loading...

بهترین مشاور

به گفته یک مطالعه جدید از مصرف کنندگان مشروبات الکلی و استفاده از ماری جوانا توسط دانشمندان در دانشگاه ، ارزان ترین و نوشیدنی با الکل، اغلب به نوجوانان به فروش می رسد - ممکن است جوانان را در

tina بازدید : 119 سه شنبه 13 آذر 1397 نظرات (0)

به گفته یک مطالعه جدید از مصرف کنندگان مشروبات الکلی و استفاده از ماری جوانا توسط دانشمندان در دانشگاه ، ارزان ترین و نوشیدنی با الکل، اغلب به نوجوانان به فروش می رسد - ممکن است جوانان را در خطر افزایش مشکالت الکل و استفاده از مواد مخدر غیر قانونی، به ویژه ماری جوانا قرار دهدموسسه تحقیقات بوفالو در مورد اعتیاد (RIA).

محقق ارشد تحقیقاتی لورین کالینز، محقق ارشد تحقیقاتی RIA، در تحقیق ما درباره بزرگسالان جوان که به طور منظم مشروب نوشیدن مشروبات الکلی مشروب می کنند، متوجه شدیم که استفاده از مشروبات الکلی مشروبات الکلی به طور قابل توجهی با گزارش مشکالت الکل، مشکلات مربوط به استفاده از مشروبات الکلی و ماری جوانا استفاده می کنندکالینز همچنین استاد پژوهشی در گروه روانشناسی دانشگاه کالج هنر و علوم دانشگاهی است.

این مطالعه شامل 639 بزرگسال جوان (456 مرد) حدود 23 ساله بود که به طور منظم 40 و 29 کیلوگرم مشروبات الکلی در هفته مصرف می کردندآنها از جامعه در بزرگ و کالج های منطقه بوفالو نیاگارا استخدام شدندشرکت کنندگان نوشیدنی های سنگین، به طور متوسط ​​30 نوشیدنی الکلی - از جمله 17 نوشیدنی مشروبات الکلی - در هفته.

علاوه بر استفاده از مشروبات الکلی، ماری جوانا مواد مخدر غیرمجاز انتخابی بود که 46 درصد از آنها به طور همزمان از مشروبات الکلی و ماری جوانا استفاده می کردندافرادی که از مشروبات الکلی و ماری جوانا استفاده می کردند همگی به طور متوسط ​​در طول یک هفته معمولی 19 ماری جوانا را سیگار میکشیدند، در حالی که کسانی که از دو عادت ماری جوانا استفاده نکردند، به طور متوسط ​​در طول یک هفته معمولی مضر شدندتعداد کمی از شرکت کنندگان به طور منظم از سایر مواد مخدر غیرقانونی گزارش دادند.

مرکز مشاوره خانواده  

برای کسانی که به طور همزمان از مشروبات الکلی و ماری جوانا استفاده می کنند، این مطالعه نشان می دهد که آنها ابتدا الکل را در سن جوان تر (بین 13 تا 14 ساله) مصرف می کنند و بیشتر از مصرف مواد (به خصوص ماری جوانا) و مشکلات مربوط به الکل بیشتر از افرادی که هر دو مشروبات الکلی و ماری جوانا را با هم مصرف نکنید.

شصت و یک درصد از شرکت کنندگان گزارش دادند که مصرف یک تا دو کانتینر 40 لیتر آب آلبالو در یک نوشیدنی معمولیبا توجه به مشروبات الکلی بالای مشروب فروشی، 6 تا 11 درصد است

داستان های مربوطه

·         سفارشی سازی مدل های مهندسی ژنتیک برای برنامه های کاربردی تحقیقاتی خاص

·         صدها مکمل غذایی حاوی مواد مخدر غیرقابل اعتبار است

·         تحقیقات سرطان بریتانیا 14 میلیون پوند سرمایه گذاری می کند تا لندن را به مرکز متابولیک سرطان تبدیل کند

الکل - این میزان مصرف می تواند به 3.5 (یک بطری 40 اونس در 6 درصد) به 14 (دو بطری 40 اونس در 11 درصد) نوشیدنی های استاندارد تبدیل شود.

کالینز می گوید: "این نتایج نشان می دهد که مصرف منظم مشروبات الکلی، از جمله مصرف الکل معمولی، ممکن است افراد جوان را در معرض خطر افزایش سوء مصرف مواد قرار دهد." "گرچه بسیاری از این جوانان ممکن است معیار های تشخیصی وابستگی به الکل را رعایت نکنند، اما به وضوح نیاز به استراتژی های پیشگیرانه ای است که به الگوهای نوشیدن و به ویژه نوشیدن بیش از حد مشروبات الکلی مشغول هستند."

همکاران Collins در این مطالعه، کلارا M. Bradizza، استاد ریاست تحقیقاتی RIA و استادیار تحقیق در گروه روانپزشکی، دانشکده پزشکی و علوم پزشکی بیوتکنولوژی، و Paula C. وینسنت، مدیر داده ها در پروژه RIA.

نتایج در شماره اخیر نشریه انجمن روانشناسی آمریکا روانشناسی رفتارهای اعتیاد آور منتشر شد.

این تحقیق توسط موسسه ملی سوء مصرف مواد و مشروبات الکلی انجام شد.

موسسه تحقیقاتی اعتیاد، از سال 1970 تاکنون یکی از رهبران مطالعات اعتیاد بوده و از سال 1999 مرکز تحقیقاتی دانشگاه بوفالو بوده است.

دانشگاه بوفالو یکی از بزرگترین و جامع ترین دانشگاهی است که در دانشگاه ایالتی نیویورک به سر می بردبیش از 27000 دانشجوی UB از طریق بیش از 300 دوره کارشناسی، فارغ التحصیل و دوره های تخصصی حرفه ای، علایق علمی خود را دنبال می کننددانشگاهی که در سال 1846 تاسیس شد، دانشگاه بوفالو عضو انجمن دانشگاههای آمریکا است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 998
  • بازدید ماه : 998
  • بازدید سال : 39,798
  • بازدید کلی : 236,315