loading...

بهترین مشاور

سلام من دانش آموز پایه دوازدهم تجربی هستم. من مدتی هست که هرکاری می کنم فکرم به ان مشغول میشه یا به عبارتی مثلا دارم یک کار می کنم یا یک کتاب می خونم . یکدفعه یک نفر وارد اتاق میشه یا حرفی میزنه کلا ی

tina بازدید : 51 یکشنبه 07 بهمن 1397 نظرات (0)

سلام
من دانش آموز پایه دوازدهم تجربی هستم. من مدتی هست که هرکاری می کنم فکرم به ان مشغول میشه یا به عبارتی مثلا دارم یک کار می کنم یا یک کتاب می خونم . یکدفعه یک نفر وارد اتاق میشه یا حرفی میزنه کلا یه کنش انجام میده. من حواسم پرت میشه و به اون مطلب فکر می کنم البته غیر ارادی یعنی یکجورایی عادت شده برام و باعث شده من در درس و زندگی روزمره بازدهی ام کاهش یابد . برای مثال در راه مدرسه به این فکر میکنم که اهنگ گوش دادن مانع تحصیله بعد یک دفعه یک فکر دیگه می یاد سراغم . من ادم پر تلاشی هستم ولی این افکار مزاحم من را اذیت می کنند .لطفا کمکم کنید.

مشاور گفته:

با سلام خدمت شما دوست عزیز
ممکن است شما دچار پرش افکار شده باشید که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ممکن است پرش افکار به علت فشارهای درسی یا روحی یا وجود استرس یا نوعی بیماری روانی به وجود آید که به نظر می رسد دو مورد اول بیشتر در مورد شما صدق می کند میتوانید برای بررسی دقیق این موضوع به صورت حضوری به یک روانشناس مجرب مراجعه کنید . سعی کنید برای برنامه روزانه خود برنامه داشته باشید تا این پرش افکار به کمترین مقدار خود کاهش پیدا کند سعی کنید افکار خود را بنویسید و همچنین در این مواقع که متوجه پرش افکار خود می شوید دقت کنید که یک عکس العمل نشان بدهید مثلا چند تنفس عمیق انجام بدهید اما برای درمان کامل نیاز به شناسایی علل ان در اول می باشد.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783
شاد باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 402
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,152
  • بازدید ماه : 1,152
  • بازدید سال : 39,952
  • بازدید کلی : 236,469