loading...

بهترین مشاور

جذابیت تمرینات پرش با شدت بسیار ساده است - به مدت یک دقیقه و به مدت یک دقیقه و از مزایای یک تمرین 45 یا 60 دقیقه ای استفاده کنید. با این وعده، آسان است که بدانید که چرا مردم مایلند آن را امتحان ک

tina بازدید : 37 سه شنبه 27 آذر 1397 نظرات (0)

جذابیت تمرینات پرش با شدت بسیار ساده است - به مدت یک دقیقه و به مدت یک دقیقه و از مزایای یک تمرین 45 یا 60 دقیقه ای استفاده کنیدبا این وعده، آسان است که بدانید که چرا مردم مایلند آن را امتحان کنند.

با این حال، Panteleimon "Paddy" Ekekekakis، استاد كینزیولوژی در دانشگاه ایالت آیووا می گوید كه وعده یك دستاوردی است. Ekkekakis، متخصص روانشناسی ورزشی، مطالعه می کند که چگونه بدن و مغز ما به ورزش پاسخ می دهند، به ویژه، لذت یا ناراحتی که ما در هنگام ورزش تجربه می کنیماو می گوید کل فرضیه آموزش شدید، میزان نارضایتی را تضمین می کند.

مرکز مشاوره

Ekkekakis گفت: "اگر شما می توانید یک ساعت ورزش را بپوشانید و آن را به مدت یک دقیقه فشار دهید، هزینه ای برای پرداخت هزینه وجود دارد." "قیمت 100 درصد شدت دارد. این غیر قابل انکار است که تجربه ناخوشایند خواهد بود."

همانطور که تمرینات شدید با شدت و یا HIIT در محبوبیت رشد کرده است، بنابراین بحث در مورد اینکه آیا این یک راه حل موثر برای سلامت عمومی استاکوکاکیس گفت که طرفداران HIIT را به عنوان راهی برای کمک به افراد غیرفعال "فشار در تمرین" و تقویت فعالیت جسمانی ترویج می کنندهنگامی که شما در نظر داشته باشید که کمبود زمان در پاسخگویی به نظرسنجی عمومی سلامت است چرا که مردم ورزش نمی کنند، HIIT باید یک گزینه خوب باشد. Ekkekakis می گوید این ساده نیست.

در حالی که کمبود وقت یک عذرخواهی مردمی است، این موضوع به رفتار و رفتار مردم بستگی دارد و وقت خود را صرف انجام کارهایی می کنند که از ورزش لذت می برنداو گفت که با توجه به این که اکثر مردم به فلسفه تمرین "بدون درد، بدون دستاورد" پایبند نیستند، مدت زمان کنونی تغییر نخواهد کرد. Ekkekakis می گوید: اگر هدف ما بهبود سلامت عمومی باشد، فکر ما باید از تفکر ورزش به عنوان یک کار روزانه دیگر تبدیل شود، تا آن را بخشی لذت بخش از سبک زندگی ما (نگاه کنید به زیر).

Ekkekakis گفت: "پیام" فشردن آن در "این ایده را تقویت می کند که ورزش تمرین است و ما می خواهیم ارتباط ورزش را به عنوان مجازات، چیزی غیرمعمول، چیزی تحمل کنیم و یا یک قرص تلخ که شما باید بلعید، قطع کنید". "به عنوان مثال، به جای دیدن دوچرخه سواری به عنوان ورزش، ما می خواهیم مردم آن را به عنوان فرصتی برای لذت بردن از خارج از منزل و یا صرف وقت با خانواده" فکر می کنند. "

پیدا کردن فرمول درست

طبق بررسی ملی بهداشت و تغذیه، تنها 3.2 درصد از بزرگسالان آمریکایی 30 دقیقه فعالیت بدنی شدید متوسط ​​را حداقل پنج روز در هفته دریافت می کنند. Ekkekakis گفت: این بررسی با استفاده از شتاب سنج، به جای خود گزارش، برای اندازه گیری دقیق تر فعالیت می کنددر مجموع 150 دقیقه در هفته حداقل توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی است.

کمک به اکثریت 96.8 درصد آمریکایی ها برای رسیدن به این حداقل، انگیزه اککنیکیس استاو ادعا نمی کند که ورزش با شدت بالا باعث افزایش دستمزدها می شودنگرانی او این است که پایداری و همچنین خطر صدمه برای آن 96.8 درصد است. Ekkekakis می گوید فقط فکر تمرین برای 30 تا 60 دقیقه توصیه شده در روز به اندازه کافی برای حفظ برخی از افراد حتی از تلاش است. HIIT ممکن است مناسب برای برخی از افراد جوان و سالم باشد، اما برای اکثریت جمعیت آن ناخوشایند است و بنابراین غیر قابل تحمل است.

نتایج یک مطالعه اخیر منتشر شده در مجله روانشناسی ورزش و ورزش از این موضوع حمایت می کند. Ekkekakis و همکارش او، امیلی Decker، سطوح لذت و لذت را در طول دو جلسه تمرینی که همان تعداد کالری را سوزانده بودند اندازه گیری کردندیک تمرین شامل فواصل زمانی شدید بود و دیگری تمرین طولانی و شدید شدید بود.

داستان های مربوطه

·         آموزش پزشکان آینده برای تجویز فعالیت بدنی برای بیماران خود

·         ادویه جات ترشی جات ممکن است باعث عدم تحمل ورزش در ارتباط با نارسایی قلبی شود

·         برنامه تمرین در درمان سرطان پستان adjuvant می تواند مزایای قلبی عروقی را فراهم کند

محققان عمدا افرادی را برای مطالعه انتخاب کردند که غیرفعال و چاق بودند، برای آزمایش اینکه آیا تمرین شدید و شدید، گزینه ای مناسب برای تعداد روزافزونی آمریکایی هایی است که چاق هستند و نیاز به حرکت بیشتر دارند، انجام می شودنتایج: افرادی که بیشترین لذت و لذت را با ورزش شدید متوسط ​​نسبت به شدت ورزش گزارش داده اند، بیشتر لذت می برند.

Ekkekakis گفت: "من از این برنامه ها می ترسم پیام های بهداشت عمومی غلط ارسال کنم. افرادی که می توانند این نوع آموزش را حفظ کنند، یک اقلیت کوچک هستند. اکثر افراد دارای اضافه وزن، ماندگاری و فعالیت کافی نیستند." "تنها هدف، که حساس است، نوع و مقدار تمرین است که به شما کمک می کند ورزش را در زندگی روزمره خود به کار ببندید تا بتوانید برای بقیه زندگی خود فعال باشید."

با توجه ادامه بدهید

بر خلاف نتایج Ekekekakis، برخی از مطالعات لذت بیشتری از تمرینات شدید را نسبت به تمرین شدید متوسط ​​گزارش کرده اند. Ekkekakis با هر گونه یافته های تحقیق می گوید مهم است که روش های مطالعه و شرکت کنندگان را درک کنیدبه عنوان مثال، مطالعه پراستنادترینها در لذت بردن با شدت بالا یک نمونه از هشت جوان، مردان ورزشکار با آمادگی قلبی تنفسی در مورد 95 حال هفتم صدک برای سن خود. Ekkekakis گفت: نمونه برخی زمینه را برای یافته ها فراهم می کند که برای جمعیت عمومی قابل اجرا نیستند.

برای راحتی، بسیاری از دانشآموزان ورزش، مشارکتکنندگان را از درون خود استخدام میکننداین نمونه ها بیشتر احتمال دارد شامل دانشجویان ورزشی 20 نفره باشند. Ekekakakis می گوید که نتایج برای بزرگسالان میانسال یا بزرگتر که با وزن خود در حال مبارزه هستند و تلاش می کنند که بیشتر فعال باشند متفاوت است.

HIIT هنوز هم نسبتا جدید است و تحقیقات محدود است، که یکی دیگر از دلایلی است که Ekkekakis هنگام توجه به ادعاهای مربوط به نتایج، خطر آسیب و لذت بردن از احتیاط احتیاط می کند.

اگر از آن لذت ببرید، شما آن را انجام دهید
ممکن است به نظر می رسد مانند oxymoron، اما ممکن است لذت بردن از ورزش شدیدچطور؟ شروع قوی و سپس شدت در طول تمرین را کاهش دهیددر اینجا چیزی است که اککاکاکی از تحقیقاتش آموخت و دو تمرین 15 دقیقه ای را در دوچرخه ی درازکش انجام داد:

  • بزرگسالانی که با شدت شدیدی روبرو می شوند و به شدت کم می شوند، احساس لذت بیشتری را در طول و پس از ورزش گزارش دادند.
  • تا هفت روز بعد، همان بزرگسالان هنوز آن را به عنوان یک تجربه مثبت به یاد می آورد و انتظار می رود که در تمرینات آینده احساس خوبی داشته باشند.
  • بزرگسالانی که از شدت بسیار کم شروع شده و به شدت نیرومند هستند، به طوری که مردم به طور معمول آموزش می دهند، به طور مداوم احساس بدی می کنند، تمرین را کمتر لذت بخش می دانند و آن را به عنوان یک هفته بعد به یاد می آورند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 3,186
  • بازدید سال : 34,947
  • بازدید کلی : 231,464