loading...

بهترین مشاور

ارسالی توسط Sh.n در دسته بندی روانشناسی افسردگی | بدون پاسخ سلام من یه دختر ۱۹ سالم اوایل فکر میکردم که این حالت ها گذراست و ممکنه به خاطر شرایط باشه ولی کمتر نشد که هیچ بیشتر هم شد. گریه های بی

tina بازدید : 45 شنبه 26 آبان 1397 نظرات (0)

سلام من یه دختر ۱۹ سالم اوایل فکر میکردم که این حالت ها گذراست و ممکنه به خاطر شرایط باشه ولی کمتر نشد که هیچ بیشتر هم شد. گریه های بی مورد و طولانی حتی وقتی یک نفر حرفی بهم میزنه بغض میکنم، احساس تهی و ضعیف بودن میکنم انگیزه انجام دادن هیچ کاری رو ندارم
میخوام درست شه این وضعیت چیکار میتونم کنم؟
واقعا خسته شدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,646
  • بازدید ماه : 1,646
  • بازدید سال : 40,446
  • بازدید کلی : 236,963