loading...

بهترین مشاور

پروفسور جیسون هیوز از دانشکده جامعه شناسی دانشگاه به عنوان بخشی از مجموعه سمینارهای سخنرانی های روانشناسی دانشگاه لستر، امروز استدلال می کند که سیگارهای الکترونیکی که در حال حاضر در سراسر انگلستان غیر

tina بازدید : 69 چهارشنبه 21 آذر 1397 نظرات (0)

پروفسور جیسون هیوز از دانشکده جامعه شناسی دانشگاه به عنوان بخشی از مجموعه سمینارهای سخنرانی های روانشناسی دانشگاه لستر، امروز استدلال می کند که سیگارهای الکترونیکی که در حال حاضر در سراسر انگلستان غیرقابل کنترل هستند، به زودی مقرراتی را که محدود و ممنوع خواهد شد، مطرح خواهند کرد. آنها - و این نگرانی در مورد خطرات اجتماعی، بیشتر از خطرات فیزیکی برای سلامتی، علت آن خواهد بود

پروفسور هیوز گفت: "در آینده ای نزدیک، استفاده از سیگار الکترونیکی در اروپا به شدت محدود خواهد شد و شاید در برخی مواقع عمومی ممنوع است؛ ما ممکن است به زودی ممنوعیت های ملی بیشتری مانند مواردی که قبلا در کشورهایی مانند سنگاپور و امارات متحده عربی

مرکز مشاوره برتر شمال تهران

"با این حال، جالب توجه است که این ممنوعیت ها احتمالا بر اساس خطرات فیزیکی" vaping "(اصطلاح مورد استفاده برای اشاره به استفاده از سیگار الکترونیکی) نیست بلکه بر خطرات اجتماعی است: این امر برای دیگران توهین آمیز است. این ممکن است دوباره سیگار کشیدن را عادی کند؛ این ممکن است تبدیل به یک دارو دروازه برای دیگران بیشتر خطرناک باشد؛ و بر روی احساسات اخلاقی: این اشتباه است که هر کس به هر چیز معتاد شود، مهم نیست که خطرات فیزیکی وجود دارد یا خیر ».

وی استدلال می کند که قوانین جدید مانند دستورالعمل محصولات دخانیات اتحادیه اروپا به مصرف کنندگان پیام های مخالف و مخالف در مورد نقش دستگاه ها را "گزینه های سالم" می دانند که می تواند برای کمک به ترک سیگار یا به عنوان یک شکل جدید "سیگار کشیدن" استفاده شود.

او گفت: "در یک نقطه می توان یک تمایز نسبتا روشن بین دستگاه های" نگه داشتن سیگار "مانند سیگارهایی با دخانیات قابل اشتعال داشته باشیم که نیکوتین، قارچ و آرایش عجیب و غریب سرطان زا را ایجاد می کنند و" ترک سیگار " (NRTs)، مانند تکه ها، آدامس، لوزی، اسپری های گلو و استنشاق، که توسط پزشکان به طور گسترده ای مورد حمایت قرار گرفتند تا به سیگار کشیدن کمک کنند.

اما با سیگنال های الکترونیکی - که به عنوان محصولات "نیکوتین" تفریحی به فروش می رسند - تمایز ساده بین "نگه داشتن سیگار کشیدن" و "جلوگیری از سیگار کشیدن" دستگاه ها را مختل می کند. سیگارهای الکترونیکی از هر دو به عنوان کمک های متوقف استفاده می شود و به عنوان جایگزین های امن برای آتش سوزی تنباکو: در نهایت بستگی به این دارد که چگونه این محصولات جدید را طبقه بندی کنیم، اما چگونه از آنها استفاده می شود و توسط "مهاجران" مورد استفاده قرار می گیرند. این ابهام سیگنال های الکترونیکی را تحت کنترل دایره های کنترل دخانیات قرار داده است.

داستان های مربوطه

·         طعم دهنده، مواد افزودنی در سیگار الکترونیکی ممکن است التهاب را افزایش دهد و عملکرد ریه را مختل کند

·         مطالعه در معرض دود ماری جوانا در میان کودکان را ارزیابی می کند

·         از جمله توصیفات، تصاویری از قطعات بدن بیمار، اثربخشی برچسب های تصویری تصویر بر روی بسته های سیگار را افزایش می دهد

پروفسور هیوز استدلال می کند که قوانین آینده که موقعیت سیگار را به عنوان "درمان" که نیاز به تنظیم دقیق می تواند به شدت درخواست تجدید نظر خود را کاهش می دهددر نتیجه، او سیگاری ها را پیش بینی می کند که در غیر اینصورت به چیزی که یک منبع امن تر نیکوتین تبدیل شده است، ادامه می دهد تا تنباکو قابل اشتعال را بمباران کند و سیگار الکترونیکی را همانطور که با تکه های نیکوتین، آدامس، اسپری و غیره .

او افزود: "این به طور طبیعی به دست شرکت های بزرگ تنباکو ادامه خواهد یافت که به بازار تسلط دارند: اول از طریق تقویت سیگار به عنوان دستگاه اصلی برای استفاده از تنباکو تفریحی؛ و در مرحله دوم، با معرفی موانع نظارتی که ممکن است کوچکتر شوند تولید کنندگان سیگار الکترونیکی از رقابت - و به همین طریق Big Tobacco اجازه بازسازی انحصار خود را می دهد. "

تحقیق پروفسور هیوز در رابطه با سیگنال های الکترونیکی، منجر به علاقه ای طولانی در مصرف دخانیات می شوداولین کتابش در این زمینه، یادگیری دود کردن: استفاده از دخانیات در غرب ، توسط دانشگاه شیکاگو مطبوعات در سال 2003 منتشر شد، جایی که او برای "تمدن" مصرف دخانیات استدلال کرد.

پروفسور هیوز در مورد سمعک های الکترونیکی به عنوان بخشی از سمینارهای روانشناسی دعوت شده سخنرانان در دانشگاه لستر در روز پنجشنبه 13 مارس صحبت خواهد کرداین سمینار که به طور عمومی باز نیست، تحت عنوان "سیگارهای الکترونیکی و" تمدن "مصرف دخانیات عنوان شده است و مشخص خواهد کرد که چگونه درک اعتیاد به نیکوتین نه تنها تحت تاثیر قرار دادن قوانین در مورد نحوه فروش، تولید و مصرف مواد توتون است اما همچنین درک اجتماعی از مصرف دخانیات و شیوه ای که سیگاری ها خودشان را درک می کنند و عادت خود را تجربه می کنند تغییر دادند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 766
  • بازدید ماه : 766
  • بازدید سال : 39,566
  • بازدید کلی : 236,083