loading...

بهترین مشاور

شلاق،کتک،سیلی،زن،زن سن بالا، سلام اسم من آرش هست و 21 سالم هست من مشکلی دارم واون هم این هست که دوست دارم زیر دست زن های سن بالا باشم و اون ها بهم دستور بدن و من رو کتک بزنن ،شلاق بزنن،سیلی بزنن

tina بازدید : 68 پنجشنبه 07 تیر 1397 نظرات (0)

شلاق،کتک،سیلی،زن،زن سن بالا،

سلام اسم من آرش هست و 21 سالم هست من مشکلی دارم واون هم این هست که دوست دارم زیر دست زن های سن بالا باشم و اون ها بهم دستور بدن و من رو کتک بزنن ،شلاق بزنن،سیلی بزنن ومن جلوی اون ها لخت باشم آیا این مشکل محسوب میشه ؟این رو هم بگم چندین بار اینکار رو امتحان کردم و بسیار لذت بردم حتی دوست دارم اون ها باهام رابطه ی جنسی از پشت داشته باشن و منو تحقیر کنن من این حس رو از کودکی داشتم و از زن های خشن خوشم میومده


  1. اختلال جنسی مردان

    دوست عزیز همونطور که میدانید این یک اختلال جنسی به حساب میاد.
    و برای درمان باید با مشاوره ای مستقیم وارد روان درمانی شوید .
    اگر شما از این کار لذت میبرید پس خودتون رو بی نیاز باز مشاوره و درمان میدانید .
    باید بدونید اگر این اختلال ناشی از عوارض هورمونی و یا روانی باشه در آینده شمارو با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد.
    به هر حال شما نیاز به تشکیل خانواده پیدا خواهید کرد و همین موضوع میتونه زندگی مشترک شمارو مختل کند.

    در این مورد حتما ” با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    دفتر شریعتی:
    ۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵ خط ویژه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 2,306
  • بازدید سال : 38,215
  • بازدید کلی : 234,732