولوژیست باید تشریف ببرید ولی گاها در برخی افراد مدام حالت نعوظ را با کوچکترین مساله فرد تجربه می کند و همین مساله با عث برامدگی الت می شود .البته که پوشش تنگ ضررهای زیادی دارد و حتی شلوار لی برای اقایان مشکلاتی را بعدا به همراه دارد ولی به هر حال اگر مساله نعوظ گهگاهی نیست در حدی که خود شما هم متوجه نمی شوید بهتره مشورتی داشته باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,169
  • بازدید ماه : 1,169
  • بازدید سال : 39,969
  • بازدید کلی : 236,486