loading...

بهترین مشاور

سلام به همهمن 5سال هست با آقایی به قصد ازدواج آشنا شدم و الان هردومون 25 سالمونهخانواده هامون از ارتباط ما اطلاع ندارن فقط مامان من تا حدودی میدونه نه کل ماجرا روایشون تو این مدت سربازی رقت و کار پیدا

tina بازدید : 33 دوشنبه 15 بهمن 1397 نظرات (0)

سلام به همه
من 5سال هست با آقایی به قصد ازدواج آشنا شدم و الان هردومون 25 سالمونه
خانواده هامون از ارتباط ما اطلاع ندارن فقط مامان من تا حدودی میدونه نه کل ماجرا رو
ایشون تو این مدت سربازی رقت و کار پیدا کرد تا خانواده من راضی بشن و چن دفه با هزارتا مشکل خانوادشو راضی کرد تا بیان خواستگاری ولی تا زمانی که سربازیشو تموم نکرد و کار پیدا نکرد خانوادم قبولش نکردن
امسال عید با هر مشکلی بود اومد خواستگاری و همه چیز داشت خوب پیش میرفت که مامانش برای عینک زدن من ایراد گرفت و هزار جور بهونه آورد
بحث طولانیه فقط ذر همین حد بگم که ایشون به شدت غیر منطقی هست و لجباز
به نظرتون چطور همچین خانومی رو میشه وادار کرد بیاد خواستگاری چطور میشه آدمی با این خصوصیات رو راضی کرد
کم************ کتید تورو خدا ساله دارم غذاب میکشم و الان از طزف خانواده ی خودمم تحت فشارم که با کسی دیگه ازدواج کنم

Experience

پاسخ : راضی کردن خانواده ها

سلام

نمیدونم چی بگم

برا چنین شخصی شاید بهتر باشه کاری کنن چشماش ضعیف بشه عینک بزنه تا دیگه به عینکی بودن افراد گیر نده

حرفم جنبه شوخی داشت نرن بیچاره رو نابینا کنن یهو

بنظرم بهتره شما به نامزدتون بگید بخاطر حرفای مادرش از ازدواج باهاش منصرف شدید، اینجوری مجبور میشه اصرار بیشتری به مادرش داشته باشه

اینم از کمک کردن بزرگترا برا ازدواج جوونا، این مشکل تراشیای بی جهت کی قراره از بین بره فقط خدا میدونه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 3,048
  • بازدید سال : 34,809
  • بازدید کلی : 231,326