loading...

بهترین مشاور

  وقتی یک فرد سالخورده در یک سقوط مجروح شود، هزینه آن بسیار زیاد است، هم کیفیت زندگی و هم هزینه پزشکی. شبکه های حسگر بی سیم بدن که از راه رفتن کنترل می شوند، که توسط محققان دانشگاه ویرجینیا تو

tina بازدید : 50 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

 


وقتی یک فرد سالخورده در یک سقوط مجروح شود، هزینه آن بسیار زیاد است، هم کیفیت زندگی و هم هزینه پزشکی.

شبکه های حسگر بی سیم بدن که از راه رفتن کنترل می شوند، که توسط محققان دانشگاه ویرجینیا توسعه یافته است، می توانند در هر دو طرف راه حلی ارائه دهند.

یک کنسرسیوم جدید از محققان دانشکده مهندسی U.Va، دانشکده پزشکی و گروه روانشناسی، در همکاری با U.Va. مؤسسهی کنسرسیوم تحقیقات ترجمه پیری و AFrame Digital، شرکت نظارت بر سلامت و محصولات هشدار پزشکی، به زودی سنسورهای پوشیدنی را برای ساکنان برخی از مراکز درمانی درازمدت فراهم خواهد کرد.

این گروه برای تست و تدوین تکنولوژی اطلاعات از این "آزمایشگاههای زندگی" استفاده می کند.

 مشاوره بعد از ازدواج 

رجینا کارلسون، مدیر توسعه موسسه پیری گفت: "ما در حال تحقیق از آزمایشگاه به محیط زیست هستیم."

"در نهایت، نتایج تحقیقات بهتر در این تنظیمات به دست خواهیم آورد."

طبق تحقیقات انجام شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، آبشارها علت اصلی مرگ و میر در میان افراد 65 سال و بالاتر استآنها همچنین علت اصلی آسیب غیرقطعی و بستری شدن در زمینه تروما هستندتا سال 2020، هزینه سالانه مستقیم و غیرمستقیم مصدومین سقوط به میزان 54.9 میلیارد دلار خواهد رسید.

این ابزار در U.Va توسعه یافته استبه شناسایی مشکلات راه رفتن کمک می کند که ممکن است منجر به افتادن شودبا اتصال بی سیم به شبکه ای که توسط AFrame Digital ایجاد شده است، سنسورها محققان را با داده های زمان واقعی در مسیرهای ساکنان خانه های پرستاری ارائه می دهندبا استفاده از این اطلاعات، محققان در حال تلاش برای تجدید ساختن یک محصول هستند که در نهایت به پزشکان ارشد اجازه می دهد تا با دقت بررسی مشکلات راه رفتن و ارائه مداخلات مناسب - مانند یک واکر - قبل از سقوط اتفاق می افتد.

این نوع فن آوری حسگر نیز یک مولفه کلیدی برای انتقال به مراقبت های بهداشتی بیشتر در خانه های بیماران استطرفداران تغییر، از جمله U.Va. محققان معتقدند که این امر به کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی و بهبود کیفیت زندگی بیماران کمک می کند.

جان لاچ، استاد دانشکده برق و کامپیوتر، چارلز براون، در حال بررسی و توسعه سنسورهای بدن بیسیم برای پنج سال گذشته استدر این برنامه، سنسورها را می توان مانند ساعت مچی استفاده کردبا استفاده از پارامترهای مشخص شده در یک آزمایشگاه راه رفتن، توسط D. Casey Kerrigan، استاد گروه پزشکی فیزیکی و توانبخشی دانشکده پزشکی، Lach سنسورهایی را ایجاد کرده است که می تواند الگوهای پیاده روی را که احتمالا به سقوط می انجامد، اندازه گیری کند.

سنسورهای Lach که در حال حاضر در مورد اندازه ساعت دیده بان دیجیتال هستند می توانند داده ها را در طیف وسیعی از حرکت انسان، از جمله شتاب خطی، یا سرعت حرکت بیمار در مسیر مستقیم و سرعت چرخش، که با هم 6 درجه ضبط حرکت آزاد سنسورها در حال حاضر در نسل سوم توسعه خود هستند و به لطف مدل آزمایشگاهی زندگی می کنند، اکنون با چرخه های اولیه تولید اولیه که از بازخورد مستمر از بیماران استفاده می کنند، تکامل می یابند.

در حال حاضر، نظارت بر مشکلات راه رفتن به طور معمول بیماران را به بازدید از یک مرکز مراقبت های بهداشتی، جایی که آنها در یک تردمیل حساس به فشار قرار می گیرند و از طریق دوربین های فیلم برداری نظارت می کننددر حالی که دقیق، این رویکرد پرهزینه است و در کاربرد آن محدود است.

داستان های مربوطه

·         SDSU مبلغ 4 میلیون دلار برای افزایش تعداد محققان لاتین در زمینه بیماری آلزایمر دریافت می کند

·         پروتئین آب پنیری برای افرادی که سعی در بازسازی ماهیچه های از دست رفته دارند بیشتر موثر است

·         با وجود پرچم های قرمز در مراکز جراحی، مربیان مهر و موم طلا را به عهده می گیرند

تحقیقات Lach دارای توان بالقوه برای ایجاد یک استاندارد جدید مراقبت است - یکی که در نهایت ارزان تر و مقرون به صرفه به تنظیمات بی شمار در دنیای واقعی استدر حالی که پروژه فعلی بر مشکلات راه رفتن در سالمندان متمرکز است، این تکنولوژی به طور بالقوه می تواند توسط ارتش مورد استفاده قرار گیرد تا نظارت و تجزیه و تحلیل جنبش سربازان در شرایط مبارزه را داشته باشد.

در حالی که جمع آوری احزاب لازم برای اجرای این پروژه چالش برانگیز بود، رویکرد چند جانبه برای موفقیت پروژه ضروری استتنوع تخصص نیز کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تحقیقات مرتبط با دنیای واقعی دارند.

لاچ گفت: "این تحقیق بدون این روابط امکان پذیر نخواهد بود."

با کار با U.Va. محققان AFTER Digital مبتنی بر ویرجینیا با همکاری دفتر روابط سازمانی و بنیاد مدرسه مهندسی طراحی شده اند.

سیستم مانیتورینگ و سیستم هشدار بی نظیر بی نظیر AFrame به منظور افزایش استقلال و امنیت ساکنان و بیماران در حال حرکت در یک مرکز مراقبت بلند مدت در طول فعالیت های روزمره آنها طراحی شده است، به طوری که آنها صلح بیشتری نسبت به ذهن و اعتماد به نفس بیشتری دارند و شیوه زندگی فعال ترداده های سنسورها به صورت ایمن در سیستم مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند تا یک نشانه خصوصی و غیرمستقیم از موقعیت به مراقبان ارائه شود.

بروس ویلسون، افسر ارشد عامل AFrame، گفت: "ما بسیار افتخار می کنیم که فرصت همکاری با موسسه پیری و پژوهشگران برجسته در دانشگاه ویرجینیا داشته باشیم." "نوآوری های مبتنی بر تحقیق در سلامت و سلامتی به کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی و بهبود کیفیت زندگی سالمندان ما کمک خواهد کرد."

تونی کیین، مدیر روابط عمومی شرکت U.Va گفت: "این پروژه فرصتی برای محققان ما برای کار با AFrame ارائه داد." بنیاد مهندسی "ما استعدادها و منابع U.Va را در اختیار می گذاریم که به نفع بسیاری از گروه ها محسوب می شود - محققانی که در حال توسعه فناوری هستند، شرکت هایی که می توانند به تجاری سازی آن کمک کنند و در نهایت بزرگسالان سالمندانی که از زندگی سالم و سالم تر لذت می برند. "

از آسیب های فیزیکی فراتر می رود، می تواند به دلیل روانشناختی مضر باشد، به خصوص به این دلیل که با استقلال بزرگسالان مرتبط استگروه روانشناسی علاقه مند به تحقیق در مورد چگونگی استفاده از این تکنولوژی در سلامت روان ساکنین و بیماران در مراکز درمانی بلند مدت خواهد بود.

دانا هیرن، معاون رئیس گروه روانشناسی، گفت: "ما در حال شکستن موانع بین جهان تحقیق و مراقبت های بلند مدت است." "آنچه که ما انجام می دهیم تفاوت در زمین و هزینه های مراقبت های بهداشتی است."

کارلسون گفت که تکنولوژی جدید، سلامت اجتماعی و روانی را با مجموعه ای از خدمات در هم آمیخته ترکیب می کنداو گفت: "با استفاده از این تکنولوژی ما می توانیم زندگی مستقل را با هزینه پایین تر ترویج کنیم؛ زیرا می تواند به بیماران در خانه آنها تحویل داده شود."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 429
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,179
  • بازدید ماه : 1,179
  • بازدید سال : 39,979
  • بازدید کلی : 236,496