loading...

بهترین مشاور

اینو همین امشب جواب بدید: من شبیه ساز اندروید دان کردم نوکس، اندی هر دو تاشون هم سنگینن هم خیلی اعصاب خردکن و پرمشکل اندی که روت میخواد و نمیدونم چی؟ خیلی اذیتم کرد. الان Droid4X دان کردم ولی ازش

tina بازدید : 37 چهارشنبه 07 آذر 1397 نظرات (0)
اینو همین امشب جواب بدید:

من شبیه ساز اندروید دان کردم نوکس، اندی هر دو تاشون هم سنگینن هم خیلی اعصاب خردکن و پرمشکل اندی که روت میخواد و نمیدونم چی؟ خیلی اذیتم کرد. الان

Droid4X

دان کردم ولی ازش راضی نیستم فارسی ساز نداره کپی پیست و شکلک نداره و مشکلی که برای هر 3تا دارم دایرکتارو کامل نشون نمیده جدیدا نصفه نیمه قدیما اصلا. موس و که میبرم پایین مثلا 10 تا رو نشون میده بعد اینقدر صبر میکنم لود نمیشه و نشون نمیده خیلیا میگن بهم دایرکت دادن چرا ج نمیدی؟ روم نمیشه بگم گوشی ندارم :( 4-27-لطفا بگید چی خوبه که امشب برم دان کنم هم سبک باشه هم این مشکلاتی که گفتم و نداشته باشه. حتی اپ دایرکت جدا هم واسه ویندوز هم اندروید دان کردم مشکلم حل نشد اون ویندوزه اصلا جز اسمم و سرچ چیزی نشون نمیده. ببخشید ممو خوبه؟4-18-
 

موضوعات مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 3,115
  • بازدید سال : 34,876
  • بازدید کلی : 231,393