loading...

بهترین مشاور

  مطالعه ی جدید فلوریدا فلوریدا نشان می دهد که شایعات و شایعات فراوانی ممکن است باعث کبودی یا چشمان سیاه نشوند، اما پیامدهای روانی این نوع اجتماعی قلدری می تواند به زودیاک

tina بازدید : 59 یکشنبه 25 آذر 1397 نظرات (0)

 



مطالعه ی جدید فلوریدا فلوریدا نشان می دهد که شایعات و شایعات فراوانی ممکن است باعث کبودی یا چشمان سیاه نشوند، اما پیامدهای روانی این نوع اجتماعی قلدری می تواند به زودیاک شدن ادامه یابد .

بر اساس یافته های این ماه در مجله روانشناسی در مدارس، محققان UF در یک مطالعه از 210 دانشجوی دانشگاهی، ارتباط بین آنچه روانشناسان قربانی ارتباطات در نوجوانی و افسردگی و اضطراب در اوایل بزرگسالی می خوانند، کشف کردندالیسون دمپسی، دانشجوی دکترا در کالج آموزش عالی UF و نویسنده اصلی این مطالعه، به جای تهدید کردن یک کودک با خشونت فیزیکی، این قلدر ها به یک وضعیت اجتماعی و روابط کودک می پردازد و آنها را از بین می برد و آنها را از فعالیت های اجتماعی یا گسترش شایعات دور می کند.

 مشاوره ازدواج با مرد مطلقه

دمپسی گفت: "حتی اگر افراد خارج از دبیرستان باشند، خاطرات این تجارب همچنان با افسردگی و اضطراب اجتماعی مرتبط می شوند"، که یک سال قبل از تحصیل در مدرسه ای در کلرادو فارغ التحصیل شده بود و اکنون در حال تحصیل در مدرسه است. برنامه ها. "جالب بود که ببینیم این روابط هنوز هم ادامه دارند، هرچند اکنون در اوایل بزرگسالی در محیط کاملا متفاوت قرار دارند.

"من امیدوارم که این مطالعه کمک کند تا این واقعیت را روشن کند که این یک مشکل واقعی است و همچنان یک مشکل واقعی است پس از اینکه دانش آموزان از مدرسه خارج شدند."

محققان در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی بین 18 تا 25 ساله را مورد بررسی قرار دادند تا روابط بین قلدری اجتماعی و تنهایی، افسردگی و اضطراب را کشف کنند و از آنها خواسته تا تجربیات خود را از دبیرستان یاد بگیرنداریک استارچ (Ph.D.)، استادیار روانپزشکی در کالج UF، گفت که آنها همچنین به دنبال بررسی اینکه آیا دوست داشتن برخی از اثرات قلدری را کاهش می دهد یا خیر، و اگر رابطه ای بین جنسیت و شدت علائم روانی وجود داشته باشد، گفت: پزشکی و همکارانش مطالعه.

"Storch گفت:" حدود 20 سال پیش مردم از قلدری به عنوان بسیار فیزیکی فکر کردند. "به این ترتیب مردم فکر می کردند که بچه ها این آزار و اذیت را انجام داده اند و این واقعا تجربه ای بزرگ برای دختران نبود. مشکل این است که در واقع واقعی نیست. انواع تجاوز وجود دارد.

"پسران تمایل دارند فیزیکی تر باشند، اما هر دو جنس در قربانی شدن رابطه ای شرکت می کنند. ما می خواستیم ببینیم که آیا جنس رابطه قوی بین علائم افسردگی و قربانی شدن را تحت تأثیر قرار می دهد."

اما محققان هیچ گونه تفاوت جنسیتی در ارتباط بین این نوع قلدری و افسردگی نشان ندادندآنها همچنین کشف کردند که داشتن دوستان یا دیگر روابط مثبت اجتماعی، میزان افسردگی و اضطراب در بزرگسالی را کاهش نمی دهد، یافته ای که آنها را شگفت زده کرد، دمیپسی گفت.

داستان های مربوطه

·         مطالعه: سیستم های درمان مبتنی بر اینترنت مبتنی بر وب به طور موثر افسردگی را کاهش می دهد

·         تحقیقات قویترین شواهد را یافتهاند، اما چاقی باعث افسردگی میشود

·         شاخص توده بدنی بالا حتی بدون مشکلات سلامت می تواند موجب افسردگی شود

Storch گفت: برای بعضی از کودکان، داشتن دوستان و حمایت مثبت می تواند آنها را به انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سلنجرها و فلش های قلدر ها کمک کنداما بچه های دیگر کلمات را می گیرند و بیشتر به قلب سوء استفاده می کنند و شروع به اعتقاد به آنچه که در مورد آنها گفته می شود.

"Storch گفت:" این انواع افکار منفی در واقع در قلب چیزهایی مانند افسردگی و اضطراب هستند. "رفتار شما چه اتفاقی می افتد این است که شما از تعاملات و موقعیت هایی که می تواند برای شما کاملا مثبت باشد جلوگیری می کند."

در حال حاضر، چندین برنامه پیشگیری یا مداخله ای وجود دارد که به طور خاص به قربانی سازی ارتباطی متمرکز است، زیرا بخشی از آن است که دشوارتر و دقیق تر عمل می کند.

دمپسی گفت: "اگر یک کودک تلاش کند کسی را بکشد یا کسی را بکشد، شواهدی وجود دارد که اتفاق می افتد." "یک متجاوز مشخص و یک قربانی قطعی وجود دارد. هنگامی که به گسترش شایعات و شایعات بپردازیم، برای اثبات آنکه چه کسی این کار را انجام می دهد، سخت تر است و عواقب آن سخت تر است."

دمپسی می گوید او امیدوار است این مطالعه و دیگران به دیگر محققان و روانشناسان کمک کند تا برنامه هایی را طراحی کنند که می تواند این نوع آزار و اذیت را در مدارس متوقف کند.

Storch گفت: "من فکر می کنم بسیاری از مردم معتقدند که قربانی کردن یک روح طبیعی در گذر از دوران کودکی است." "در حالی که مطمئنا برای اکثر بچه ها اتفاق می افتد، این قابل قبول نیست و در حالی که من فکر می کنم آن را سخت به طور کامل آن را کاهش، با کاهش آن شما قصد کمک به یک فرد فوق العاده ای نیست که مجبور به رفتن به مدرسه و آزار و اذیت با این محیط روزمرگی شکنجه شده است.

"این یک تجربه هنجاری نیست و ما باید چیزی در مورد آن انجام دهیم و تشخیص دهیم که انجام کاری چیزی نمی تواند بر فرزندان تاثیر بگذارد که ستارگان واقعا در حال افزایش هستند."

Wendy Troop-Gordon، Ph.D.، استادیار روانشناسی دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی، گفت که درک چگونگی پیشگیری از رابطه زناشویی در افراد بزرگسال در بزرگسالان، یک گام مهم برای تحقیق در این زمینه است.

Troop-Gordon، که با این مطالعه وابسته نیست، گفت: "تبدیل 18 سالگی زمانی نیست که همه این تجارب را پشت سر بگذارید." به نظر می رسد مردم این تجربیات را با آنها حمل کنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 931
  • بازدید ماه : 931
  • بازدید سال : 39,731
  • بازدید کلی : 236,248