loading...

بهترین مشاور

پرده بکارت ارتجاعی سلام. من و همسرم 2 بار تا الان سکس کردیم و علی رغم دخول کامل و درد خیلی شدید من، هیچ خونریزی و پارگی و یا حتی زخم کوچک ایجاد نشد. در آینه هم چک کردم پرده هیچ تغییری نکرده. آیا اگر

tina بازدید : 53 دوشنبه 30 مهر 1397 نظرات (0)

پرده بکارت ارتجاعی

سلام.

من و همسرم 2 بار تا الان سکس کردیم و علی رغم دخول کامل و درد خیلی شدید من، هیچ خونریزی و پارگی و یا حتی زخم کوچک ایجاد نشد.
در آینه هم چک کردم پرده هیچ تغییری نکرده.
آیا اگر پرده ارتجاعی باشه نیاز به جراحی داره؟ نمی تونم همینطوری رهاش کنم چون واقعا دردناکه.
در ضمن نوع پرده ام به گفته ی متخصص، ساده هست و ایشون گفته بودن از نوعی هست که خیلی خونریزی خواهد داشت.
ممنون می شم راهنمایی کنین

با سلام
دوست عزیز
ببینید اگر رابطه داشتید و خونریزی نبوده بهتره به متخصص مراجعه کنید صرف اینکه قبل از رابطه و ازدواح چک کردید و نوع پرده رو گفتند اصلا اکتفا نکنید بلکه نکته بسیار مهمی است که بدانید به هر صورت ممکنه احتاج به عمل جراحی داشته باشید اگر چک کردید ودیدید که پرده هنوز هم وجود دارد چرا که این مساله کلا نگران کننده است .در مورد شرایطی که منجر به ازاله پرده می شود گاها درد شدیدی فرد تجربه می کند ولی عمل دخول کامل انجم نمی شود این نکته را هم بهتر است در نظر داشته باشید
به هر حال این مساله بسیار مهمی است .پس صرف اینکه رابطه داشتید و خونزیزی ندید نباید به یک دکتراکتفا کرد یا ممکنه پرده شما اصلا خونریزی نداشته باشد یا دخول به هر صورت کامل صورت نگرفته و یا احتیاج به عمل جراحی برای برداشتن پرده وجود دارد
اینها نکات حائز اهمیتی هستند که باید دقت داشته باشید
به هر صورت موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02188422495

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 911
  • بازدید ماه : 911
  • بازدید سال : 39,711
  • بازدید کلی : 236,228