loading...

بهترین مشاور

سلام دختری 29 ساله هستم فوق لیسانس دارای ظاهر بسیار خوبی میباشم و خانواده ی متوسط به بالایی دارم به تازگی با پسری 34 ساله تو سایت همسر یابی اشنا شدم که ایشون هم فوق لیسانس هستن و خانواده سطح بالایی دا

tina بازدید : 52 چهارشنبه 06 تیر 1397 نظرات (0)

سلام دختری 29 ساله هستم فوق لیسانس دارای ظاهر بسیار خوبی میباشم و خانواده ی متوسط به بالایی دارم به تازگی با پسری 34 ساله تو سایت همسر یابی اشنا شدم که ایشون هم فوق لیسانس هستن و خانواده سطح بالایی دارن و حدود 80 درصد هم کفو هستیم ایشون تقریبا همه معیارهای منو دارن برا ازدواج . این اقا تو سایت همسریابی وضعیتشان را طلاق گرفته زده بودن وقتی روز اول پرسیدم گفتن سه سال زندگی کردن اما بدلیل اختلاف فرهنگی جدا شدن ما دو بار بیرون قرار گذاشتیم همو دیدیم اما بعد یک هفته ایشان تماس هاشون خیلی کم شده وقتی علت رو پرسیدم گفتن درگیر کارهاشون هستن اما وقتی تو شبکه های مجازی اینستا نگاه میکنم آنلاینن . منم گفتم من تو این رابطه با بی توجهی اذیت میشم گفتن درگیرن و یه مشکل دیگه هم هست که نمیتونن بگن بعدا میگن. دلیل این رفتارها رو واقعا نمیدونم چند روز اول اونجوری بعد دو قرار سرد شدن همانا وقتی هم میگم جدا شیم میگن نه اما وقتی هم برا شناخت نمیذارن
بنظر شما من چه رفتاری در پیش بگیرم؟ ایا کسی دیگه تو زندگیشونه؟ایا من پیگیر باشم؟ لطفا کمکم کنین


توسط asal28 درازدواج · 0

 

پاسخ (1)

تردید در انتخاب

دوست عزیز افراد زیادی سالها با هم آشنما هستند .
ولی نمیتونند ادعا کنند که شناخت خوبی از هم دارند .
شما چطور چنین انتظاری دارید که بعد از چند مرحله ایشون رو بشناسید .
و قرار ازدواج بذارید ؟
بهتره در این مورد سعی نکنید خودتون رو درگیر چنین روابطی کنید .
چون واقعا کسی نمیدونه پشت این رفتارها چه نیتی نهفته است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,544
  • بازدید ماه : 1,544
  • بازدید سال : 40,344
  • بازدید کلی : 236,861