loading...

بهترین مشاور

خود ارضایی با عرض سلام و خسته نباشید. دختر هستم 24 ساله .از کودکی به یکی از پسران اقوام به شدت علاقه مند بودم اما هیچ گاه فرصت کنار او بودن و یا حتی هم صحبتی با او برایم پیش نیامد تا اینکه او در دانش

tina بازدید : 79 یکشنبه 07 مرداد 1397 نظرات (0)

خود ارضایی

با عرض سلام و خسته نباشید. دختر هستم 24 ساله .از کودکی به یکی از پسران اقوام به شدت علاقه مند بودم اما هیچ گاه فرصت کنار او بودن و یا حتی هم صحبتی با او برایم پیش نیامد تا اینکه او در دانشگاه شهری قبول شد که من در آنجا بودم. به شدت از این موضوع خوشحال شدم که حداقل میتوانم جلوی او خودی نشان دهم .با هم بیرون رفتیم و با اینکه من تمایل نداشتم اما چون میخواستم رضایت او را جلب کنم وقتی از من معاشقه خواست نتوانستم نه بگویم. چندین بار با هم بیرون رفتیم با اینکه قبل از هر قرار به خودم قول میدادم که دست از پا خطا نکنم اما همین که نامش بر گوشی موبایل می آمد سر از پا نمیشناختم و تمام قول و قرار هایی که به خودم داده بود فراموش می کردم. خیلی احساس گناه می کردم اما میزان علاقه من به او و تلاش من برای جلب رضایت او باعث میشد بر خلاف میلم عمل کنم. او درسش تمام شد و به شهرستان بازگشت. اما پس از مدتی برای سربازی به تهران آمد و این بار به دلیل اینکه من خانه مجردی داشتم به خانه ما آمد و اولین سکس ما شروع شد و تقریبا تا زمانی که او آنجا بود ما همیشه و مدام رابطه داشتیم تا اینجا که من او را همسر صد در صد آتی خود میدانستم. کارش تمام شد و رفت. در ابتدا به شدت برایم سخت بود. پس از یکسال دیگر به او کوچکترین حسی ندارم اما گاهی بدنم به رابطه نیاز دارد. و متاسفانه وقتی ذهنم منحرف می شود با اینکه جز نفرات برتر کنکور و نخبگان و… هستم و کتاب خواندن در مرحله اول زندگی من قرار دارد اما زمانی که احتیاج پیدا می کنم تا زمانی خودارضایی نکنم هیچ کاری نمی توانم انجام دهم. و مسئله عجیب برای خودم در اینجاست که چرا من که موقعیت ازدواج دارم، از ازدواج متنفرم و به شدت از این راه ارضا می شوم اما به تبع آن احساس گناه می کنم آرامشم از بین می رود اما تا این کار را نکنم نمیتوانم روی کارهایم تمرکز کنم. حتی دلم نمیخواهد با آن پسر یا پسر های دیگر رابطه داشته باشم . دلم میخواهد فقط و فقط با خودم باشم. نمی دانم مشکلم چیست. چندین بار خواستم رها کنم کارهای متفاوتی انجام دادم اما نتوانستم. خواهش می کنم کمکم کنید…

توسط arefeh.m درخودارضایی · پاسخ 5 روز 10 ساعت 26 دقیقه قبل

سوال: 1 پذیرفته شده: 0 ( 0% ) | امتیاز: 0

 

پاسخ (2)

0 votes

اعتیاد ذهنی
دوست عزیز بسیار ساده است .
ذهن شما به این رفتار اعتیاد پیدا کرده .
و برای کاهش و یا ترک چنین وابستگی اراده زیادی لازمه البته در کنار ازدواج .
و گرنه مواقعی که تحریک میشید مسلما برای رهایی از چنین اشتغال ذهنی مجبور به کاری هستید که این تحریک پاسخ داده شود.
به همین خاطر اول از همه باید ببینید دنبال چی هستید ؟
اگر واقعا علاقه ای به ازدواج نداشته باشید چنین رفتاری هم در ادامه خواهد آمد .
چون ذهن شما به خودارضایی عادت کرده پس نیازی هم به برآورده کردن این نیاز در قالب ازدواج نداره .
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 438
  • بازدید ماه : 438
  • بازدید سال : 39,238
  • بازدید کلی : 235,755