loading...

بهترین مشاور

تحقیقات جدید نشان می دهد افرادی که احساس افسردگی دارند، تمایل به یادآوری داشتن علائم فیزیکی بیشتری نسبت به آنها دارند. مطالعه نشان می دهد که افسردگی - نه روان رنجوری - علت چنین گزارش بیش از حد ا

tina بازدید : 40 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)


تحقیقات جدید نشان می دهد افرادی که احساس افسردگی دارند، تمایل به یادآوری داشتن علائم فیزیکی بیشتری نسبت به آنها دارندمطالعه نشان می دهد که افسردگی - نه روان رنجوری - علت چنین گزارش بیش از حد است.

جری سولز، روانشناس، استاد و همکارش در کالج هنر و علوم لیبرال دانشگاه آیووا، یافته های افراد افسرده را به یاد می آورد که تجربیات متفاوت دارد، در حال تمایل به سرخوردگی و غلبه بر بد است.

تست های روانشناسی اندروید

این مقاله در ماه ژوئن در مجله Psychosomatic Medicine منتشر شد ، این مطالعه توسط محققان در بخش روانشناسی UI مرکز تحقیقات در پیاده سازی استراتژی های نوآورانه در عمل (CRIISP) در مرکز پزشکی آیوا شهر VA و کالج UI منتشر شد. پرستاری

109 نفر از شرکت کنندگان در این مطالعه، همه زنان، برای ارزیابی سطوح روان رنجور و افسردگی، مطالعات پایه را تکمیل کردندهر روز به مدت سه هفته، آنها گزارش دادند که آیا آنها 15 مورد از علائم جسمی رایج شامل درد و درد، مسمومیت های دستگاه گوارش و تنفس فوقانی را تجربه کرده انددر روز 22، از آنها خواسته شد تا به یاد بیاورند که چگونه اغلب آنها هر علامت فیزیکی را در سه هفته گذشته تجربه کرده اندافرادی که بیشتر در معرض افسردگی قرار داشتند بیشتر احتمال بروز فراوانی علائم گذشته خود را داشتند.

سولز گفت: "افرادی که احساس افسردگی می کردند بیشترین خطا را در هنگام خواسته شدن به خاطر علائم فیزیکی خود داشتند." "آنها تمایل داشتند تجربه خود را غافلگیر کنند."

تحقیقات گذشته نشان داده است که افرادی که دارای روان رنجور هستند، یک حالت کلی که حاوی تأثیرات منفی مانند تحریک پذیری، غم و اندوه، اضطراب و ترس است، بیشتر احتمال تجاوز به علائم فیزیکی خود را دارنداین مطالعه جدید نشان می دهد که افسردگی - که می تواند یکی از مولفه های روان رنجوری باشد - دلیل آن بیشتر است.

سولز گفت: "برای 30 سال، فرضیه این است که روانپزشکی در پشت گزارشات متفاوتی از علائم است. ما می گوئیم بدون - افسردگی به نظر می رسد بازیکن بزرگی است." "ما کشف کردیم که افراد مبتلا به روان رنجور، اما کم افسردگی، احتمالا علائمی را در بر نمی گیرند."

داستان های مربوطه

·         مطالعه پیت عمیق تر در مورد اینکه چگونه تحریک الکتریکی نورون ها را فعال می کند، عمیق تر می شود

·         ایمپلنت بی سیم و باتری جدید برای کنترل گروه های هدف نورونی

·         ایمپلنت جدید مبتنی بر گرافن می تواند فعالیت مغز با فرکانس پایین را ثبت کند

محققان با دانستن افسردگی علائم فیزیکی خود را به عنوان یک کنترل کلیدی در مطالعه مورد استفاده قرار دادندهنگامی که با دقت به یادآوری علائم نگاه می کنید، علائم جسمی مرتبط با افسردگی، مانند تغییر در خواب و اشتها را تعیین می کنندآنها همچنین شرکت کنندگان را به عنوان افسرده یا غیر افسرده طبقه بندی کردند و تنها بر علائم شناختی افسردگی، مانند غم و اندونزی، عدم علاقه به فعالیت های معمولی لذت بخش بودندافراد افسرده هنوز بیش از حد علائم فیزیکی را گزارش کرده اند.

سولز گفت: موضوع مهم است، زیرا گزارش های علامت های پر از انفجار اطلاعات ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نیاز به تعیین بهترین مسیر را دارندادراک علائم نیز می تواند بر تصمیمات بیمار تاثیر بگذارد - مانند اینکه آیا آنها از کار خارج می شوند، از داروهای بدون نسخه استفاده می کنند یا به پزشک مراجعه می کنند.

سولز گفت: "افراد افسرده و پزشکان آنها نباید علائم مشترک را تخفیف دهند زیرا ممکن است مشکلات جدی را نشان دهند." "با این حال، از آنجا که ما اکنون می دانیم که افرادی که افسرده اند، بیش از حد به فرکانس علائم یادآوری می کنند، برای تشویق بیماران به نوشتن نشانه های آنها، همانطور که اتفاق می افتد، صدمه نمی بینند. بدین ترتیب بیمار و پزشک دارای سوابق دقیق چه اتفاقی افتاده است، نه به تکیه بر حافظه. "

این مطالعه خاص متمرکز بر زنان است، اما سولز و همکاران نتایج را برای یک گروه مخلوط مردان و زنان بررسی می کنندشرکت کنندگان در این مطالعه به طور کلی در سلامت بودنددر آینده، سولز می خواهد تحقیق کند که چگونه افسردگی گزارشات علامت در افراد مبتلا به بیماری های مزمن را تحت تاثیر قرار می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 38,882
  • بازدید کلی : 235,399