loading...

بهترین مشاور

سلام من سه روز پیش با نامزدم رابطه داشتم و ایشون از روی لباس ارضا شد و حدود 15 دقیقه بعد بدون لباس آلتش به پشت من خورد و چند بار هم به روی واژنم البته نه به لبه های واژن و آلتش خشک بود حالا ممکنه به خ

tina بازدید : 48 شنبه 09 تیر 1397 نظرات (0)

سلام من سه روز پیش با نامزدم رابطه داشتم و ایشون از روی لباس ارضا شد و حدود 15 دقیقه بعد بدون لباس آلتش به پشت من خورد و چند بار هم به روی واژنم البته نه به لبه های واژن و آلتش خشک بود حالا ممکنه به خاطر اینکه ایشون آلتش رو نشسته بوده و دهانه واژن من هم خیس بوده بارداری اتفاق بیافته (البته دفعه دوم دیگه مایع منی بیرون نیومد)؟ در ضمن ما عقدیم و من باکره هستم خیلی استرس گرفتم

بارداری بدون دخول

دوست عزیز چنین احتمالی بعیده .
ولی اگر شما این احتمال رو میدین میتونید به راحتی از تست های حاملگی خانگی که توی اکثر داروخانه ها وجود داره استفاده کنید..
این تست ها به عنوان تست بتا هم میتونید تهیه کنید که مشخص میکنه شما باردار شدین یا نه
باید بگم که تست بتا درصد HCG خون رو میسنجه و مشخص میکنه شما باردار هستید یا نه.
و تست خون بتای بارداری که بطور 100 درصد به شما جواب میده .
و شما میتونید با یک ازمایش ساده از این استرس رهایی پیدا کنید .
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر سعادت آباد:
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ خط ویژه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 1,348
  • بازدید سال : 33,109
  • بازدید کلی : 229,626