loading...

بهترین مشاور

maryam: سلام من 14 سالمه maryam: مریم از کرمانشاه maryam: حقیقتش به اشتباه یا به کم سنی من توی سن 14 سالگی عاشق شخصی به اسم سعید شدم maryam: الان 15 سالمه maryam: یک ساله که با هم دوستیم اون میگ دوستم

tina بازدید : 37 جمعه 21 دی 1397 نظرات (0)

maryam: سلام من 14 سالمه
maryam: مریم از کرمانشاه
maryam: حقیقتش به اشتباه یا به کم سنی من توی سن 14 سالگی عاشق شخصی به اسم سعید شدم
maryam: الان 15 سالمه
maryam: یک ساله که با هم دوستیم اون میگ دوستم داره منم دوستش دارم ولی این پسر 16 سالشه
maryam: نمیدونم چرا دوست داره من اذیت کنه با رفتاراش با سرد بودنش میدونه من حساسم به دختر میاد میگه فلا فمیلمون مثلا اینجوری ابرو بردشاته چ خوشگل شده بود دختره
maryam: از لج حرص من در بیاره
maryam: نمیتونم ازش جدا بشم بدجوری عاشقشم بد جوری میخواش کات کردم نتونستم تحمل بیارم
maryam: قبلا میگفتم کات کنیم میگفت نه نمیتونم
maryam: الان من ب
maryam: م
maryam: کات کنیم میگ باشه بای
maryam: میدونم به خاطر غرورشه
maryam: راهنماییم کنید محتاجم

با سلام
دوست گرامی شما در سنی هستید که طبیعتا این عشق فقط احساسات است نه برای شما نه برای ایشون .فکر می کنید در سن 15 سالگی ارتباط داشتن و عاشق شدن معنی داره درسته قدیم در این سن حتی فرزند داشتند ولی نوع فرهنگ متفاوت بوده و اکثرا همسرانشون افرادی بودند که چند سال بزرگتر بودند .اصلا بلوغ فکری افراد در این سن کامل نیست وقتی در این سن وابستگی عاطفی پیدا کنید مطمئن باشید برای زندگی اینده شما و رسیدن به اهدافتون مشکلاتی پیش می اید .بهتره با روانشناس مشاوره کنید د رمورد رها کردن این مساله که باید این ارتباط قطع شود که شکی نیست .ولی به این خاطر که این مساله تاثیر سویی بر شما و زندگی اینده شما نداشته باش باید جتما از روانشناس کمک بگیرید و مهم است که در این رابطه بتونید مساله رو حل کنید اکنون شاید متوجه نباشید که خب این رابطه تداومش می تونه چه عواقبی داشته باشه و حتی ازدواج در این سن ولی بعدا خود شما معیارها و شرایطتتون قطعا متفاوت خواهد شد .و اصلا با امروز تفاوت های زیادی خواهید کرد .در هر حال امیدوار م در اینده خوشبخت باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۴۴۰۳۴۴۹۰
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 1,716
  • بازدید سال : 40,516
  • بازدید کلی : 237,033