loading...

بهترین مشاور

در پاسخ به افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی ملی، دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا و موسسه علوم بالینی و ترجمه ایندیانا یک مرکز جدید برای افزایش کارایی و کاهش هزینه ها در چهار ارائه دهنده اصلی مراقبت

tina بازدید : 68 یکشنبه 23 دی 1397 نظرات (0)


در پاسخ به افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی ملی، دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا و موسسه علوم بالینی و ترجمه ایندیانا یک مرکز جدید برای افزایش کارایی و کاهش هزینه ها در چهار ارائه دهنده اصلی مراقبت های بهداشتی در سراسر ایندیانا را راه اندازی کرده اند.

مرکز جدیدی برای نوآوری و پیاده سازی علوم، یا CIIS که قبلا "ابتکار علمی نوآوری و پیاده سازی" است، چهار واحد تحقیق و تحقیق تخصصی را که توسط محققان مدرسه پزشکی IU در دانشگاه بهداشت ایندیانا، بیمارستان رایلی کودکان برای سلامت IU ، بهداشت Eskenazi و ریچارد L. Roudebush VA مرکز پزشکی در ایندیاناپولیسمأموریت مرکز این است که مشکلات را با پتانسیل کاهش هزینه ها یا تولید درآمد جدید که حدود 5 میلیون دلار در هر سال یا بیشتر باشد، برطرف سازد.

 ناخن جویدن در کودکان

مالاز A. Boustani، MD، استاد پزشکی در دانشکده پزشکی IU گفت که این مرکز یکی از اولین مراکز اختصاصی در این کشور خواهد بود، که به عنوان عامل اصلی این مرکز خدمت خواهد کرد. "این تمرکز تمرکز کشور در اصلاح مراقبت های بهداشتی را برای تبدیل شرکای مراقبت بهداشتی دانشکده پزشکی IU به آزمایشگاه های کشف که سلامت مردم ما و کیفیت مراقبت از آنها را بهبود می بخشد، و هزینه ها را کاهش می دهد."

این مرکز همچنین پاسخ مستقیم به یک گزارش تأثیرگذار موسسه پزشکی است که خواستار ایجاد سیستم های مراقبت بهداشتی در ایالات متحده برای تبدیل شدن به سیستم های مراقبت های بهداشتی بسیار سازگار، یادگیری شده است.

پشتیبانی از CIIS از دانشکده پزشکی IU و CTSI ایندیانا استبودجه اضافی از ابتکار تحقیقات استراتژیک، تعهد 150 میلیون دلاری از سوی دانشکده پزشکی IU و IU Health برای تأمین مالی پروژه های تحقیقاتی نوآورانه مراقبت های بهداشتی، به استخدام و آموزش دانشمندان پیاده سازی اضافی برای مدرسه پزشکی IU کمک می کندحمایت ابتدایی مرکز، زمانی که این ابتکار علمی نوآوری و پیاده سازی بود، شامل 700،000 دلار از دانشکده پزشکی IU، موسسه Regenstrief و ایندیانا CTSI بود.

واحدهای تحقیق و کشف، از جمله مدیران و کارمندان، از طریق سیستم های تحویل مراقبت های بهداشتی که در آنها مستقر هستند، تامین می شوددکتر بوستنی به عنوان مدیر اجرایی و اجرایی نظارت بر واحد در IU Health به عنوان اولین مقام در کشور برای یک سیستم بهداشتی بزرگ نظارت خواهد کرداو همچنین سه جایزه CIIO را در سایر سیستم های بهداشتی و بیمارستان های شرکت کننده نظارت خواهد کرد.

دکتر بوستانی، اگر چه واحدهای تحقیق و کشف در صنعت پزشکی، رایج هستند، مرکز تحقیقاتی CIIS اولین مرکز درمانی است که مرکز آموزش و پرورش علمی بالینی و انتقال علمی و مدرسه پزشکی این واحدها را در سیستم های تجاری و دیگر مراقبت های بهداشتی نظارت می کننددر طی پنج سال آینده، CIIS انتظار دارد تا 10 تا 20 دانشمند پیاده سازی، و همچنین کارمندان پشتیبانی، در سراسر IU Health، Eskenazi Health و Roudebush VA را استخدام کنند.

دکتر بوستنی گفت: "ایالات متحده و کشورهای غربی سالها در محیطی غنی از منابع نامحدود بوده اند. "با این حال، نوآوری در حال رشد با منابع محدود و چالش های دیگر رو به رو است. من به شدت بر این باورم که محدودیت های جدید در منابع، واقعا توانایی ما برای نوآوری در آمریکا را بهبود می بخشد."

موقعیت های اضافی CIIO توسط:

  • ویلیام M. Tierney، MD، رئیس موسسه Regenstrief، معاون تحقیقات اثربخشی بالینی، و Sam Regenstrief استاد خدمات تحقیقات بهداشتی در دانشکده پزشکی IU، در بهداشت Eskenazi، ویلیام M. Tierney، MD.
  • در مرکز پزشکی Roudebush VA، مایکل وینر، MD، مدیر مرکز تحقیقات خدمات بهداشتی و درمانی IU، مدیر مرکز برنامهای در زمینه پیاده سازی اقدامات مبتنی بر شواهد در تحقیقات و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی Roudebush VA و استاد دانشکده پزشکی در دانشکده پزشکی IU.
  • در بیمارستان رایلی، استفان م. داونز، MD، ژان و جری بپکو استاد کودکان در دانشکده پزشکی IU.

داستان های مربوطه

·         مطالعه به دنبال فرزندان در نوجوانی به منظور ارزیابی ریسک ابتلا به دیابت نوع 1 است

·         اوتیسم می تواند در اوایل استفاده از آزمون شنوایی شناسایی شود

·         الیمپوس و USC اعلام کرده اند که مشارکت جدید برای پیشبرد تحقیقات سرطان است

Anantha Shekhar، MD، Ph.D.، مدیر ایندیانا CTSI و معاون محترم پژوهش تحلیلی و ریموند E. هوک استاد روانپزشکی در IU گفت: "اهداف CIIS کاملا با ماموریت ایندیانا CTSI متناسب است." مدرسه پزشکی. "CTII ایندیانا با هدف از بین بردن موانع به طور ایمن و موثر اکتشافات جدید را به درمان های جدید و درمان های جدید انتقال می دهد. CIIS یک شریک در سیستم های مراقبت بهداشتی عالی دولتی را متمرکز خواهد کرد که بر روی راه های سریع و موثر پیاده سازی نوآوری ها و اطمینان از دسترسی آنها به بیماران و روش های مراقبت های بهداشتی ما را تغییر دهید. "

این مرکز همچنین مبالغی را برای جذب صندوق های فدرال به ایندیانا از طریق برنامه های ویژه دولتی متمرکز بر نوآوری در زمینه مراقبت های بهداشتی، از جمله مرکز مدیکر و مدیکاید نوآوری و طرح های پژوهشی نتایج محور بیمار، یک موسسه غیر دولتی در ایالات متحده ایجاد کرده است. پاسخ به قانون حفاظت از بیمار و مقرون به صرفهاولین این کمک هزینه 7.8 میلیون دلار جایزه نوآوری CMS بود که توسط این ابتکار عمل در اوت 2012 به تأمین بودجه گسترش سریع برنامه مراقبت مغز سالخورده سالمت، یک سیستم مدیریت مراقبت از بیماری های تناسلی، به 11 مرکز بهداشت عمومی در بهداشت Eskenazi و IU Health Arnett بیمارستان در لافایت

پروژه های دیگر که توسط IISI اجرا می شود شامل یک داشبورد کامپیوتری برای سنجش کیفیت، ایمنی و کارایی اتاق عمل در بیمارستان متدیست پزشکی IU می باشدسیستم مراقبت از بیمار به بیمارستان تغییر می کند تا بیماران بیمارستان شیمی در بیمارستان IU Health Simon Cancer را کاهش دهد؛ و یک استراتژی برای اعمال مداخلات بهداشت روانی ویژه به اعضای بیمارستان IU با شرایط مزمن و افسردگی برای کاهش هزینه ها و بهبود مراقبت درون سیستم.

دیوید سیل ویلکز، دبیر اجرایی امور پژوهشی و اوت M. Watanabe استاد پژوهشی پزشکی در دانشکده پزشکی IU، گفت: "دستاوردهای IISI در طول سال گذشته قابل توجه بوده است." "انرژی و شور و شوق که دکتر Boustani به راه اندازی این ابتکار عمل به مرکز قرار داده است شهادت توانایی او در ترجمه تئوری به عمل در سرعت رعد و برق سریع و نماینده آنچه مدرسه پزشکی IU انتظار دارد که این مرکز برای رسیدن به در سراسر شرکای ما در سیستم مراقبت های بهداشتی محلی. "

نادیا آدامز، مدیر اجرایی CIIS، گفت که علم پیاده سازی به طور منحصر به فرد برای حل مشکلات دشواری مراقبت های بهداشتی به دلیل تمرکز بر داده های خود بر روی کارایی و مقیاس پذیری قرار دارداین رشته بر تاکید قوی بر راه حل های مبتنی بر شواهد برای مشکلات واقعی جهان با روش هایی نظیر کنترل بودجه های محدود از طریق مدیریت منابع تأکید می کند؛ مدیریت عوامل انسانی از طریق روانشناسی سازمانی، روانشناسی رفتاری و اقتصاد رفتاری؛ و اصلاح "راه حل های شکست خورده" از طریق روش های ارزیابی پروژه های قوی.

آدامز گفت: «پیاده سازی یک راه حل یک فرایند پویا و بی پایان است که در محیط همیشه در حال تغییر است. "برخی از دانشمندان می دانند که پس از انتشار یک مطالعه، آنها باید به سادگی به چالش بعدی حرکت کنند. ما می گوییم که باید اندیشه های بیشتری را در مورد اینکه چگونه ایده ها در مقالات مجله می توانند هزاران یا میلیون ها نفر از زندگی را تحت تأثیر قرار دهند، - نه تنها تعداد بیماران در یک مطالعه تحقیقاتی. "

دکتر بوستانی افزود که مرکز قصد دارد تعادل بین نقاط قوت هر دو پزشکی دانشگاهی و مراقبت های بهداشتی شرکتی را جلب کند.

او گفت: "طی پنج سال آینده، هدف ما این نیست که ما شرکای مراقبت های بهداشتی ما را به سیستم های مراقبت بهداشتی سازگار تبدیل کنیم که به طور مداوم برای بیماران و جوامع آنها ارزش بسیار خوبی به ارمغان می آورد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,519
  • بازدید ماه : 1,519
  • بازدید سال : 40,319
  • بازدید کلی : 236,836