سلام بر همه عزیزان، من مادر دو پسر هستم یکی نوزده ساله و اون یکی هجده ساله. پسر اولم ماشاالله مومن و سر به راه هستش و مشکلی باهاش نداریم اما پسر دومم که هجده سالشه متاسفانه از دو سال قبل جذب عقاید باطل و انحرافی شده و وارد فرقه شیطان پرست ها شده. نمیدونم باهاش چیکار کنم. کارهای عجیب و غریب میکنه دکور اتاقشو به شکل وحشتناکی درست کرده. شکل و ظاهرشو طوری درست کرده که من و پدر و برادرش خجالت میکشیم باهاش یک قدم راه بریم. متاسفانه با صراحت از عقاید باطلش دفاع میکنه و در کمال جسارت به عقاید اسلامی و ذات اقدس پروردگار، بی احترامی میکنه و بسیاری کارهای بد و افتضاح دیگه هم انجام میده که همگی برگرفته از افکار شیطان پرستیش هستن. حتی خودم یکبار سرزده به اتاقش رفتم و دیدم مشغول انجام کارهای عجیبیه مثل انجام اعمال مخصوص شیطان پرست ها و وقتی متوجه حضور من شد ازم گله مند شد و بعد از اون دیگه هر وقت وارد اتاقش میشه درو از داخل قفل میکنه. چندبار من و پدرش باهاش حرف زدیم ولی بی فایده بود و جز حرفای کفرآمیز و اصرارش بر پابندی به اعتقادات کثیفش، جواب دیگه ای ازش نشنیدیم. من و پدرش تصمیم داریم این پسر رو از خونه بیرون کنیم. خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.
اگه توضیحات اضافه تری هم لازمه بفرمایید که بگم.