loading...

بهترین مشاور

شنیده بودم : آدما وقتی کسی و خیلی دوست دارن بیشتر باهاش بحث و جدل میکنن. اما‌ باورم نمیشد،آخه وقتی کسی و دوست داریم باید فقط زل بزنیم تو چشماش و قربون صدقش بریم. دعوا چیه آخه!!!! تا اینکه به خو

tina بازدید : 44 دوشنبه 03 دی 1397 نظرات (0)
شنیده بودم : آدما وقتی کسی و خیلی دوست دارن بیشتر باهاش بحث و جدل میکنن.
اما‌ باورم نمیشد،آخه وقتی کسی و دوست داریم
باید فقط زل بزنیم تو چشماش
و قربون صدقش بریم.
دعوا چیه آخه!!!!
تا اینکه به خودمون رسیدم.
تا اون روز کسی و مثل تو دوست نداشتم
دلم میخواس فقط از بودنت لذت ببرم اما
اون لحظه ها متوجه شدم که وقتی کسی و دوست داری
حساسیتت نسبت بهش خیلی زیاد میشه اونقدر که کوچیک ترین کاراش ناراحتت میکنه...
ولی ما هربار بعد هر قهر عاشقانه تر برمیگشتیم و دست هم و میگرفتیم؛ چون میدونستیم دعواهامون فقط یه دلیل داره
"عشق"

یکی از شبا ، اونجایی که جفتمون داشتیم باور میکردیم که این رابطه نفس های آخرش و میکشه
آهنگ قلب ساعتیِ احسان خواجه امیری منتشر شد
و تو برام فرستادیش.

"من بمونم یا برم
تو چجوری راحتی؟"

به اینجای آهنگ که رسید، به اندازه‌ی تمام خاطرات روزای بودنت و ترس از روزای نبودنت اشک ریختم
تند تند و پشت هم تایپ کردم و فرستادم :
بمون
بموون
بمووون
تا همیشه بمون.

یادته تو چی‌گفتی؟

گفتی : من تا همیشه پیشتم:)
هرچی ام که بشه ما باهم میمونیم.
مهم اینه که ما قول دادیم باهم بمونیم.
.
.
‌.
این روزا شنیدم آهنگ جدید خواجه امیری حسابی سر و صدا کرده.
راستش من که گوش ندادم.
آخه میدونی؟؟
عادت ندارم آهنگی و که تو نفرستادی گوش بدم
من هنوز درگیر همون آهنگ قبلی ام.
من که گفتم بمون.
پس چرا رفتی؟
چی شد که رفتی؟
چی شد که قولات و یادت رفت؟
....

و لا به لای پریشونی این افکار و دنیا دنیا سوال بی جواب یاد یه آهنگ قدیمی میوفتم که میگه :

انگار نه انگار به من میگفتی بی تو نابودم....

انگار نه انگار....:)
 

موضوعات مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 38,843
  • بازدید کلی : 235,360