loading...

بهترین مشاور

مطالعه جدیدی توسط محققان دانشگاه ایالتی فلوریدا نشان داده است افرادی که به طور صحیح مورد آزار و شکنجه قرار گرفته اند، به عنوان بزرگسالان خودخواه و مستعد ابتلا به افسردگی و اضطراب رشد

tina بازدید : 42 چهارشنبه 14 آذر 1397 نظرات (0)



مطالعه جدیدی توسط محققان دانشگاه ایالتی فلوریدا نشان داده است افرادی که به طور صحیح مورد آزار و شکنجه قرار گرفته اند، به عنوان بزرگسالان خودخواه و مستعد ابتلا به افسردگی و اضطراب رشد می کنند.

طبق روانشناسی پروفسور ناتالی ساچس-اریکسون، افرادی که به طور صحیح مورد آزار قرار گرفته 1.6 برابر بیشتر علائم افسردگی و اضطراب را به عنوان افرادی که به طور شایع مورد سوء استفاده قرار نگرفته بودند و در طول عمرشان دو برابر احتمال ابتلا به اختلالات خلقی یا اضطراب داشتند. نویسنده سرشناسی مطالعه

سکس اریکسون گفت: "ما باید سعی کنیم پدر و مادر را در مورد تاثیرات طولانی مدت آزار و شوی ماهوی در مورد فرزندانشان آموزش دهیم." "گفته های قدیمی در مورد چوب ها و سنگ ها اشتباه بود. نام ها برای شما صدمه خواهند زد."

Sachs-Ericsson با همکاری این مطالعه در مجله اختلالات عاطفی منتشر شده است، با استاد روانشناسی FSU Thomas Joiner و محققان دانشگاه ایلینوی در Urbana-Champaign و دانشگاه کارولینای شمالی در Chapel Hill. محققان داده های مربوط به 5،614 نفر در سن 15 تا 54 سالگی را مطالعه کردند که یک زیرمجموعه از نظرسنجی ملی هماهنگی استمتوسط ​​سن نمونه چند ملیتی 33 سال بود.

اختلاف در زمینه حجاب

یافته ها به دلیل پیامدهای روشن برای درمان بالینی قابل توجه است. Sachs-Ericsson گفت که تحقیقات نشان داده است افراد مبتلا به خودخواه می توانند از درمان شناختی-رفتاری استفاده کنند، روشی که به مردم کمک می کند الگوهای ذهنی غیر منطقی خود را شناسایی و افکار متعادل تر را جایگزین آنها کنندعلاوه بر این، آنها رفتار جدیدی را برای مقابله با موقعیت های ناراحت کننده تدریس می کنند.

Sachs-Ericsson گفت: درصد بالای شرکت کنندگان در تحقیق که گزارش دادند که بعضی از آنها اغلب توسط والدین مورد آزار و اذیت قرار می گیرند (نزدیک به 30 درصد)، محققان شگفت زده شدند.سوءمصرفی کلامی شامل توهین، سوگند، تهدید به سوء استفاده فیزیکی و نظرات و رفتارهای دروغین است.

Sachs-Ericsson گفت که والدین ممکن است این سبک والدین خود را از والدین خود آموخته باشند یا ممکن است از راه های مثبت برای ایجاد انگیزه و یا نظارت بر فرزندان خود بی اطلاع باشندآنها همچنین ممکن است اختلال روانی یا شخصیتی داشته باشند که با توانایی های والدین خود مواجه می شوند.

داستان های مربوطه

·         مادرانی که نوزادان مرد دارند بیشتر به افسردگی پس از زایمان مبتلا هستند

·         ترکیب مواد مخدر در بهبود افسردگی بیشتر از یک داروی ضد افسردگی موثر نیست

·         مطالعه ارتباط بین استفاده منفعل از رسانه های اجتماعی و علائم افسردگی پیدا می کند

با گذشت زمان کودکان اطمینان می دهند که چیزهای منفی آنها را می شنوند و شروع به استفاده از آن اظهارات منفی به عنوان توضیحی برای هر چیزی که اشتباه می کندبه عنوان مثال، یک کودک که به یک مهمانی دعوت نمی شود و یا در مورد آزمون ناکارآمد است، دلیل آن این است که دلیل آن این است که پیامی که توسط والدین منتقل می شود، خوب نیستاین الگوی خود انتقاد به بزرگسالی ادامه می یابد و نشان داده شده است که یک فرد بیشتر مستعد افسردگی و اضطراب است.

محققان از شرکتکنندگان برای ارزیابی خود انتقاد از شرکت کنندگان خواسته اند تا به اظهارات «اظهار نظر درباره اشتباهات من بیشتر از آنچه که باید بپردازند» پاسخ دهند و «تفاوت های قابل توجهی بین این که من در حال حاضر هستم و چگونه می خواهم وجود داشته باشد وجود دارد.» کسانی که به طور صریح مورد آزار قرار گرفته بودند احتمال بیشتری داشتند که خودشان از خودشان انتقاد کنند.

افرادی که سوءاستفاده فیزیکی والدین (6.6 درصد) یا سوءاستفاده جنسی را با یک والدین یا والدین (4.5 درصد) رنج می برند، بیشتر خودخواه بودند، اما محققان تصور می کردند که خود انتقاد ممکن است عامل مهمی در توسعه افسردگی نباشد و اضطراب برای شرکت کنندگان مورد آزار و شکنجه جسمی و جنسی به عنوان آن را برای کسانی که تجربه سوء قمی.

او گفت: "سوءاستفاده از دوران کودکی هر نوع نوعی است که توانایی خود را بر گرایشهای خودخواهانه تأثیر می گذارد." "اگر چه سوء استفاده جنسی و جسمی به طور مستقیم کلمات بحرانی مانند" شما بی ارزش "نیست، پیام کلی که توسط این نوع سوء استفاده انجام می شود، به وضوح انجام می شود."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,171
  • بازدید ماه : 1,171
  • بازدید سال : 39,971
  • بازدید کلی : 236,488