loading...

بهترین مشاور

amir177 سیاه شدن کشاله ران سلام بنده مشکل سیاه شدن کشاله ران دارم به این صورت که بین دو پا در ناحیه کشاله ران سوختگی دارم و عذر میخوام تقریبا همیشه بین دو پا عرق دارم و همیشه بوی ب

tina بازدید : 42 چهارشنبه 03 مرداد 1397 نظرات (0)

سیاه شدن کشاله ران

سلام بنده مشکل سیاه شدن کشاله ران دارم به این صورت که بین دو پا در ناحیه کشاله ران سوختگی دارم و عذر میخوام تقریبا همیشه بین دو پا عرق دارم و همیشه بوی بدی هم دارد. قبلا هر بار که از مواد بهداشتی استفاده میکردم برای این ناحیه دچار سوختگی نسبتا شدیدی میشد چون عرق بین دو پا زیاد بود. تقریبا هر لحظه من عرق بین دو پا و کشاله ران را دارم و دو ماه پیش برای سفری رفته بودیم و لباس مناسب نداشتم و شلوار تنگی پوشیده بودم ولی نتوانستم شلوارم را عوض کنم و بین پاهایم و کشاله ران سوختگی داشتم.تصور میکردم مثل دفعات قبل است و بعد از مدتی علایم از بین میروند ولی دو ماه گذشته ولی ناحیه ی بین دو پا و کشاله ران تیره شده اند و بنده از لحاظ اعتماد به نفس تحت تاثیر قرار گرفتم. بنده اضافه وزن هم دارم و اندام درشت هستم و قبلا چند بار سوختگی در همین محل داشتم و یک بار سوختگی شدید بود که سرم و کرم های ضد سوختگی دادند تا پوست ان قسمت اجیا شود. الان من از این بابت ناراحت شده ام و از طرفی چون تقریبا این سوزش ناجیه را احساس میکنم واقعا نمیدانم چکاری باید انجام بدهم. هیچ اثر سوختگی در محل نیست ولی رنگ ان تیره شده و همیشه در ان قسمت تعرق دارم و باید هر بار وضعیت پاهایم را عوض کنم تا بیشتر اجساس سوزش نکنم.ممنون میشوم که بنده را کمک کنید.

سیاه شدن کشاله ران

سلام بنده مشکل سیاه شدن کشاله ران دارم به این صورت که بین دو پا در ناحیه کشاله ران سوختگی دارم و عذر میخوام تقریبا همیشه بین دو پا عرق دارم و همیشه بوی بدی هم دارد. قبلا هر بار که از مواد بهداشتی استفاده میکردم برای این ناحیه دچار سوختگی نسبتا شدیدی میشد چون عرق بین دو پا زیاد بود. تقریبا هر لحظه من عرق بین دو پا و کشاله ران را دارم و دو ماه پیش برای سفری رفته بودیم و لباس مناسب نداشتم و شلوار تنگی پوشیده بودم ولی نتوانستم شلوارم را عوض کنم و بین پاهایم و کشاله ران سوختگی داشتم.تصور میکردم مثل دفعات قبل است و بعد از مدتی علایم از بین میروند ولی دو ماه گذشته ولی ناحیه ی بین دو پا و کشاله ران تیره شده اند و بنده از لحاظ اعتماد به نفس تحت تاثیر قرار گرفتم. بنده اضافه وزن هم دارم و اندام درشت هستم و قبلا چند بار سوختگی در همین محل داشتم و یک بار سوختگی شدید بود که سرم و کرم های ضد سوختگی دادند تا پوست ان قسمت اجیا شود. الان من از این بابت ناراحت شده ام و از طرفی چون تقریبا این سوزش ناجیه را احساس میکنم واقعا نمیدانم چکاری باید انجام بدهم. هیچ اثر سوختگی در محل نیست ولی رنگ ان تیره شده و همیشه در ان قسمت تعرق دارم و باید هر بار وضعیت پاهایم را عوض کنم تا بیشتر اجساس سوزش نکنم.ممنون میشوم که بنده را کمک کنید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,489
  • بازدید ماه : 1,489
  • بازدید سال : 40,289
  • بازدید کلی : 236,806