loading...

بهترین مشاور

سربازان خارج از کشور اغلب چیزی بیشتر از بازگشت به خانه را برای عزیزان می خواهند - اما دوره پیوستن اغلب می تواند بیشتر عاطفی مالیات از استقرار. پژوهشگر دانشگاه لوین نابلوچ می گوید: \"اعضای سرویس بازگشت

tina بازدید : 52 دوشنبه 01 بهمن 1397 نظرات (0)

سربازان خارج از کشور اغلب چیزی بیشتر از بازگشت به خانه را برای عزیزان می خواهند - اما دوره پیوستن اغلب می تواند بیشتر عاطفی مالیات از استقرار.

پژوهشگر دانشگاه لوین نابلوچ می گوید: "اعضای سرویس بازگشتی در معرض خطر بیشتری از علائم افسردگی و افسردگی هستند و تحقیقات نشان می دهد که این دو اغلب با یکدیگر همخوانی دارند." این چیز خوبی نیست، زیرا کسی که از علائم افسردگی رنج می برد "واقعا نیاز به حمایت از شریک عاشقانه خود دارد".

در یک مطالعه منتشر شده در اوت در مجله روانشناسی خانواده ، در یک موضوع ویژه در مورد خانواده های نظامی، Knobloch، استاد ارتباطات، و همکاری نویسنده جنیفر Theiss، استاد ارتباطات در دانشگاه Rutgers ارائه مشاوره برای بازگشت اعضای سرویس : تشخیص عدم اطمینان که ممکن است در ارتباط با آنها داشته باشید و آنها را مطرح کنید.

پیش بینی منابع دخالت همسر یا همسرتان در زندگی روزمره و روال و تلاش برای حل آنها.مشاوره پزشکی

Knobloch گفت که این دو مساله است که در مطالعه خود به عنوان "واسطه ها" که علائم افسردگی و اختلال ارتباط را نشان می دهد، نشان داده شده است.

"این ممکن است راه هایی باشد که از طریق آن نشانه های افسردگی مردم ناراحت کننده یا ناراحت کننده از روابط آنها می شود."

او گفت، "آنها ممکن است به توضیح اینکه چرا علائم افسردگی و افسردگی رابطه متصل است کمک می کند،" و چرا مهم است، زیرا نشان می دهد که چگونه به حمله، چگونه به شکستن لینک است. "

Knobloch تاکید کرد که داشتن سوالات و یا عدم اطمینان در مورد یک رابطه برای افراد مبتلا به علائم افسردگی غیر معمول نیست.

او گفت: "افرادی که علائم افسردگی دارند تمایل دارند همه چیز را در زندگی خود بپرسند."

او گفت، احساس تنهایی از یک شریک نیز غیر معمول نیست، با توجه به اینکه هر فرد در طول استقرار عادت کرده است که کارهای خود را به تنهایی انجام دهد.

نتیجه گیری این مطالعه با یک مدل آشفتگی رابطه ای مطابقت دارد که Knobloch و دیگران برای ایجاد تغییر در روابط درک کرده انداین مطالعه همچنین یکی از چندین پژوهش است که Knobloch و Theiss با زوج های نظامی و خانواده هایشان، با سایر مقالات در مطبوعات و یا تحت بررسی قرار گرفته اند.

داستان های مربوطه

·         مطالعه ارتباط بین استفاده منفعل از رسانه های اجتماعی و علائم افسردگی پیدا می کند

·         درمانگران باید به طور مرتب علائم افسردگی و بهبود درمان را برای پاسخگویی ناکافی را ارزیابی کنند

·         مطالعه: سیستم های درمان مبتنی بر اینترنت مبتنی بر وب به طور موثر افسردگی را کاهش می دهد

این مطالعه بر اساس یک نظرسنجی آنلاین 220 نفر از اعضای سرویس بود - 185 مرد و 35 زن از 27 ایالت که کمتر از شش ماه از زمان حضورشان در خانه بوده انداز مجموع 64 درصد در گارد ملی و 28 درصد در ارتش بودند و نیروی هوایی، تفنگداران دریایی و نیروی دریایی هر کدام 3 درصد یا کمتر بودندپنجاه و هفت درصد چندین عملیات را تکمیل کرده بودندشرکت کنندگان از طريق مسافران در کارگاه های مجدد آمريکا، از طريق جلسات آنلاین و تماس با سربازان ارتش، افسران آمادگی خانواده و ديگر پرسنل نظامی پرسيده شدند.

نویسندگان دریافتند که ناراحتی در رابطه بیشتر برای زوجهایی که از طریق استقرار چندگانه در برابر کسانی که تنها از طریق یکی از آنها بوده است، بیشتر نیست.

Knobloch گفت: "زوج های نظامی اغلب می گویند که هر استقرار متفاوت است."

با این حال، آنها متوجه شدند که اضطراب در میان کسانی که در شش ماه بعد از بازگشت به سر می برند بیشتر احتمال دارد که با تحقیق دیگران مطابقت دارد.

Knobloch گفت: "یافته های ما مهم است، زیرا مجریان خدمات و همکارانشان زمانی فکر می کنند که گذراندن خانه ها یک دوره ماه عسل است که همه چیز فقط عاشقانه و گل رز است." "اگر آنها به موانع برسند، آنها می توانند تخریب شوند."

با این حال، ممکن است بهتر باشد که آنها برای تحولات احتمالی آماده شوند، "اگر آنها متوجه شوند که بخش عادی این فرایند است، بسیاری از زوج ها از طریق آن روبرو می شوند و این بدان معنا نیست که رابطه شما خوب نیست."

Knobloch گفت: "افسردگی یک چیز واقعا سخت است، و اگر مردم می توانند مشکلات روابط خود را از خود افسردگی جدا کنند، آنها یک قدم جلوتر هستند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 3,140
  • بازدید سال : 34,901
  • بازدید کلی : 231,418