loading...

بهترین مشاور

    رفتن به محتوای مشاوره خانواده تست روانشناسی مشاوره قبل از ازدواج تماس با ما جذب متخصص \"مشاورکو\" مرکز مشاوره روانشناسی و مشاوره آنلاین  

tina بازدید : 50 جمعه 11 آبان 1397 نظرات (0)

 

 

مشاور آنلاین

234948 6127

هرچه میخواهی بگو......... Experience

42721 874

الان داري چه آهنگي گوش ميدي ؟ +متن ترانه... Microsoft

براي شروع خودم اول شروع مي كنم ..... سیاوش.. منو تو دوتا پرنده تو قفس زندونی بودیم جای پر زدن نداشتیم، ولی آسمونی بودیم ابر و باروونو می دیدم، اما دنیامون قفس بود چشم به دور دستا نداشتیم، همینم واسه ما بس بود اما یک روز اونایی که ما رو…

8 1

چگونه با دوست دختر خود رفتار کنیم؟... Microsoft

با سلام من خیلی یه دختر رو دوست دارم اونم منو دوست داره ولی از هم دوریم تحمل این جدایی ها رو ندارم خیلی دلم براش تنگ میشه چند وقت یه بار با گوشی مامانش پیام میفرسته همش باهاش دعوا میکنم نمیدونم باید باهاش چطور رفتار کنم

653 21

مشاوره برای کار و درسم lima

سلام دوستان قبلا یه تاپیک با این موضوع زدم اماچون الان شرایط فرق کرده. یکی دیگه ایجاد کردم. من 19 سالمه و پشت کنکوریم و نیشابور زندگی میکنم، رشتم ریاضیه.شرایط مالی ما متوسط هست. یکسال پیش فروشگاه اینترنتی داتشم که شکست خوردم و بعدش درس خوندم و یه 3 ماهی…

15 0

لرزش در خواب alirezarp

احساس زلزله در هنگام خواب..در زمان های اولیه خواب به خاطر چیه؟!

50 2

خواستگاری که قبلا رابطه جنسی داشته... Microsoft

سلام به اعضای انجمن امیدوارم با مشاوره های دلسوزانه شما مسیر زندگیم مشخص شود. با اقا پسری در بچگی رابطه دوستی داشتم. هم را دوست داشتیم اما نیار جنسی به او فشار اورد و درخواست رابطه داد من قبول نکردم او هم گفت حالا که قبول نمی کنی یا باید…

28 1

خستم daryak

سلام الان که دارم اینو می‌نویسم به شدت از نظر روحی و روانی آسیب دیدم و با گریه می‌نویسم براتون از خودم و زندگی ک دارم خسته شدم از همه کس همه چی هیچ امیدی و هیچ آرزوی ندارم هیچ چیزی برام اهمیت و هیچ چیزی منو خوشحال نمیکنه،مدتهاست ک…

157 4

شرایط بیمه maam76

سلام چندتا سوال درمورد بیمه داشتم: فرق بین بیمه خصوصی با دولتی چیه؟ 2_ کدوم نوع بیمه به درد من میخوره،با توجه به سنو سالم3_کدام خدمات خوب ارئه میده .4_کدام متعبرتره؟ ممنوووون میشم جواب بدین.

328 15

چرا خواستگار ندارم؟ Tarah2019

من دختری ۲۵ ساله هستم لیسانس دارم ودر حال حاظر شاغلم از نظر تیپ و قیافه معمولیم خانواده خوبی دارم اصلا ملاکم برای ازدوام یه پسر پولدار یا ماشین و خونه داشته باشه نیست ولی متاسفانه تا حالا خاستگاری نداشتم و از این موضوع به شدت ناراحنم در حدی که…

671 29

رابطه با دوست alijoon

سلام من یه دوست دارم که مثل خودم پسره دوستی چندساله داریم اما این اواخر با در خواست اون و من که خودمم اشتباه کردم پذیرفتم با هم رابطه داشتیم دخول صورت نگرفت فقط دست زدن و بوس و.. اما یبار تو خونشون بودیم این دوست احمقم گفت اینجا اون…

754 6

زودانزالی Tarah2019

|sadsmiley||sadsmiley||sadsmiley||sadsmiley|چیکار کنم این مشکل زود انزالیرو

121 2

از زندگیم خسته شدم Tarah2019

سلام من یه دختر ۱۸ ساله هستم که دوساله خارج از ایران زندگی میکنم و میخواستم یه زمانی پزشک بشم ( زمانی که ایران بودم مدرسه نمونه دولتی میرفتم وتاپ مدرسه بودم و همه معلما و اکثر اقرادی که میشناختنم میگفتن من باید پزشکی بخونم ) سه ماه قبل از…

47 2

مشکل شغلی Tarah2019

با سلام دختری متولد دهه۷۰ هستم که در رشته پزشکی تحصیل کرده ام.بدلیل فوت یکی از اقوام نزدیک که نقش حمایتی داشت در ۱۵ سالگی بتدریج حین شروع تحصیل دچار افسردگی شدم و تحت درمان‌دارویی قرار گرفتم بعد از پایان‌ تحصیل با توجه به اینکه شاگرد ممتازی بودم مدتی مرخصی…

261 9

برخورد با فرزند کوچک saba95

عده ای همیشه به فرزند کوچک تر می گویند که: «تو باید به برادر یا خواهر بزرگ تر خود احترام بگذاری. یا به فرزند بزرگ تر می گویند که: «تو باید رعایت کنی، هر چه باشد تو بزرگ تر هستی.» با این کار، کودک نسبت به والدین خود احساس منفی…

963 3

زگیل تناسلی urologykarami

سلام. من زگیل واژن داشتم کرایو انجام دادم یک سال پیش اما هنوز رو پوستم هست و نیوفتاده چندتا دونه ریز هست زیاد هم نشده .اینکه نیوفتاده یعنی خوب نشده ؟ نمونه برداری که انجام دادم ۱۶.۱۸ رو داشتم

136 4

نامزدی و افسردگی sam127

سلام من دختری 27 ساله هستم. نزدیک 1 سال و نیم با آقایی 28 ساله نامزد کردم.. من اوایل به ایشون علاقه ای نداشتم. ولی ایشون میگفتن به من خیلی علاقه دارن. با خودم گفتم چون ایشون علاقه دارن به من کم کم باعث میشه مهرشون به دلم بشینه ولی…

602 7

کسب رتبه کنکور matiin

سلام بچه ها من به دلیل مشکلات زیادی که داشتم نمیتونستم درس بخونم الان میخوام تواین فرصت کم برای کنکور اماده شم به نظرتون میشه رتبه ی خوبی اورد اگه پیوسته درس بخونم چی؟|sadsmiley| من تاحالا هیچی نخوندم میشه کمکم کنید به یه برنامه نیاز دارم به یه کم هم…

440 3

کنکور ارشد matiin

ایا باهر لیسانسی میتوان هر فوق لیسانسی امتحان داد؟ حتی با لیسانس کارشناسی ناپیوسته

1838 8

عمل استمنا(خودارضایی) daryak

باسلام.اگر فردي استمنا داشته باشد و سپس انرا ترك كند،ايا امكان دارد در اينده با وجود ترك بازهم به اين موضوع دچار شود؟(بدون انجام عمل)

27 0

فایروال چیست و نحوه کار کردن آن چگونه است... pooyan97

فایروال چیست و نحوه کار کردن آن چگونه است فایروال چیست و نحوه کار کردن آن چگونه است : فایروال چیست و نحوه کار کردن آن از نیازهای اساسی برای راه اندازی و خرید سرور مجازی است که در ادامه به تعریف و نحوه کار آن می پردازیم . فایروال…

779 27

بحث آزاد : گواهی سلامت دختران... aradralami

سلام الان دیدم یه خانمی تایپیک زده بودن در مورد گواهی سلامت که بهشون نمیدن آیا در کل با گرفتن گواهی سلامت قبل ازدواج برای خانمها موافق هستید یا مخالفید ؟؟ و چرا؟؟؟ نکته : من خیلی اطلاعات ندارم در این مورد ولی آیا این گواهی سلامت فقط واسه اینه…

39 0

۱۲ خاصیت روغن خراطین shahamion

حجم دهنده ی فوق العاده موثر برای آلت تناسلی اقایان ( بزرگ کننده آلت تناسلی ) افزایش دهنده ی طول و قطر اندام بدن به مرور زمان بزرگ کننده فوق العاده موثر سینه و باسن خانم ها سفت کننده و فرم دهنده ی سینه و باسن خانم ها از بین…

330 8

ازدواج matiin

سلام.من اخیرا با آقایی آشنا شدم که از نظر مالی در شرایط خوبی قرار دارند و ادعای عاشقی میکنند.ایشان به من گفته اند که میخواهند از همسر خود جدا شوند و اکنون پیشنهاد ازدواج موقت را داده اند تا بعد از جدایی از همسرشان این ازدواج دائم شود و من…

752 21

چطوری ازش متنفر بشم Experience

سلام برهمگی نمیدونم حق رو بهم میدین یا نه. اما شدیدا نیاز به راهنماییتون دارم چون دارم نابود میشم |worry| با خانمی درمورد کار و درس حرف میزدم و به مرور بهش علاقمند شدم (شاید با مهربونی و رفتارهای خوبی که بهم داشت)، حدود 2-3 ماه پیش خواهرم رو فرستادم…

137 3

بیماری همجنسگرایی Aamir2121

با سلام بنده مجرد هستم یه مدتی شهوت زیادی داشتم ولی دیدم که هیچ کاری نمیشه کرد فشار شهوت رو مقاومت میکردم تا اینکه دیدم تمایل به همجنسبازی پیداکردم خیلی از این موضوع اعصابم خورده لطفا بهم بگین که چرا بعد از مقاومت از شهوت طبیعی تمایل همجنگرایانه بوجود می…

126 4

مشاهده تفاوت ها در دوران نامزدی و دلسردی... Aamir2121

با سلام تقریبا یک ماه هست که با پسری نامزد کردم. هر دو رشته مهندسی برق خوندیم. من در مقطع فوق لیسانس و در حال ادامه برای دکترا و با شغل تدریس در دانشگاه هستم و ایشون با مقطع لیسانس در یک کارخانه کار میکنند. به لحاظ ظاهر ایشون لاغر…

69 1
توسط: Experience234948 6127

مشاوره

برترین انجمن های مشاوره
 

زندگی موفق

بـرای آنكه زندگی زناشویی‌تان به خوبی پیش رود، بی‌خود به‌ دنبال شگردهای معجزه‌آسا نباشید ؛ در عوض، می‌توانید از برخی از دشمنان زندگی زناشویی كه احتمال دارد در درازمدت رشته‌های پیوند‌دهنده بین شما را سست و ضعیف كند، دوری كنید. در اینجا راهنمایی…

 

علت دروغگویی

ممکن است علت دروغگویی این باشد که آنها می ترسند اگر رازهای خود را فاش کنند، آن شخص آنها را ترک کند. افراد در روابط خود دروغ می گویند تا مسائل منفی شخصیتی شان را پنهان کنند. بسیاری از افراد …

 

زنان بدانند

همیشه یه یاد داشته باشید زن ومرد با هم تفاوت دارند، هیچگاه توقع نداشته باشید رفتار و عکس العمل های زن و مرد مثل هم باشد ، در واقع همین تفاوت هاست که این دو را برای هم جذاب می کند . برای داشتن یک رابطه عاشقانه باید از خودمان بیرون بیاییم و هوشمندانه متوجه تفاوت ها باشیم و بیاموزیم که…

 

افسردگی

هنگامی می‌گوییم فردی به بیماری افسردگی مبتلا می‌شود، که علائمی مانند آنچه در پایین به آنها اشاره خواهد شد، را تقریبا در هر روز، در تمام طول روز، برای دو هفته یا بیشتر داشته باشد. اگر شما افسرده‌اید، ممکن است سر درد، درد‌های مبهم یا…

سایت مشاوره مشاورکو

برزگترین سایت تخصصی مشاوره آنلاین
پاسخگوی نیازها و راهنمایی شما در زمینه های مرتبط با زندگی و خانواده

سایت مشاوره مشاورکو برزگترین سایت تخصصی مشاوره آنلاین خانواده در زمینه روانشناسی می باشد، مشاور کو با بیش از 200 هزار مطلب مرتبط روانشناسی و بهره گیری از تیم مشاوران براحتی پاسخگوی نیاز و راهنمایی شما در زمینه های مرتبط با زندگی و خانواده شما خواهد بود، دنیای مدرن امروز، خانواده هایی مدرن و با فرهنگ و هویت بسیار غنی ایرانی و آگاه به مسائل فردی و اجتماعی را بیشتر باور خواهد کرد، فرهنگ ما همیشه خنده را بر لب های شما ستایش کرده است و افسردگی، درد، خشم، ترس، فقر و مرگ و انحراف را دورترین نقطه از شما تصور کرده است، تشکر ویژه ما از وب سایت کانون مشاوران ایران است که بزرگترین مساعدت ها را به ما زمینه در ارائه خدمات آنلاین و پرسرعت به کاربران عزیزمان داشته است، آموزش، مشاوره آنلاین رایگان و مشاوره اینترنتی و معرفی مرکز مشاوره تلفنی در مشاور کو کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت! علاوه بر بخشهای مشاوره ای مشاورکو قسمت های تصویر و عکس و همچنین مقالات دانشگاهی و آموزشی مختلف در زمینه درمان افسردگی، اضطراب ، کم خوابی، بیش فعالی فرزند شما، تست های روانشناسی، معرفی ربات تلگرام روانشناسی و مشاوره در اینستاگرام، کانال های مفید و آموزنده در این زمینه و همچنین سایت های پربازدید را به شما معرفی خواهد کرد. یقینا و بدون شک مشاورکو پاسخگوی تمامی چالشهای پیش روی شما در حوزه خانواده، ازدواج و زناشویی، روانشناسی و روانپزشکی خواهد بود، اگر در قسمت موضوعات مرتبط با زمینه مشاوره خود را نیافتید از بالای وب سایت از گزینه جستجو استفاده کنید.

    • مشاوره فردی

      اضطراب و استرس و افسردگی و ...

     

    به جمع ۲۰۰۰۰۰ نفری کانون بپیوندید.
    پیشنهادات پیامکی شما به کانون مشاوران
    ۳۰۰۰ ۷۷ ۷۷ ۴۷ ۳۰۰۰
    به جمع ۲۰۰۰۰۰ نفری کانون بپیوندید.
    آدرس ایمیل خود را بدون دابلیو دابلیو وارد کنید

     
    مشاوره تلفنی یا حضوری با مرکز مشاوره برتر این ماه مشاورکو: ۴۴۰۳۴۴۹۰(۰۲۱)
    ۸۸۴۲۲۴۹۵(۰۲۱)

    • مشاوره خانواده

      روانشناسی

    • مشاوره ازدواج

      و مشاوره پیش از ازدواج

    • مشاوره جنسی و زناشویی

      راهنمای زوج هایی که با مشکل مواجه هستند

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,090
  • بازدید ماه : 1,090
  • بازدید سال : 39,890
  • بازدید کلی : 236,407