loading...

بهترین مشاور

سلام من الان مدتي هست كه شديدا ترس از مرگ به سراغم اومده با اينكه هيچ مشكل جسمي ندارم و بخاطر اين مساله هميشه استرس شديد دارم ميشه لطفا به من كمك كنيد؟       1 پاسخ پاسخ داده ش

tina بازدید : 62 دوشنبه 01 مرداد 1397 نظرات (0)
سلام من الان مدتي هست كه شديدا ترس از مرگ به سراغم اومده با اينكه هيچ مشكل جسمي ندارم و بخاطر اين مساله هميشه استرس شديد دارم ميشه لطفا به من كمك كنيد؟
 
 
 
1 پاسخ

پاسخ داده شده 12 ساعت قبل توسط دکتر روانشناس حرفه ای (55,200 امتیاز)

با سلام
دوست عزیز
ببینید یکی از فوبی ها  می تونه فوبی  مربوط به   مرگه که البته در شرایط خاصی  ایجاد می شود مثلا وقتی فردی مرگ عزیزی را تجربه کند و یا حتی خبر فوت یک فرد همه اینها فرد را تحت تاثیر قرار می دهد ؟
شاید قبلا این مساله نبوده ولی برای برخی افراد که حساس هیتند حتی مطالعه یک کتاب د این زمینه و یا یک خواب و یک تصور ذهنی مساله ساز می شود که می توانید حتما مراجعه داشته باشید به روانکاو که شرایط را بررسی کند .
به هر حال دقت داشته باشید که   علل مختلفی دارد منتهی برای کاهش استرس باید مراجعه حضوری داشته باشید ...تا علل بررسی شود چون ممکنه این ترس ساید جوانب زندگی رو مختل کنه و مشکلات بسیاری رو ایجاد کند .به هر حال  اینکه حتی برای فردی در کودکی چه مساله ای  ایجاد می شود و چه مشکلاتی  ..و یا تصویری که از فوت فردی دارد خب همه اینها مشکلاتی را ایجاد می کند که باید دقت داشته باشید
مساله ترس از مرگ برای برخی بیماری ها طبیعی است ولی وقتی یک باره ایجاد شود می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که بررسی می شود ..
امیدوارم به زودی مدیریت و حل شود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 3,205
  • بازدید سال : 34,966
  • بازدید کلی : 231,483