loading...

بهترین مشاور

سازمان هلدینگ تحقیقات علمی (NWO) 31 کمک مالی را در برنامه سرمایه گذاری Subsidy NWO Medium برای تهیه تجهیزات، ایجاد مجموعه داده ها و تولید نرم افزار و کتابشناسی اختصاص داده است. کل سرمایه گذاری ب

tina بازدید : 75 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)


سازمان هلدینگ تحقیقات علمی (NWO) 31 کمک مالی را در برنامه سرمایه گذاری Subsidy NWO Medium برای تهیه تجهیزات، ایجاد مجموعه داده ها و تولید نرم افزار و کتابشناسی اختصاص داده استکل سرمایه گذاری به 10 میلیون یورو می رسد.

برای کارشان، بسیاری از محققان وابسته به تجهیزات بزرگ، مجموعه داده ها و نرم افزار جدید هستنداین درست برای علوم طبیعی و فنی، بلکه برای هنر و علوم اجتماعی نیز صادق استبا کمک مالی سرمایه گذاری NWO Medium، NWO امکانات زیادی را فراهم می کند که اغلب برای گروه های تحقیقاتی مختلف هزینه می شوداین امکانات برای حفاظت از موقعیت تحقیقات هلندی ضروری است. Subsidy سرمایه گذاری NWO Medium دانشمندان سراسر هلند را قادر می سازد تا از امکانات بسیار پیشرفته و گسترده تحقیقاتی استفاده کنند.

NWO در مجموع 79 درخواست برای این دور مالی از Subsidy سرمایه گذاری NWO Medium دریافت کردبرنامه های کاربردی توسط دانشمندان هلند و دیگر کشورها ارزیابی شده استدر نهایت، 31 پیشنهاد برای بودجه انتخاب شداین سقوط درون 6 حوزه علمی NWO: ALW، CW، GW، MaGW، EW و ZonMw. موسسه فیزیک و فناوری STW منابع مالی را برای سرمایه گذاری های موجود از طریق سایر برنامه های کمک هزینه می کند.

 خانواده و ازدواج

بسیاری از قطعات بزرگ تجهیزات مزایای فوری برای جامعه هلندی دارندبه عنوان مثال، NWO در حال حاضر در یک بانک اطلاعاتی در مورد رفتار جنایی سرمایه گذاری می کند که امکان جستجو برای علل جنایت را فراهم می آوردمحققان با کمک تجهیزات جدید سونوگرافی می توانند تصور کنند که بیماری های قلبی عروقی چگونه شکل می گیرد و چگونه می توان آنها را به طور موثر درمان کرد.

تشویق سرمایه گذاری

با کمک سرمایه گذاری NWO Medium، NWO به دنبال تشویق و حمایت از سرمایه گذاری در زیرساخت های تحقیقاتی است. NWO حداکثر 75٪ از هر کمک مالی را پرداخت می کنداین دانشگاه یا مؤسسه حداقل 25٪ از حقوق خود را پرداخت می کندسهم NWO از 110،000 تا 900،000 یورو استمحققان می توانند برای سرمایه گذاری با سهم NWO بیش از 900،000 یورو، برنامه ای را در برنامه بزرگ سرمایه گذاری سرمایه گذاری NWO بزرگ ارائه دهند.

فهرست پروژه های تأمین شده

فهرستی الفبایی از محققانی که پیشنهادهای خود را با عنوان نشریه پژوهشی تأمین مالی کرده اند، در زیر آمده است.

سیستم لیزر UV برای طیف سنجی رزونانس رامان 
Dr F. (Freek) Ariese (m)، Laser Center VU - تجزیه و تحلیل بیوموکلئر و اسپکتروسکوپی 
یک سیستم لیزری انعطاف پذیر باید با طیف گسترده ای از طول موج های تحریک (210-495 نانومتر) ساخته شودبرای تحقیقات رزونانس رامان، برای مثال، پروتئین های بازدارنده، گیرنده های لیگاند و مشتقات نوکلئوتیدی مورد استفاده قرار می گیرندزمانبندی پیکزیکه ایده آل برای سرکوب فلورسانس و برای بررسی لایه های عمیق تر در بافت های پزشکی است.


جنبش جنایی و پیشرفت زندگی بزرگسال دکتر AAJ (آرژان) Blokland (متر)، NSCR - جرم شناسی 
رفتار جنایی اغلب با مشکلات در زمینه های دیگر زندگی مانند بیکاری، طلاق و مشکلات بهداشتی همراه استآیا جنایت علت یا نتیجه این مشکلات است؟ و برای جلوگیری از انتقال این مشکلات به نسل بعدی، چه می توان انجام داد؟

پیوند دادن زندگی های تاریخی (LinkedLives): پایگاه داده ای با 150 سال زندگی دوره ی خویشاوندی 
دکتر HAJ Bras (f)، دانشگاه VU دانشگاه آمستردام 
این پروژه باید به پایگاه داده ای برسد که در آن اطلاعات موجود در مورد برادران و خواهران از سال 1850 تاکنون قابل دسترس خواهد بوددر این پایگاه داده ها می توان با توجه به سوالات اجتماعی و تاریخی در زمینه تحرک اجتماعی و جمعیت شناسی (به عنوان مثال: چگونه دوره زندگی تحت تأثیر شرایط زاد و ولد قرار گرفت، مانند موقعیت در خانواده، سن یا جنسیت).

یک آشکارساز با کارایی بالا برای یک پرتو پرتوهای تابش synchrotron پراکندگی اشعه ایکس کوچک 
. دکتر W. Bras، ESRF - پرتوهای پرتوهای هلندی-بلژیکی
اندازه گیری های اندازه گیری پراکندگی اشعه ایکس با زوایای کوچک. اطلاعات مربوط به تغییر ساختارها با ابعاد بین 1 و 150 نانومتر این تکنیک مناسب برای مطالعه تنوع بسیار زیاد مواد بیولوژیکی و مصنوعی استبه عنوان مثال، مطالعات انجام شده باید آزمایشات پردازش پلیمر را شامل شود، بلکه کلوئید، محلول پروتئین، پوست و آلیاژهای فلزی نیز باشد.

اسپکتروسکوپ نیروی خودکار برای اندازه گیری تعاملات در ساختارهای سوپر مولکولی 
پروفسور MA (Martien) کوهن استوارت (متر)، دانشگاه واژینگن و مرکز تحقیقات - شیمی فیزیکی و شیمی فیزیکی و مطالعات کلوئیدی 
ویژگی های سیستم های فوق مولکولی (به عنوان مثال ذرات هسته پوسته در رنگ، شبکه در ژل)، توسط تعامل مولکولی تعیین می شودبا استفاده از طیفسنج نیروی (ForceRobot)، تعاملات مختلف باید اندازه گیری شود: به عنوان مثال، نیروهای پل سازی و مویرگی، جاذبه های بین پلیمرهای با اتهامات الکتریکی متضاد و نیروهایی که زنجیره های پلیمر را خارج از ساختارها و شبکه ها می کنند.


دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه آمستردام - علوم زمین و علوم زمین 
برای 60 سال گذشته، TIMS بوده است. ابزار استاندارد برای قدم زدن مواد معدنی و سنگ و برای تعیین اینکه چگونه این شکل گرفتراه اندازی یک نسل جدید TIMS که دارای چند آشکارساز بسیار حساس (شمارنده یون) است، تحقیقات پیشگامانه در باستان شناسی، محیط زیست و علوم قانونی را امکان پذیر خواهد کرددقت بهبود یافته و حساسیت این TIMS جدید برای مطالعه فرآیندهای بازخورد پیچیده بین هسته زمین، پوسته زمین، جو و بیوسفر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فایل غذایی ملی مصرف مرجع 
پروفسور EJM (ادیت) Feskens (ج)، دانشگاه واخنینگن - تغذیه و اپیدمیولوژی 
این پروژه با هدف جمع آوری اطلاعات برای راه اندازی یک فایل مرجع است که بیش از 10 تا 15 سال آینده می توانید به عنوان یک استاندارد طلایی برای مطالعاتی که مصرف مواد غذایی آنها اندازه گیری می شود، مورد استفاده قرار می گیردمحققان قادر خواهند بود از فایل مرجع برای توسعه پرسشنامه های جدید تغذیه و برای تایید و کالیبراسیون داده های مصرف مواد غذایی جمع آوری کننداین پرونده سهم قابل توجهی در کیفیت تحقیقات تغذیه و سلامت در هلند دارد.

اندازه گیری mechanotransduction در سلول ها با نیروی اتمی و یک کانفوکال میکروسکوپ زندگی 
پروفسور CG (کارل) Figdor (متر)، مرکز پزشکی دانشگاه رادبود نیمیخن
Mechanotransduction فرایند بیولوژیکی در سلول است که نحوه پاسخ سلول به محیط فوری خود را هنگامی که نیروهای بر روی آن اعمال می شوددر علوم پزشکی این نقش در تکنولوژی بافت، متاستاز سرطان یا در سیستم ایمنی بدن نقش داردبا استفاده از یک میکروسکوپ نیروی اتمی، این نیروها را می توان در یک سلول زنده زنده اندازه گیری کرد، این امر با قرار گرفتن در معرض تماس با سلول دیگری یا سطحی که سلول با آن مواجه می شود، به نحوی کنترل می شودسپس میكروسكوپ کانكوكوپ می تواند تصاویری با وضوح بالا از فرایندهای حاصل در سلول های زنده به كار برده شودبا استفاده از این تکنیک ها، ما در نهایت امیدواریم درک فرایندهای مولکولی را که سلول ها را قادر به کشف محیط خود می کند، درک کنیم.

تحقیقات مجازی به رفتارهای طبیعی و ناسازگار 
دکتر E. (Elia) Formisano (متر)، دانشگاه ماستریخت - دانشکده روانشناسی و علوم اعصاب 
روانشناسی و تحقیق مغز عمدتا تحت تنظیمات آزمایشگاهی ساده انجام می شودترکیبی از محیط های واقعیت مجازی کامپیوتری با تصویر برداری مغز، رفتارهای ذهنی و فعالیت مغز را در شرایطی تقریبا "زندگی واقعی" بررسی می کندآزمایشگاه جدید در زمینه های مختلفی از علوم شناخت شناختی، روانپزشکی و روانشناسی قانونی استخدام خواهد شد.

تداخل سنجی لیزری برای اندازه گیری مکانیکی مکانیکی مکانیکی in vivo 
Dr. ML (Marcel) van der Heijden (m)، Erasmus MC - Neurosciences - 
گوش داخلی ما یک سیستم پیچیده و آسیب پذیر است که عملکرد آن هنوز تا حدی درک شده استیک تداخل سنج ممکن است برای اندازه گیری ارتعاش بسیار کوچک (به یک میلیون میلیمتر) که در گوش نقش داشته باشددرک دقیق از عملکرد گوش داخلی می تواند منجر به بهبود سمعک ها و پروتز شود.

Biblia Sacra II 
پروفسور AA Den Hollander (متر)، دانشگاه VU دانشگاه آمستردام 
قبلا موفق Biblia Sacra I، یک پایگاه داده با جزئیات در مورد Bibles تولید شده در هلند بین 1477 و 1553، در حال حاضر عاقبتکتاب مقدس Biblia Sacra II قصد دارد تا تا سال 1800 پایگاه داده را با اطلاعات مربوط به کتابهای هلندی منتشر کند. با این گسترش، محققان کتاب مقدس و مورخان (هنرمندان) بایستی بتوانند درک سریع و جامع از توسعه کتاب مقدس، پیکرنگاری کتاب مقدس و بسیاری دیگر سوالات

اندازه گیری سیگنال های نانو در سلول های طبیعی و بدخیم خون (سلول های بنیادی
پیتر لورد هوردیک (متر)، مرکز پزشکی دانشگاه، دانشگاه آمستردام 
تجزیه و تحلیل بیوشیمی سلول های بنیادی اغلب غیر ممکن است، زیرا این سلول ها تنها در مقادیر بسیار محدود رخ می دهدتکنیک جدید، بر اساس بازتولید محتوای سلول در لوله های مویرگ شیشه ای با حجم فقط 400 نانولیت، در حال حاضر امکان اندازه گیری سیگنال های خاص را در مقادیر کم (<1000) سلول های بنیادی یا سایر سلول های نادر را اندازه گیری می کند.

بانک اپتیکال برای ابزار مادون قرمز midis MATISSE 
دکتر WJ (والتر) Jaffe (m)، دانشگاه لیدن - نجوم 
متقاضیان بر طراحی و ساخت یک بانک اپتیک سرد شده برای ابزار MIDI مادون قرمز برای تلسکوپ بسیار بزرگ (VLT ) Interferometer از رصدخانه جنوب اروپابا MATISSE، ممکن است مطالعات منحصربفرد مادون قرمز را انجام دهد، به عنوان مثال، سیارات در اطراف ستاره های دیگر، ماده در اطراف سیاه چاله و طیف سنجی و تصویربرداری از دیسک های مولکولی در اطراف ستاره های جوان است.

تکنیک های تصویربرداری جدید برای تحقیقات قلب و عروق پیش از قاعدگی 
دکتر BJA (بن) Janssen، دانشگاه ماستریخت - CARIM، فارماکولوژی و سم شناسی 
تکنیک های تصویربرداری نقش مهمی در تحقیق در علل بیماری و درمان بیماری های قلبی عروقی دارندتجهیزات اولتراسوند تأمین مالی باید محققان را قادر سازند تا فرایندهای بیماری مولکولی را که سبب بیماری های قلبی عروقی و ارزیابی اثربخشی درمان های جدید می شوند، در قالب مدل های پیشکلی داشته باشند
میکروسکوپ الکترونی با وضوح بالا برای تجزیه و تحلیل سیستماتیک ژن های مرتبط با بیماری های عصبی 
دکتر Re van Keesteren (متر)، دانشگاه VU دانشگاه آمستردام

سیستم های میکروسکوپی اتوماتیک اغلب از وضوح نوری برای ارائه ساختارهای کوچک سلولی مانند سیناپس های نورونی به وضوح قابل مشاهده استدر این پروژه، ما باید از آخرین تکنیک های میکروسکوپی اتوماتیک پاپوکال استفاده کنیم تا صفحه نمایش های تلفن همراه با وضوح بالا نوری داشته باشیماین تکنیک ها باید برای انجام تحقیقات سیستماتیک در ژن ها و پروتئین هایی که نقش مهمی در اختلالات سیناپسی، بیماری های نورولوژیک و بازسازی سلول های عصبی آسیب دیده دارند، مورد استفاده قرار گیردسرمایه گذاری در پیاده سازی اخیر تست غربالگری سلولی در دانشگاه علوم اعصاب آمستردام آمستردام، که در حال حاضر تمام مراحل غربالگری از سلول های سلولی به تجزیه و تحلیل می تواند به طور خودکار در مقیاس بزرگ انجام می شود.

سیتومتر تصویر Amnis 
پروفسور G (Georg) Kraal، مرکز پزشکی دانشگاه VU - سلول مولکولی زیست شناسی و ایمونولوژی 
کدام متخصص Amnis سیتومتر به غیر از تجزیه و تحلیل جریان معمولی است که برای سلول های فردی مانند گلبول های سفید، نه تنها پروتئین موجود می تواند تعیین می شود، بلکه محل آنها در سلول است و این که آیا در مورد بیماری های خاص تغییر می کند یا اینکه سلول فعال شده استاین امکان وجود دارد که یک عکس از هر سلول گرفته و تجزیه و تحلیل شوداین روش می تواند برای یک تعداد زیادی سلول در یک زمان انجام شود، این تکنیک فرصتی بی سابقه ای برای مطالعه فرآیندهای تمایز در لنفوسیت ها و سایر سلول ها ارائه می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 3,054
  • بازدید سال : 34,815
  • بازدید کلی : 231,332