loading...

بهترین مشاور

تگ1 سلام… /من شکل ارضا شدنم طوری هست که وقتی همسرم دخول رو انجام میده من باید پاهام رو ببندم و خودم کلی تلاش کنم تا ارضا بشم و اگر رفت و آمد آلت یه ذره طولانی بشه اذیت میشم… 0 vote

tina بازدید : 49 سه شنبه 16 بهمن 1397 نظرات (0)

تگ1

سلام… /من شکل ارضا شدنم طوری هست که وقتی همسرم دخول رو انجام میده من باید پاهام رو ببندم و خودم کلی تلاش کنم تا ارضا بشم و اگر رفت و آمد آلت یه ذره طولانی بشه اذیت میشم…

0 votes

با سلام
یعنی از حرکات رفت و برگشتی در رابطه ارضا نمی شوید و منظورتون اینه که با مالش ران ها با هم به ارضا می رسید ؟اگر چنین است ممکنه اگر قبلا خودارضایی داشتید به همین دلیل باشد که از دخول لذت نمی برید و اگر اصلا قبلا خودارضایی نداشتید ممکنه به خاطر تصوراتی باشد که دارید .
افراد در رابطه جنسی قبل از ازدواج تصوراتی دارند و خب وقتی اون چیزی که در ذهنه براورده نمی شود دیگر از روش های معخول لذتی نمی برند الیته که هر فردی ممکنه به شیوه خاص خودش ارضا شود ولی خب اینکه از دخول طولانی تر اذیت می شوید ممکنه باعث ناراحتی همسر شما و کاهش کیفیت زندگی شما شود و بهتره در این مورد حتما مراجعه داشته باشید .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
44034490
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 3,160
  • بازدید سال : 34,921
  • بازدید کلی : 231,438