loading...

بهترین مشاور

با خود ارضایی چ کنم؟؟ سلام. من 26 سال دارم. خیلی وقته که خود ارضایی میکنم. دیگه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم که از شرش خلاص بشم. همه ی عوارضی هم که در موردش میگن از جمله ریزش مو و ضعیفی چشم، اعصاب خو

tina بازدید : 63 شنبه 13 مرداد 1397 نظرات (0)

با خود ارضایی چ کنم؟؟

سلام. من 26 سال دارم. خیلی وقته که خود ارضایی میکنم. دیگه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم که از شرش خلاص بشم. همه ی عوارضی هم که در موردش میگن از جمله ریزش مو و ضعیفی چشم، اعصاب خوردی، استرس، و… رو در خودم به عینه میبنم. واقعا نمیدونم چکار کنم. اگه راهی مدنظرتونه بهم کمک کنید. خیلی ممنون.

پاسخ (1)

0 votes

ترک خودارضایی:

خودارضایی یک اعتیاد ذهنی برای شما ایجاد خواهد کرد .
پس برای ترک و یا کم کردن تعداد دفعاتش باید اراده قوی داشته باشید.
سعی کنید بدن خودتون رو تقویت کنید و از مواد غذایی مفید بهره ببرید .
ورزش کنید و انرژی خودتون رو در مسیر دیگری مصرف کنید.
در ضمن بدونید قدم اول در خودارضایی تحریک شدنه .
پس تا وقتی که با عکس /اینترنت / فیلم و … خودتون رو در معرض محرکها قرار میدهید
انتظاری برای ترک و یا کاهش خودارضایی نداشته باشید.
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22689558

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 3,120
  • بازدید سال : 34,881
  • بازدید کلی : 231,398